Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että täällä käy teinejä vit*uilemassa, kun kolme-nelikymppiset on mobilatmummoja. Noh, toki se 37-vuotias on teinin mielestä tai kakskymppisen mielestä ihan seniili. Toisten ihmisten kunnioitus on hakusessa ja ollaan cool kun vittuillaan jollain mobilaatilla. Tosi noloa.
No sellaista se on täällä vauva palstalla, jos kivaa keskustelua haluaa, niin se ei täällä oikein koskaan onnistu, aina pölähtää paikalle joku alapeukuttaja tai trollaaja, se kuuluu vähän niinkun asiaan täällä, valitettavasti. Että kannattaa vaan yrittää olla huomioimatta heitä.
Vierailija kirjoitti:
Little red ridinghood kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu gaalaa eikä uuden vuoden juhlintoja. Odotan edelleen keskittyneesti ja apinanraivolla että julkistavat Tavastia-keikan. Sieltä mua ei pidä mikään pois paitsi se, jos se ei ole K18.
Vähän hirvittää itseäkin se uusivuosi, et kuinka paljon siellä on teinejä 😂
Se on k-18 ;) et ei huolta pieni punahilkka.
Kiitos kaunis sinä kuka lienetkin. Skumppaa saa siis hyvin siellä, että auttaa asiaan :D
Näitteko bändin emma ehdokkuuden haastattelun? Näin somessa pätkiä enkä löydä sitä mistään?
Vierailija kirjoitti:
Näitteko bändin emma ehdokkuuden haastattelun? Näin somessa pätkiä enkä löydä sitä mistään?
Mtv:ltä löytyy uutisten klipeissä. 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, löytyi. Hauska toi Joelin repeileminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan teini olo. Tulee perhosia vatsaan, kun näkee tuon nauravan :D sillä on niin mahtava toi nauru. Suloinen ja seksikäs samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenet pojista ottaisit mukaasi autiolle saarelle?
Sen joka ei heittäytyisi rantakaislikkoon draamailemaan ja odottamaan, että järjestän meidät molemmat pois sieltä. Eli Tommin.
Tommi on porukan Mies, muut on pikkupoikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan teini olo. Tulee perhosia vatsaan, kun näkee tuon nauravan :D sillä on niin mahtava toi nauru. Suloinen ja seksikäs samaan aikaan.
Seksikäs? Siis se nauru? Oikeasti olet sitä mieltä siis, ei voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en voi ymmärtää sitä, ettei joku ymmärrä ihmisillä olevan erilaisia mieltymyksiä esim sen suhteen, mikä on seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ottaisin Aleksin ja Ollin. Aleksin hymyä katsellessa ei masentuisi ja Ollin kanssa vois joogailla sillä aikaa kun odotettaisi pelastajia. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en voi ymmärtää sitä, ettei joku ymmärrä ihmisillä olevan erilaisia mieltymyksiä esim sen suhteen, mikä on seksikästä.
Kiitos 💕
Juurikin näin. Ihmisillä on eri mieltymyksiä ja se saattaa vaihdella eri ihmisten kohdalla. Ei kaikkien nauru sykähdytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että täällä käy teinejä vit*uilemassa, kun kolme-nelikymppiset on mobilatmummoja. Noh, toki se 37-vuotias on teinin mielestä tai kakskymppisen mielestä ihan seniili. Toisten ihmisten kunnioitus on hakusessa ja ollaan cool kun vittuillaan jollain mobilaatilla. Tosi noloa.
No sellaista se on täällä vauva palstalla, jos kivaa keskustelua haluaa, niin se ei täällä oikein koskaan onnistu, aina pölähtää paikalle joku alapeukuttaja tai trollaaja, se kuuluu vähän niinkun asiaan täällä, valitettavasti. Että kannattaa vaan yrittää olla huomioimatta heitä.
Mie yritän ymmärtää, että teillä erityisillä ihmisillä on jo kaikesta kiivaasta fanittamisesta ja kiukkuisasta, teitä selvästi viisaampiin ja keskustelutaitoisempiin ihmisiin kohdistuvasta alapeukkuilusta jo niin kipeät nivelrikot peukaloissanne, että te tarvitsette mobilatia siihen ;D
Itsekeskeinen 37-vuotias on kyllä mun ikäiseen verrattuna ihan lapsi vielä, että turha urputtaa :D Mä oon tämän ketjun Balboa ;P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos 💕
Juurikin näin. Ihmisillä on eri mieltymyksiä ja se saattaa vaihdella eri ihmisten kohdalla. Ei kaikkien nauru sykähdytä.
Sormeilutoveri asialla 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ottaisin Aleksin ja Ollin. Aleksin hymyä katsellessa ei masentuisi ja Ollin kanssa vois joogailla sillä aikaa kun odotettaisi pelastajia. 😊
Mä voisin ottaa ne bändin pahimmat ryyppymiehet ja kertoa, ettei saarelta pääse pois ennen elämäntapamuutosta ja että seuraavasta levystä tulee sitten raitistumiseen keskittyvä teemalevy.
Voitais mennä vaikka sinne www.blindchannel.com -paikkaan vähän puhdistamaan ajatuksia luonnon helmaan ja tekemään biisejä, jotka toimivat myös leirinuotiosovituksina (vaikka kahden laulajan muutakin kuin huutamista sisältävä More Than Words -tyylinen balladi), vaikka oltaisiin edelleen muussa ohjelmistossa rock.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos 💕
Sormeilutoveri asialla 💕
Ah, kiva. Moikka moi :)
Jaaha, kiertuetta Eskimo Callboysin kanssa on sitten siirretty pari kuukautta eteenpäin huhti - toukokuuhun. Voi harmi 😢
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, kiertuetta Eskimo Callboysin kanssa on sitten siirretty pari kuukautta eteenpäin huhti - toukokuuhun. Voi harmi 😢
Eikä 😔 Ei siis tule niitä toukokuun suomen keikkoja joita niin odotin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä 😔 Ei siis tule niitä toukokuun suomen keikkoja joita niin odotin.
Ei tule paitsi siinä tapauksessa etteivät pääse EC:n kanssa kiertueelle ollenkaan. Saa nähdä, miten käy sille syksyn kiertueelle. P***eleen korona
Jep jep, eiköhän ala olla minun aika häipyä taka-alalle. Saatan välillä käydä katsomassa teitä täällä, mutta muuten jää vähemmälle. En näe oikein motiivia ja hyötyä käydä täällä. Moikka! On ollut mukavaa. 👋
Se on k-18 ;) et ei huolta pieni punahilkka.