Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
1861/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mitäs ne tavastialla? 👀

Mäkin ihmettelin samaa. Oliko siellä joku yllärikeikka vai esiintyikö J jonkun toisen bändin kanssa? Ja esiintymäänhän hän kai meni, tuskin muuten vaan hengaili Tavastialla lavameikeissä ja -vaatteissa. 🙃

Oli joku yksityistilaisuus jossa esiintyivät.

Vierailija
1862/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin ihmettelin samaa. Oliko siellä joku yllärikeikka vai esiintyikö J jonkun toisen bändin kanssa? Ja esiintymäänhän hän kai meni, tuskin muuten vaan hengaili Tavastialla lavameikeissä ja -vaatteissa. 🙃

Ahaa, OK! Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuota on hämmästelty yllättävän vähän tässä 👆😂

Eiköhän tuo nyt ole jonkun läppä 🙄

Muutenkin alkaa nyppiä tässä keskustelussa tuo yhden tyypin ympärillä pyöriminen ja palvonta. Enkä edes puhu Joelista vaan tuosta yhdestä kirjoittelijasta.

Palvonta? En ole aktiivi täällä, mutta kenen ego kolahtaa jos jossain random palstalla joku saa huomiota?

Vierailija
1864/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jotkut pikkujoulut tyyliin ollut. Niitä on nyt paljon.

Vierailija
1865/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joelilla on ihan suden silmät uudessa kuvassa. Hämmentävää. Selvästi ollut joku firman pikkujoulut tai kuvanneet jotain.

Vierailija
1866/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kiusaaminen yhtä kirjoittajaa vastaan täällä on käynnissä? Se et joku saa ihmisiä ympärilleen keskustelemaan, ei pitäisi olla teiltä muilta pois. Oletteko itse yrittäneet pitää keskustelua yllä? Vai oletko kiusaaja-Winner, joka siellä kiusaa.

Samaa mieltä muuten, paitsi että etkös itse tuossa viimeisessä lauseessa kiusaa?

Nojoo, niin taisin tehdä. Se nimimerkki on vain välillä ollut niin ilkeä, mutta ei pitäisi itse olla takaisin.

Vierailija
1867/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion huomenna iskee Joelin siellä pikkujouluristeilyllä, toivottakaa onnee 😍

Tuun sit kertoo miten kävi.

Vierailija
1868/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel kertoi, että menestyksestä huolimatta nuudelilinjalla mennään. Siksikö näyttää posket kavenneen?

Keväällä kertoi jossain haastiksessa että lempiruuat on sushi, pizza ja pasta. Pitäisikö niitä viedä hänelle keikalle tuliaisena?

Vierailija
1869/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisujen jäljeen Joel kertoi, että lempijuoma on valkoviini. Kutsui itseään ’valkkariaddiktiksi’. Sopii hyvin hänen lempiruokiinsa. Viekää sitäkin hänelle.

Muistakaa keittää pasta al dente, ei liian kypsäksi, ettei tule löysää.

Vierailija
1870/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Little red ridinghood sanonut iskevänsä sen myös uutenavuotena ja minä Emma gaalassa, joten Joelilla riittää vientiä

😂

Vierailija
1871/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi naiset. Eiköhän se ole tottunut siihen, että naiset pörrää ympärillä iskemässä 😂

Vierailija
1872/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Little red ridinghood sanonut iskevänsä sen myös uutenavuotena ja minä Emma gaalassa, joten Joelilla riittää vientiä

😂

Tuskin sillä on aikaa seurustelulle, joten varmaan ihan mielellään ottaa aina eri misun sängyn lämmittäjäksi.

Vierailija
1873/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla seiska kertoo sit et onko joku onnistunut sen iskemään. Niiden askelia seurataan laivalla väsymättä, et jos joku niistä könyää miten salaa tahansa hyttiin tai vaikka "eri aikaan" samaan hyttiin, niin siellä on reportteri kuvaamassa 😂

Vierailija
1874/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Tuskin sillä on aikaa seurustelulle, joten varmaan ihan mielellään ottaa aina eri misun sängyn lämmittäjäksi.

Saattaa olla. Sen maku jo tiedetään ja niitä löytyy ig:stä paljon.

Muusikon tyttöystävänä olo vaatii hyvän itsetunnon (oikeasti hyvän, sitä ei voi filtterillä muokata), ei saa olla mustasukkainen ja pitää hyväksyä et arki on oikeasti erilaista. Se muusikko on paljon poissa ja usein elää eri vuorokausirytmiä kuin moni muu. Monilla kuuluu se dokaaminen asiaan. Ne ihanat instagramdinnerit jää vähemmälle, mut niitä arvostaa kun niitä on.

Vierailija
1875/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi viikolla seiska kertoo sit et onko joku onnistunut sen iskemään. Niiden askelia seurataan laivalla väsymättä, et jos joku niistä könyää miten salaa tahansa hyttiin tai vaikka "eri aikaan" samaan hyttiin, niin siellä on reportteri kuvaamassa 😂

Täytyy yrittää muistaa näyttää järkevältä vielä aamun pikkutunneilla kun könyän sinne hyttiin, en halua päätyä karseana Seiskaan.

Vierailija
1876/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä et ilmoittaa täällä jo motiivinsa ja soittaa seiskan paikalle. Pojat varmaan arvostaa. 😂

Vierailija
1877/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä et ilmoittaa täällä jo motiivinsa ja soittaa seiskan paikalle. Pojat varmaan arvostaa. 😂

En mä ainakaan Seiskaa oo soittamassa 😂 kyllä mulla ihan muut soittimet on mielessä

Vierailija
1878/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Little red ridinghood kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Little red ridinghood kirjoitti:

Jep jep, eiköhän ala olla minun aika häipyä taka-alalle. Saatan välillä käydä katsomassa teitä täällä, mutta muuten jää vähemmälle. En näe oikein motiivia ja hyötyä käydä täällä. Moikka! On ollut mukavaa. 👋

Ei. Mitä pitää tapahtua, että jäät hengailemaan aktiivisemmin tänne?

En usko merkkeihin, mutta joku selvä merkki jatkaa olisi hyvä 😂 🤷‍♀️

😘 t. Joel

👀 wut?

Hyvinkin voisi olla Joel ton suukkohymiön takana, ei kukaan silti uskoisi, joten sama se olis signata oma kommentti 😂 ite tekisin just jotain tuollaista.

Vierailija
1879/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Saattaa olla. Sen maku jo tiedetään ja niitä löytyy ig:stä paljon.

Muusikon tyttöystävänä olo vaatii hyvän itsetunnon (oikeasti hyvän, sitä ei voi filtterillä muokata), ei saa olla mustasukkainen ja pitää hyväksyä et arki on oikeasti erilaista. Se muusikko on paljon poissa ja usein elää eri vuorokausirytmiä kuin moni muu. Monilla kuuluu se dokaaminen asiaan. Ne ihanat instagramdinnerit jää vähemmälle, mut niitä arvostaa kun niitä on.

Tuo on totta. Mun mies on laulajana bändissä ja huomasin nopeasti, ettei muusikon tyttöystävää todellakaan kannata kadehtia. Yhteistä aikaa on vähän ja sitten kun sitä on, mies on tosi väsynyt. Mustasukkaisen tai suhteista riippuvaisen naisen ei kannata edes yrittää. Pitää olla vahva ja elää omaa elämää, miehestä tai suhteesta ei voi tehdä elämän keskipistettä.

Vierailija
1880/2709 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan Seiskaa oo soittamassa 😂 kyllä mulla ihan muut soittimet on mielessä

Mutta tulit avoimelle palstalla kertomaan, et kamerat valmiiksi ja et tuut vielä tänne kertomaan. 😂 ei siinä, onnea metsästykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi