Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Emäntä/isäntä

Vierailija
30.05.2021 |

Entinen ystäväni kutsuu aina miestään isännäksi, vaikkei maataloa ole kummallakaan. En tiedä, onko hän sitten miehelleen emäntä.. Jos minua, kaupunkilaisnaista, alettaisiin kutsua emännäksi, oikaisisin kyllä, että sellainen titteli ei minulle kuulu. Mieheni kutsuu minua nimeltä, tai sanoo vaimo. Toinen itseäni ärsyttävä sana on mamma 🤮 Mites muut?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on joittenkin mielestä hauskaa.

Vierailija
2/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä sietäis emännettelyä, tai mammoittelua. Mulla on nimikin, samoin miehellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä on naisen mammauttamista ja asettamista hellan ja munan väliin.

Isännäksi sanominen puolestaan on vihje seksuaalisesta kyvykkyydestä ja dominanssista.

Vierailija
4/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupunkilainen emäntä. Viljeltyä noin 200 ha enkä osaa loukkaantua nimikkeestä, vaikka tilan ulkopuolella olen palkkatöissä talousjohtajana.

Vierailija
5/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen epäseksikkäitä nimityksiä molemmat. En halua olla kenenkään emäntä enkä mamma.

Vierailija
6/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lady.

Vierailija
7/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jotenkin halventava nimitys muille kuin oikeasti emännän hommia tekevälle. Tyyliin tuolta se meidän emäntä lyllertää, tai isäntä se oli taas kännissä eilen..

Vierailija
8/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaupunkilainen emäntä. Viljeltyä noin 200 ha enkä osaa loukkaantua nimikkeestä, vaikka tilan ulkopuolella olen palkkatöissä talousjohtajana.[/quote

Niin? Sinähän siis olet emäntä. Miksi pitäisikään loukkaantua. Ap tarkoitti käsittääkseni parisuhteessa olevia, jotka kutsuvat toisiaan emännäksi ja isännäksi.

Vierailija
9/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emännästä tulee mieleen tukevahko nainen hame päällä ja huivi päässä ja isännästä pussihousut ja henkselit 😂 Ei kaikista erroottisin mielikuva omasta puolisosta, mutta kuinka vaan.

Vierailija
10/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut siihen että täällä maalla ainakin ihan tavallista, vaikkei monilla maatalouden kanssa ole mitään tekemistä.

Ja sitten on vielä sekin, että jotkut kutsuvat äitiään emännäksi.

Minua ei ole kutsuttu tuolla nimityksellä, mutta en pahastuisi.

Sehän olisi oikeastaan melkein herttaista, jos joku mies tuntuisi olevan kanssani niin tosissaan että rupeaisi ihan emännästä puhumaan!

Vierailija
11/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emännästä tulee mieleen tukevahko nainen hame päällä ja huivi päässä ja isännästä pussihousut ja henkselit 😂 Ei kaikista erroottisin mielikuva omasta puolisosta, mutta kuinka vaan.

Hameen allahan ei emännällä ole mitään ja kun isäntä napsauttaa henkselit, niin housut tippuu suoraan alas ja sieltä ison tynnyrimahan alta paljastuu iso seisova mulkero.

Seksikästä, sanoisin.

Vierailija
12/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkilaisena ( tosin maalta lähtöisin) puhuttelen miestäbi

- kahden kesken ollessa: sä tai nimellä

- aikuisille lapsillemme puhun iskästä

- miniöille puhuessani käytän puolisosta etunimeä

- muille puhuessani käytän etu nimeä tai jos puoliso on itse paikalla, nimitys on " toi".

Vierailija
13/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hameen allahan ei emännällä ole mitään ja kun isäntä napsauttaa henkselit, niin housut tippuu suoraan alas ja sieltä ison tynnyrimahan alta paljastuu iso seisova mulkero.

Seksikästä, sanoisin.

😂

Vierailija
14/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri puhuu kanssa isännästä. Onhan se vähän outoa, kun muut puhuu miehestä, tai kutsuvat etunimellä. Toinen yhtä ärsyttävä tapa puhua miehestä sukunimellä.

Vierailija
15/15 |
30.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaupunkilainen emäntä. Viljeltyä noin 200 ha enkä osaa loukkaantua nimikkeestä, vaikka tilan ulkopuolella olen palkkatöissä talousjohtajana.[/quote

Niin? Sinähän siis olet emäntä. Miksi pitäisikään loukkaantua. Ap tarkoitti käsittääkseni parisuhteessa olevia, jotka kutsuvat toisiaan emännäksi ja isännäksi.

Tietenkin pitää loukkaantua, koska naiset tekevät niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi