Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ihmeessä lesbo tapaa toisen lesbon?

Vierailija
30.05.2021 |

.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutka näyttää. Lesbot ja homot ovat herkkiä näkemään kuka on samaa maata.

No ei ainakaan musta lesbot tiedä että olen lesbo. Näytän täysin heterolta ja luulevat että valehtelen :/

Vierailija
22/71 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder ja HER on parhaimpia sovelluksia lesboille. Varo ”biseksuaaleja” naisia. Myös ihan baareissa voi tavata kunhan laitat jotain pride vaatetusta, niin muut näkee että olet lesbo tai bi.

Uskaltaako tuohon HER -sovellukseen rekisteröityä omalla numerolla? En ihan välttämättä haluaisi liittää facea tai instaani. Eli, eihän siitä sitten tule mitään maksuja tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder ja HER on parhaimpia sovelluksia lesboille. Varo ”biseksuaaleja” naisia. Myös ihan baareissa voi tavata kunhan laitat jotain pride vaatetusta, niin muut näkee että olet lesbo tai bi.

Mitä tuo varoitus tarkoittaa?

Moni biseksuaali nainen etsii kolmatta poikaystävän kanssa ja kertoo vasta kun olette vaihtaneet numeronne. Tapahtunut minulle, vaikka seksuaalisuuteni on selvästi lesbo. Olen kyllä naisellinen lesbo.

Olen bi ja en kyllä etsi kolmen kimppaa.

Vierailija
24/71 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla on aivan ihana tyyppi, josta tulee kyllä ns. lesbovibat, mutta mistäs sen varmuudella voisi tietää kun ei uskalla kysyä. Odotan sitä päivää, että hänellä olis joskus aikaa jutella mun kanssa kahdestaan ja tutustuttais paremmin. Itse oon bi, mutta ei vaan ole aiemmin tullut sellaista naista vastaan, joka kiinnostais näin paljoa. Hankalaa kyllä, kun ei voi suoraan mitään sanoa ilman pelkoa siitä, että toinen kokee sen ahdistavaksi tai loukkaavaksi.

Vierailija
25/71 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä et miten se havahtuminen teillä on tapahtunut? Tuntuu vaikealta kuvitella että vasta aikuisena myöntää itselleen lesbouden, vaikka tiedän että näitä on.

Vierailija
26/71 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo varoitus tarkoittaa?

Moni biseksuaali nainen etsii kolmatta poikaystävän kanssa ja kertoo vasta kun olette vaihtaneet numeronne. Tapahtunut minulle, vaikka seksuaalisuuteni on selvästi lesbo. Olen kyllä naisellinen lesbo.

Olen bi ja en kyllä etsi kolmen kimppaa.

En minäkään. Nyt olen sinkku, mutta seurustelukumppanin jakaminen ei kiinnosta eikä myöskään parin leluna oleminen. Ehkä jos kaikki olisi sinkkuja niin voin kuvitella että baari-illan jälkeen joku ryhmäaktiviteetti saattaisi tapahtua mutta en innostu ylipäänsä siitä, että sitä hakemalla hakisi.

En myöskään leikittele lesbojen tunteilla ja "kokeile" naissuhdetta huvikseni.

Vierailija
27/71 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Roller-Derby seuraa lähistöllä?

Vierailija
28/71 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan homoja ja lesboja, enkä halua olla niitten kanssa missään tekemisissä.

Vierailija
29/71 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/71 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin saada yhden ihanan lesboparin mun seuraksi makkarin puolelle. Tytöt vois suudella toisiaan samalla ku toinen istuu mun kasvoilla ja toinen ratsastaa. Onko tämä liikaa vaadittu?

M42

Vierailija
31/71 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin saada yhden ihanan lesboparin mun seuraksi makkarin puolelle. Tytöt vois suudella toisiaan samalla ku toinen istuu mun kasvoilla ja toinen ratsastaa. Onko tämä liikaa vaadittu?

M42

No on se vähän, kun by definition, lesbot ei ratsastele tai istuskele miesten päällä. Ne on lesboja.

Vähän sama kuin kysyisit, että onko liikaa vaadittu, jos haluat isälläsi olisi pillu.

Vierailija
32/71 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tosiaan ja miksi heteroseksuaali tappaa toisen heteroseksuaalin. Ihmiskunnan tähänastiset sodat on olleet pelkkää heteroiden toistensa tappamista.

Vierailija
33/71 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Roller-Derby seuraa lähistöllä?

Mistä johtuu että laji on niin lesbojen suosiossa? Ihan mielenkiinnosta kyselen.

Vierailija
34/71 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappalainen mies näki kaksi naista baarissa ja meni niiden luokse jolloin naiset sanoivat olevansa lesboja.

- Mitäs ne lesbot on kysyi lappalainen?

- no ne on sellasia jotka juo kaljaa ja nuolee pillua!!!

- No lesbohan se miekii oon sanoi lappalainen.

Vierailija
35/71 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaako tuohon HER -sovellukseen rekisteröityä omalla numerolla? En ihan välttämättä haluaisi liittää facea tai instaani. Eli, eihän siitä sitten tule mitään maksuja tms?

On ihan normaalia suojella itseä esim käyttää prepaid numeroa.

Vierailija
36/71 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

No on se vähän, kun by definition, lesbot ei ratsastele tai istuskele miesten päällä. Ne on lesboja.

Vähän sama kuin kysyisit, että onko liikaa vaadittu, jos haluat isälläsi olisi pillu.

Höpsistä. Moni lesbopari on myös biseksuaalisia ja kaipaavat välillä miehen kolmanneksi pyöräksi.

Vierailija
37/71 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Höpsistä. Moni lesbopari on myös biseksuaalisia ja kaipaavat välillä miehen kolmanneksi pyöräksi.

No ei ne sitten ole lesboja, vaan biseksuaaleja, dorka. Mitähän, jos ottaisit nää peruskäsitteet haltuun ihan alkuun.

Vierailija
38/71 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetissä

Vierailija
39/71 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurkkauksessa hyväilemässä, jos palstaa on uskominen.

Vierailija
40/71 |
09.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä et miten se havahtuminen teillä on tapahtunut? Tuntuu vaikealta kuvitella että vasta aikuisena myöntää itselleen lesbouden, vaikka tiedän että näitä on.

Olen 30+ ja ollut pitkässä parisuhteessa mieheen. Tapasin erään naisen, johon tajuamattani ihastuin heti. Tajusin vasta paljon myöhemmin, että olen tähän naiseen ihan hirveän ihastunut. Aloin pohtimaan omia tunteitani ja tajusin, että ehkä kuitenkin itseäni kiinnostaa enemmän naiset, vaikka tätä yhtä aiemmin en ikinä ole ihastunut naisiin, en edes kuvitellut että näin voisi tapahtua. Hänessä vain on jotain niin kiehtovaa ja viehättävää.

Mutta loppujen lopuksi kun aloin miettimään, niin moni asia kyllä viittasi itsessäni siihen, että olen pitänyt jo aiemmin naisista. Kävin ex mieheni kanssa nuorempana katsomassa naisten jalkapalloa, katselin pelin sijaan niitä naisia ja viehätyin jo silloin yhden ulkonäöstä, en kuitenkaan ihastumiseen asti. Monta muutakin esimerkkiä olisi, mutta pikkuhiljaa vain tuli sellainen ahaa elämys.

Ollaan tosin juuri eroamassa, enkä ole vielä ollut kuitenkaan naisen kanssa. Olen hämilläni, mutta toisaalta iloinen, että olen saanut asian suhteellisen hyvin käsiteltyä itseni kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi