Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
1921/2709 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kysyi videon kommareissa "saittekste olla niiden kaa" ja joku vastaa "joo silloi ku siel ei ollu enää paljoo muit tyyppei" et ei siellä kaikki mitään stalkannut ilmeisesti ole, vaan ollut faneja kutsuttuna jatkoille. Oon kade, minä myös 😍

En mä sanonutkaan että kaikki ois pelkästään stalkanneet. Kivaa että ovat päässeet jatkoille. 😊 Ensi kerralla on ehkä sitten toisten vuoro.

Vierailija
1922/2709 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran nuoria muiduja, et ei varmaankaan huoli tällaista 37v. Vauva.fi foorumilaista Bilettään 😁😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/2709 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Joel livenä miten erinäköinen kuin kuvissa? Se filtteröimättömissä kuvissa ja jossain haastiksissa näyttää ihan tavalliselle kundille ja sit joissain kuvissa ihan mallitason omg miten tollanen on elossa tyypiltä. Ihan vain etten vahingossa kävele ohi.

Eiköhän se riipu siitäkin, kuka sen valokuvan on ottanut, joku ammattikuvaaja vai jonkun räpsäisy vaan.

Vierailija
1924/2709 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kysyi videon kommareissa "saittekste olla niiden kaa" ja joku vastaa "joo silloi ku siel ei ollu enää paljoo muit tyyppei" et ei siellä kaikki mitään stalkannut ilmeisesti ole, vaan ollut faneja kutsuttuna jatkoille. Oon kade, minä myös 😍

Ei ollut mitään kutsuttuna jatkoille kun ihan perus diskopaikassa olivat, ei missään yksityisissä jatkobileissä.

Vierailija
1925/2709 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mitään kutsuttuna jatkoille kun ihan perus diskopaikassa olivat, ei missään yksityisissä jatkobileissä.

Sinne olisi siis päässyt kuka vaan joka sattui olemaan lähistöllä?

Vierailija
1926/2709 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain just viestin kaverilta, joka oli laivalla. Fanit olivat stalkanneet hyttien ulkopuolella, kiljuneet tosi kovaa, kuvanneet koko ajan ja pitäneet toisiaan ajan tasalla siitä, missä bändi milloinkin liikkui eli minne kannattaa hyökätä. Ei varmaan kovin kivaa bändille.

Instan fan clubeilla oli semmoistakin tietoa, että laivan henkilökunnan oli pitänyt tyhjentää koko se laivan kerros, jossa bändin jäsenten hytit olivat. Muuten he eivät olisi päässeet lähtemään laivalta pois niiden yli-innokkaiden stalkkarifanien takia.

Vierailija
1927/2709 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä noita kommia lukee just tuohon videoon, niin ovat ihan hengailleet niiden kanssa tai sen kuvan antavat muille. Joten toki se ruokkii muita faneja olemaan entistä intensiivisempiä. En tiedä, en ole ollut koskaan tuollainen fani.

Vierailija
1928/2709 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain just viestin kaverilta, joka oli laivalla. Fanit olivat stalkanneet hyttien ulkopuolella, kiljuneet tosi kovaa, kuvanneet koko ajan ja pitäneet toisiaan ajan tasalla siitä, missä bändi milloinkin liikkui eli minne kannattaa hyökätä. Ei varmaan kovin kivaa bändille.

Instan fan clubeilla oli semmoistakin tietoa, että laivan henkilökunnan oli pitänyt tyhjentää koko se laivan kerros, jossa bändin jäsenten hytit olivat. Muuten he eivät olisi päässeet lähtemään laivalta pois niiden yli-innokkaiden stalkkarifanien takia.

Jestas. Toi on pelottavaa ja olis tosi pelottavaa nyt yhtäkkiä vaikka alkaa deittaileen jotain noista. Apua 😂

Vierailija
1929/2709 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep juuri näin

Vierailija
1930/2709 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep juuri näin

Harmi kun ei itse tullut oltua 😭 ehkä sitten joskus ❤️

Vierailija
1931/2709 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvät top 10 säännöt näkyy kiertävän bc fanien keskuudessa. Toivottavasti näin saavat rauhan kaikista stalkeimmista keisseistä.

Vierailija
1932/2709 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hyvät top 10 säännöt näkyy kiertävän bc fanien keskuudessa. Toivottavasti näin saavat rauhan kaikista stalkeimmista keisseistä.

Missä? Minä en ole nähnyt niitä, olisi kiinnostavaa lukea ne?

Vierailija
1933/2709 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Ottaa niin päähän. Prkl covid taitaa pilata uudenvuoden suunnitelmat ja koko stadi suljetaan. 😑 tuleekohan keikkaa edes?

Vierailija
1934/2709 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi! Ottaa niin päähän. Prkl covid taitaa pilata uudenvuoden suunnitelmat ja koko stadi suljetaan. 😑 tuleekohan keikkaa edes?

Ja minä täällä, tuli kiroamaan koronaa.

Vierailija
1935/2709 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että tuo uuden vuoden jättihippalo televisioidaan, mutta artistit vetää tyhjälle areenalle.

Vierailija
1936/2709 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että tuo uuden vuoden jättihippalo televisioidaan, mutta artistit vetää tyhjälle areenalle.

Not cool 😒 mutta noin se varmaan menee ja baarit on kiinni sekä koronapassit hyllytetty. Eli suotta on tissitoppi ostettuna. 😏

Vierailija
1937/2709 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi prkl... toivottavasti nyt ainakin Euroopan kiertueet voi toteuttaa. Tämä jatkuva epätietoisuus käy omillekin hermoille, voin vaan kuvitella miltä se tuntuu bänd(e)istä.

Vierailija
1938/2709 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little red ridinghood kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Not cool 😒 mutta noin se varmaan menee ja baarit on kiinni sekä koronapassit hyllytetty. Eli suotta on tissitoppi ostettuna. 😏

Ahahahhaha 🤣 Sinä se aina piristät mun päivää! Kuvaile nyt edes millainen tissitoppi on ostettuna. T. Sormitoveri

Vierailija
1939/2709 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaakko notta sillä olis lohjennu huomiota 😏

Vierailija
1940/2709 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pitkälti alkaa olla fed up ja tää fiilis 😏👇

https://c.tenor.com/ZocOqMs_oEwAAAAC/angry-seccato.gif

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän