Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2710)
Vierailija kirjoitti:
Joo ei tää nyt liity meihin +30 v kantturoihin tällä kertaa.
Joo, täs on nyt jotain muuta
Kukkotappelu joka on lähtenyt sekä Joelilla että Nikolla aivan h***tin lapsellisesti ja liioitellusti laukalle. Kohdistuu kolmanteen osapuoleen. Hävettää kaikkien puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Kukkotappelu joka on lähtenyt sekä Joelilla että Nikolla aivan h***tin lapsellisesti ja liioitellusti laukalle. Kohdistuu kolmanteen osapuoleen. Hävettää kaikkien puolesta.
En nyt lähtisi tuomitsemaan ketään, varsinkaan kun ei tiedä syitä. Itse olen tosi nopeasti sanavalmis, jos koen tilanteen epäoikeudenmukaiseksi tai on kiusaamista. Joku faitti siellä on, mutta vähän kyllä pisti itselläkin toi ikäkommentti silmään. Se ei oo cool. Sille milloin syntyy ei voi mitään. Kukaan ei voi iälleen mitään. Kaikki vanhenee. Kaikki kuolee. Se et siitä kuittailee niin...not cool.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei tää nyt liity meihin +30 v kantturoihin tällä kertaa.
Joo, täs on nyt jotain muuta
No mut näkyy siinä asenne yli 30vuotiaita kohtaan, et sinänsä 🤷♀️ vaikka olikin osoitettu minne lie.
Hei, ketä vastaan kukkotappelu. Enemmän detailejä tarvitaan.
Little red ridinghood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt lähtisi tuomitsemaan ketään, varsinkaan kun ei tiedä syitä. Itse olen tosi nopeasti sanavalmis, jos koen tilanteen epäoikeudenmukaiseksi tai on kiusaamista. Joku faitti siellä on, mutta vähän kyllä pisti itselläkin toi ikäkommentti silmään. Se ei oo cool. Sille milloin syntyy ei voi mitään. Kukaan ei voi iälleen mitään. Kaikki vanhenee. Kaikki kuolee. Se et siitä kuittailee niin...not cool.
Hän itse aukoo päätään toisen ihmisen iästä ja ulkonäöstä. Erittäin noloa ottaen huomioon että hän on itsekin enää karvan alle 30.
Mut kuka on se kolmas osapuoli?
Voiko muuttaa emmagaalan vastausta yleisöäänestyksessä, mun 30+ perse haluaa antaa äänen jollekin eläkeläiselle 😂 🤔
Minua kyllä rupesi ärsyttämään tuo ikäkommentti sen verran, että fanitus lakkasi tähän. Olen ehkä sit tosikko, eikä kohdistu ilmeisesti meihin vanhempiin faneihin, mutta ilmeisesti on jotain vikaa olla yli kolkyt. Kiitos tänne palstalle, oli kivaa!
Vierailija kirjoitti:
Minua kyllä rupesi ärsyttämään tuo ikäkommentti sen verran, että fanitus lakkasi tähän. Olen ehkä sit tosikko, eikä kohdistu ilmeisesti meihin vanhempiin faneihin, mutta ilmeisesti on jotain vikaa olla yli kolkyt. Kiitos tänne palstalle, oli kivaa!
Mun täytyy sanoa että menee kyllä maku tyypistä, joka hyökkää henkeä vetämättä ja iskee vyön alle tuolla lailla julkisesti. Olis antanut koko asian olla tai kuitannut sen vähän tyylikkäämmin kuin tuollaisella ”toi alotti eka” -koulunpiha-argumentilla. Siksi toisekseen kannattaisi vähän vahvistaa sitä teflonkuorta jos isoille markkinoille tähtää. Siellä voi tulla vastaan kaikenlaista. Pidän bändin musasta edelleen mutta pistäkää nyt herranjumala nämä tyypit jonnekin julkisuudenhallintakurssille.
Tykkään kyllä tästä bändistä, mutta nyt meni kyllä Joelilta todella alta riman. Iän ja ulkonäön haukkuminen ei kovin fiksua ole, varsinkaan kun Joelkin on parin vuoden päästä 30….
Eikä tuollainen uhoaminen muutenkaan kovin fiksua ole. Fakta kuitenkin on, että bändi ei ole valloittanut maailmaa ja he eivät ole mikään universumin kuuluisin bändi. Joten käytöstavat, sivistyneisyys ja nöyryys olisi ihan tarpeen tässä kohtaa.
Ja vielä lisätäkseni, niin julkisuudessa täytyy oppia päästämään asioita toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei kaikkeen voi eikä kannata hyökätä vastaan.
Ja kyllähän se vähän niin on, että kommentti menee ihon alle jos tuolla tavalla omassa somessa hyökkää. Fiksuinta olisi jättää omaan arvoonsa eikä antaa tälläisillä mitään palstatilaa. Höyryää sitten vaikka bändin pojille mutta ei julkisesti tälläistä.
Anteeks, mua naurattaa.
-kukkis
No siis joo. Nahkaa on hyvä kovettaa ja on asioita, jotka on hyvä sivuuttaa. Mutta kun ei tiedä mihin tuo asia liittyy, niin vaikeaa se on olla mitään mieltä. Sinänsä toi ikään ja ulkonäköön liittyvä pilkka kertoo enemmän sanojasta kuin kohteesta, oli kohde kuka vain.
Mutta sitten taas, sellaisessa kukkoilu-uhossa on jotain tosi seksikästä. Kun se tekee coolisti. Itse tämän sarjan suurena fanina, tällainen uho on tosi hot. En kannusta väkivaltaan, vaikka tässä sitä onkin:
Joku suomalainen näyttelijä oli ilmeisesti sanonut ettei tykkää BC:n biisien lyriikoista koska hänellä on joku mielenterveyden ongelma (masennus?) ja sanoitukset pahentaa hänen oloa. Nuo puheet tuntuu aika naurettavilta koska 1. hänellä oli ongelmia jo ennen kuin BC tuli julkisuuteen ja 2. miksi sitten kuuntelee biisejä, jos tulee paha olo? Tämä info on peräisin Instan fanisivujen tekijöiltä enkä tiedä tilanteesta mitään muuta. Kertokaa te muut, jos tiedätte?
Vierailija kirjoitti:
Joku suomalainen näyttelijä oli ilmeisesti sanonut ettei tykkää BC:n biisien lyriikoista koska hänellä on joku mielenterveyden ongelma (masennus?) ja sanoitukset pahentaa hänen oloa. Nuo puheet tuntuu aika naurettavilta koska 1. hänellä oli ongelmia jo ennen kuin BC tuli julkisuuteen ja 2. miksi sitten kuuntelee biisejä, jos tulee paha olo? Tämä info on peräisin Instan fanisivujen tekijöiltä enkä tiedä tilanteesta mitään muuta. Kertokaa te muut, jos tiedätte?
Joo no tämä nyt ei liittynyt tähänkään. En vaan viitsi alkaa nimiä sanomaan tai muutenkaan tarkemmin, kun näitä ketjuja on poistettu aiemminkin. Vink: jodelissa käyty asiasta eilen paljon keskustelua, jos haluaa alkaa selvittämään, mistä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ja siitä vittui*u jonkun iästä ja ulkonäöstä? Seriously?
Little red ridinghood kirjoitti:
No siis joo. Nahkaa on hyvä kovettaa ja on asioita, jotka on hyvä sivuuttaa. Mutta kun ei tiedä mihin tuo asia liittyy, niin vaikeaa se on olla mitään mieltä. Sinänsä toi ikään ja ulkonäköön liittyvä pilkka kertoo enemmän sanojasta kuin kohteesta, oli kohde kuka vain.
Mutta sitten taas, sellaisessa kukkoilu-uhossa on jotain tosi seksikästä. Kun se tekee coolisti. Itse tämän sarjan suurena fanina, tällainen uho on tosi hot. En kannusta väkivaltaan, vaikka tässä sitä onkin:
Nää on aika koomisia nämä sun lempisarjat ym. Muka et fanita bändiä, et seuraa ketään instassa, vain sisin kiinnostaa ja olet muutenkin useasti muka kujalla kaikista Joelin sanomisista jne. mutta sattumalta kaikki Joelin jossain mainitsemat fanituksen kohteet on sulla samoja ja kappas kun satut näyttämäänkin ihan hänen celebrity crushiltaan.
Nooo, saa monta kärpästä yhdellä iskulla.