Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Little red ridinghood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaakko notta sillä olis lohjennu huomiota 😏
Tehokkaampaa varmaan olis laittaa se päällä some täyteen kuvia. Mut pitäis varmaan meikata, mut onneks siihen on varmaan joku appi minkä ladata. 😏 no eeeiiii... mut siis tuohon niin: joo, kyllä. 😂
En halua runnoa pilvilinnaasi, mutta luulen että olet kyllä lähemmäs nelikymppisenä hieman ylikypsynyt sille jonka huomiota haluaisit. Sitä en sano ettetkö siltikin voi olla erittäin hot.
Ylikypsynyt 😂 kiitti nauruista. Varmaan olen liian vanha jollekin, joka tuijottaa numeroita. Mun nykyinen/ex on mua reilusti nuorempi, joten ikä on vain numero.
Ja siis ei kannata ottaa mun juttuja ihan liian tosissaan. Mut joo, tulin vaan moikkaan ja kiroilemaan covidia. Eipä tässä muuta. Moikka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaakko notta sillä olis lohjennu huomiota 😏
Tehokkaampaa varmaan olis laittaa se päällä some täyteen kuvia. Mut pitäis varmaan meikata, mut onneks siihen on varmaan joku appi minkä ladata. 😏 no eeeiiii... mut siis tuohon niin: joo, kyllä. 😂
En halua runnoa pilvilinnaasi, mutta luulen että olet kyllä lähemmäs nelikymppisenä hieman ylikypsynyt sille jonka huomiota haluaisit. Sitä en sano ettetkö siltikin voi olla erittäin hot.
No jo on tylytys taas menossa 😂
no eihän tuossa nyt ihmeemmin tylytetty, mutta ihan joelin ig: n perusteella voi jo havainnoida että sen naismaku on lähempänä kaksi- kuin nelikymppisiä.
Punahilkka sai pakit ennen kuin koettikaan 😂
Vierailija kirjoitti:
no eihän tuossa nyt ihmeemmin tylytetty, mutta ihan joelin ig: n perusteella voi jo havainnoida että sen naismaku on lähempänä kaksi- kuin nelikymppisiä.
Joo, tuon perusteella sanoisin, että jos olet blondi ja näpsäkän näköinen, niin varmaan mahdollisuutesi ovat jo aika hyvät.
Harva tyyliin 35-40 vuotias rakentaa somea kuitenkaan täyteen sellaisia kuvia, mitä se tykkää seurata. Mutuilua siis tuo. Mutta joo. Eiköhän se ole tullut nyt selväksi, että ikää on selvästi liikaa. Ei tarvitse siitä aiheesta jatkaa. Ja itse en ole niin pinnallinen, vaan kiinnostaa enemmän mitä siellä sisällä on. Oli sit kuinka Joel tahansa.
Joo, tämä oli taas hauskaa piipahtaa 😂
No jos on blondi ja näpsäkkä niin eihän sitä tiedä. Vai pitääkö ne olla juurikin siis kaksikymmentä vuotiaita?
Out of town, dark side, we are no saints ja sharks love blood, oon 09 suuri bc fan
Vierailija kirjoitti:
No jos on blondi ja näpsäkkä niin eihän sitä tiedä. Vai pitääkö ne olla juurikin siis kaksikymmentä vuotiaita?
Mistä päättelet että täytyy olla juuri kaksikymppisiä? Eiköhän varmasti joku hyvin säilynyt +30-vuotiaskin mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet että täytyy olla juuri kaksikymppisiä? Eiköhän varmasti joku hyvin säilynyt +30-vuotiaskin mene.
Moni näyttää niin paljon ikäistään nuoremmalta että oikeaa ikää on mahdotonta arvata. Tyyli vaikuttaa tosi paljon. Yhden yön pysäkkien kohdalla ikä merkkaa varmasti enemmän, mutta jos löytää todellista rakkautta ei iällä ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni näyttää niin paljon ikäistään nuoremmalta että oikeaa ikää on mahdotonta arvata. Tyyli vaikuttaa tosi paljon. Yhden yön pysäkkien kohdalla ikä merkkaa varmasti enemmän, mutta jos löytää todellista rakkautta ei iällä ole mitään väliä.
Yhden yön pysäkki 😂 mikä termi! Käytän tätä jatkossa. Eikä me oikeastaan voida kuin arvailla täällä 🤷♀️
Osaako kukaan sanoa kuinka pitkiä nuo pojat on? Joel näyttää pitkältä mutta sitten taas Aleksi, Niko ja Olli lyhyiltä. En ole toki livenä vielä nähnyt, vaan perustan arvioni ihan TV:ssä nähtyyn
Vierailija kirjoitti:
Osaako kukaan sanoa kuinka pitkiä nuo pojat on? Joel näyttää pitkältä mutta sitten taas Aleksi, Niko ja Olli lyhyiltä. En ole toki livenä vielä nähnyt, vaan perustan arvioni ihan TV:ssä nähtyyn[/quot
Aleksi muistaakseni 176 cm, Joel 187. Mutta googlaamalla löytyy kyllä. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden yön pysäkki 😂 mikä termi! Käytän tätä jatkossa. Eikä me oikeastaan voida kuin arvailla täällä 🤷♀️
Joo, heittäydyin oikein runolliseksi kun kehitin termin. 🙃
Kelatkaa jos Joel lukee tätä ja täällä on sivutolkulla arvuuteltu et kelpaisiko sille lähemmäs nelikymppinen kinkku vai pitääkö olla se kakskymppinen 😂
Vierailija kirjoitti:
Kelatkaa jos Joel lukee tätä ja täällä on sivutolkulla arvuuteltu et kelpaisiko sille lähemmäs nelikymppinen kinkku vai pitääkö olla se kakskymppinen 😂
Niin Joel, jos luet tämän niin vihjaa vaikka Instassa! Ota selfie, jossa pidät kädessä lappua "ehdottomasti 20" tai "vanhemmatkin huomioidaan". Me ei kestetä enää! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin Joel, jos luet tämän niin vihjaa vaikka Instassa! Ota selfie, jossa pidät kädessä lappua "ehdottomasti 20" tai "vanhemmatkin huomioidaan". Me ei kestetä enää! 😂
Hahha, tämä ☻️🤟