Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
381/2709 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jakoivat tyttöystävän... okei... :D

Joo mietin kyllä että mikä sitä naista on riivannut. Tai enpä oikeastaan ihmettele ;D

En itse ota kantaa polyamoria tai avoimiin suhteisiin, ihan kuten kukakin lystää olla. Jotenkin toi sanavalinta "jakoivat naisen" ei kuulosta kovin imartelevalta naista kohtaan.

Maikkarin UMK-voiton jälkeisessä haastattelussa Niko ja Joel väittävät kunnioittavansa naisia. Niinpä.

No en ton yhen kommentin perusteella lähtis vielä kyseenalaistamaan mitään.

Mitä tulee tähän itse kuvioon (j&j ja tämä tyttöystävä) me ei voida tietää mikä oli homman nimi, joten turha spekuloida.

Vierailija
382/2709 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mietin kyllä että mikä sitä naista on riivannut. Tai enpä oikeastaan ihmettele ;D

En itse ota kantaa polyamoria tai avoimiin suhteisiin, ihan kuten kukakin lystää olla. Jotenkin toi sanavalinta "jakoivat naisen" ei kuulosta kovin imartelevalta naista kohtaan.

Maikkarin UMK-voiton jälkeisessä haastattelussa Niko ja Joel väittävät kunnioittavansa naisia. Niinpä.

Mitä tulee tähän itse kuvioon (j&j ja tämä tyttöystävä) me ei voida tietää mikä oli homman nimi, joten turha spekuloida.

Ei tässä kukaan spekuloi, oli vain kommentti videolla jonkun heidän sanavalintaan "jakoivat naisen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/2709 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mietin juuri itsekin. Onkohan se vain sitä oman imagonsa varjelemista mitä tuolla kommentilla ovat yrittäneet. Sillä jos he todella kunnioittavat naisia, on heillä hieman outo tapa osoittaa se.

Vierailija
384/2709 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä kenelläkään tietoa kuinka moni pojista on sinkku? Ihan puhtaasta mielenkiinnosta kysyn.

Vierailija
385/2709 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mietin juuri itsekin. Onkohan se vain sitä oman imagonsa varjelemista mitä tuolla kommentilla ovat yrittäneet. Sillä jos he todella kunnioittavat naisia, on heillä hieman outo tapa osoittaa se.

No kerro toki joku muukin esimerkki moisesta tuon tyttöystäväkuvion lisäksi.

Vierailija
386/2709 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä kenelläkään tietoa kuinka moni pojista on sinkku? Ihan puhtaasta mielenkiinnosta kysyn.

Ainakin Joel on sinkku (kuten monissa haastatteluissa on tullut ilmi), sekä Joonas ja Olli kaiketi. Niko on ollut suhteessa jo jonkin aikaa ja Aleksilla taitaa myös olla tyttöystävä. Tommista en yhtään tiedä.

Vierailija
387/2709 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä kukaan spekuloi, oli vain kommentti videolla jonkun heidän sanavalintaan "jakoivat naisen".

Niin, tähän kommenttiin viittasin, kun sanoin ettei tuon yhden sanavalinnan pohjalta voi tehdä päätelmää naisten kunnioittamiseen liittyen.

Vierailija
388/2709 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kriitikon pitäisi hehkuttaa täysin keskinkertaista kappaletta? Siis tätä Balboaa.

Eikai täällä kukaan ole vaatinut, että pitäisi hehkuttaa? Ainoastaan kyseenalaistettu kriitikon perusteluja sille, miksi antoi kyseisen arvion.

Ei kolme tähteä viidestä ole huono arvostelu. Ne kriitikon perustelut ovat ko, kritiikissä luettavissa ja ne ymmärtää, jos on tottunut lukemaan asiatekstejä.

Vierailija
389/2709 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Joel on sinkku (kuten monissa haastatteluissa on tullut ilmi), sekä Joonas ja Olli kaiketi. Niko on ollut suhteessa jo jonkin aikaa ja Aleksilla taitaa myös olla tyttöystävä. Tommista en yhtään tiedä.

Mun käsittääkseni Olli kyllä myös seurustelee.

Vierailija
390/2709 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät?

Vierailija
391/2709 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät?

Plärään jodelia aina välillä ja siellä on ollut puhetta.

Vierailija
392/2709 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
393/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
394/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
395/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa nähdä Joel soittamassa kitaraa tuossa live vedossa. Soittaako enää ollenkaan?

Täällä joku kirjoitti joskus, että Niko on muuttunut niin paljon, ettei meinaa tunnistaa, mun mielestä taas Olli on jotenkin eniten erinäkönen nykyään, super söpö silti aina ollut.

Vierailija
396/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa nähdä Joel soittamassa kitaraa tuossa live vedossa. Soittaako enää ollenkaan?

Täällä joku kirjoitti joskus, että Niko on muuttunut niin paljon, ettei meinaa tunnistaa, mun mielestä taas Olli on jotenkin eniten erinäkönen nykyään, super söpö silti aina ollut.

Olikohan Olli tuolloin edes 18-vuotias?

Mutta olipa kiva video!

Vierailija
397/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nico näyttää tuossa videossa, jossa nuorena niin ihan Justin Bieberiltä

Vierailija
398/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä osa kirjoittaa Nikon c:llä?

Vierailija
399/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan Olli tuolloin edes 18-vuotias?

Mutta olipa kiva video!

Olli ja Tommi kai syntyneet 96. Oliko tuo video vuodelta 2014? Eli siinä ja siinä.

Vierailija
400/2709 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin, että BCstä tulis joku sellanen kattava dokkari, jossa kerrottais heidän matkastaan tähän pisteeseen. Paljon noita vanhoja videoita, ja vanhempien ja tyttöystävien ja exien haastatteluja. Semmonen ois kiva. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä