Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
1881/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuota on hämmästelty yllättävän vähän tässä 👆😂

Eiköhän tuo nyt ole jonkun läppä 🙄

Muutenkin alkaa nyppiä tässä keskustelussa tuo yhden tyypin ympärillä pyöriminen ja palvonta. Enkä edes puhu Joelista vaan tuosta yhdestä kirjoittelijasta.

Palvonta? En ole aktiivi täällä, mutta kenen ego kolahtaa jos jossain random palstalla joku saa huomiota?

Jonkun joka haluaa myös päästä Joelin tutkaan 😂 eikö se ole motiivi ollut tuolla punahilkallakin.

Vierailija
1882/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Little red ridinghood kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep jep, eiköhän ala olla minun aika häipyä taka-alalle. Saatan välillä käydä katsomassa teitä täällä, mutta muuten jää vähemmälle. En näe oikein motiivia ja hyötyä käydä täällä. Moikka! On ollut mukavaa. 👋

Ei. Mitä pitää tapahtua, että jäät hengailemaan aktiivisemmin tänne?

En usko merkkeihin, mutta joku selvä merkki jatkaa olisi hyvä 😂 🤷‍♀️

😘 t. Joel

👀 wut?

Hyvinkin voisi olla Joel ton suukkohymiön takana, ei kukaan silti uskoisi, joten sama se olis signata oma kommentti 😂 ite tekisin just jotain tuollaista.

Minä sen suukon laitoin. Ihan vaan merkiksi 😉 t. Nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep jep, eiköhän ala olla minun aika häipyä taka-alalle. Saatan välillä käydä katsomassa teitä täällä, mutta muuten jää vähemmälle. En näe oikein motiivia ja hyötyä käydä täällä. Moikka! On ollut mukavaa. 👋

Ei. Mitä pitää tapahtua, että jäät hengailemaan aktiivisemmin tänne?

En usko merkkeihin, mutta joku selvä merkki jatkaa olisi hyvä 😂 🤷‍♀️

😘 t. Joel

👀 wut?

Hyvinkin voisi olla Joel ton suukkohymiön takana, ei kukaan silti uskoisi, joten sama se olis signata oma kommentti 😂 ite tekisin just jotain tuollaista.

Minä sen suukon laitoin. Ihan vaan merkiksi 😉 t. Nainen

Aivan. Mun illuusio siitä, et Joel stalkkaa tätä murenee koko ajan. Silti epäilen sitä metsästäjä nimimerkkiä, että kuka se oli.

Vierailija
1884/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Joel livenä miten erinäköinen kuin kuvissa? Se filtteröimättömissä kuvissa ja jossain haastiksissa näyttää ihan tavalliselle kundille ja sit joissain kuvissa ihan mallitason omg miten tollanen on elossa tyypiltä. Ihan vain etten vahingossa kävele ohi.

Vierailija
1885/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Joel livenä miten erinäköinen kuin kuvissa? Se filtteröimättömissä kuvissa ja jossain haastiksissa näyttää ihan tavalliselle kundille ja sit joissain kuvissa ihan mallitason omg miten tollanen on elossa tyypiltä. Ihan vain etten vahingossa kävele ohi.

Muhun iskee just se tavallinen kundi sotkuisessa nutturassa ja hupparissa 😍

Vierailija
1886/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mun Joelin iskemisviesti sai miinuksia? Ihan varmasti jokainen teistä koittais iskee sen jos olis mahdollisuus. Täällä ootte niin mielinkielin toisillenne niin kauan kun kukaan ei ilmaise tietynlaista kiinnostusta Joelia kohtaan. Sitten heti kun joku sanoo että koitan iskeä, niin hyppäätte kurkkuun kiinni kuristamaan "eijeijei ei saa iskee se on mun!!"

Kaksinaamaisten siskosten kerho.

Vierailija
1887/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on moni ilmaissut asian, kuten vaikka little red ridinghood sanoi olevansa avoimesti kiinnostunut Joelista. Sai sekin siitä ilkeitä kommentteja sekä miinuksia täällä. Se ei kylläkään piitannut niistä, tosin se lähti täältä juuri.

Jos olisit seurannut tätä sivua tovin, niin huomaisit ettei täällä ole mikään mielinkielin siskot koolla. Täällä muutama ihminen bondas kyllä ja joku tylytti ne aina egopäissään maanrakoon.

Täällä on moni varmasti ajatellut iskevän sitä itse, joten ehkä se nyt ei ole asia minkä toivoo jonkun toisen tekevän. Luulisi sinun sen ymmärtävän, ettei täältä välttämättä mikään tsemppausryhmä ole lähdössä välttämättä kannustamaan jotain random tyyppiä. Tulit kuitenkin vähän sillain sisään, et ajattelit kaikkien huutavan hurraahuutoja. Olet varmasti ihana ihminen ja en tarkoita tätä millään tapaa pahalla.

Vierailija
1888/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks mun Joelin iskemisviesti sai miinuksia? Ihan varmasti jokainen teistä koittais iskee sen jos olis mahdollisuus. Täällä ootte niin mielinkielin toisillenne niin kauan kun kukaan ei ilmaise tietynlaista kiinnostusta Joelia kohtaan. Sitten heti kun joku sanoo että koitan iskeä, niin hyppäätte kurkkuun kiinni kuristamaan "eijeijei ei saa iskee se on mun!!"

Kaksinaamaisten siskosten kerho.

No hyh, minäpä en todellakaan koittaisi iskeä. Ei pure minuun Joelin charmi. Saatte tapella hänestä keskenänne ihan rauhassa.

Vierailija
1889/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä sattuma miten yhtäkkiä punahilkan lähdettyä täältä, tänne ilmaantuu joku tyyppi iskemään myös Joelia. Eikö kukaan muu huomaa tätä ajankohdallista sattumaa? En siis sano et ovat sama ihminen, sillä kirjoitustyyli on täysin erilainen. Mutta jotenkin aikamoinen sattuma vaan.

Oliko täällä muita Emma gaalaan menijöitä?

Vierailija
1890/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä laivalla pääsee nopeasti Joelia lähestyessään tiukkaan kainalo-otteeseen. Mutta se onkin turvamiehen tiukka ote. Mutta eihän se mitään haittaa, onhan se melkein kuin Joel.

Vierailija
1891/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan kanssa, et Joelin lähelle "lähelle" on vaikeaa päästä. Kaikki haluaa siitä palan itselleen ja yön mitä kehua kavereille. Toivottavasti joskus löytää sitä aitoa jotain.

Vierailija
1892/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä tapahtuu?🤣 Repesin kun luin kommentteja kun kaikki haluaa Joelia ja pohtii pääseekö lähelle.

Onhan Joelinnääni kyllä kuuma. Ja se huokuva karisma.

Vierailija
1893/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sitä haluta saa 😇

Vierailija
1894/2709 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä et ilmoittaa täällä jo motiivinsa ja soittaa seiskan paikalle. Pojat varmaan arvostaa. 😂

En mä ainakaan Seiskaa oo soittamassa 😂 kyllä mulla ihan muut soittimet on mielessä

Nokkahuilu?

Vierailija
1895/2709 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä tapahtuu?🤣 Repesin kun luin kommentteja kun kaikki haluaa Joelia ja pohtii pääseekö lähelle.

Onhan Joelinnääni kyllä kuuma. Ja se huokuva karisma.

Nauroin samaa. Joku balanssi katos täältä yhtäkkiä. Sivu täynnä mukamas Joelia iskemään lähdössä olevia rouvia...jotenkin nyt haiskahtaa tää.

Vierailija
1896/2709 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä et ilmoittaa täällä jo motiivinsa ja soittaa seiskan paikalle. Pojat varmaan arvostaa. 😂

En mä ainakaan Seiskaa oo soittamassa 😂 kyllä mulla ihan muut soittimet on mielessä

Nokkahuilu?

Nahkahuilu.

Vierailija
1897/2709 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nokkahuilu?

Nahkahuilu.

Sama asia

Vierailija
1898/2709 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, ollappa laivalla just nyt!

Vierailija
1899/2709 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on näyttäny olevan kunnon yksityisbileet ja pikkujoulut, varmasti mukavaa päästä irrottelemaan mahtavan vuoden jälkeen omalla porukalla.

Vierailija
1900/2709 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut kukaan könytä yhtään kenenkään hytteihin 😏

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi