Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Mä kysyn nytten täältä,kun en muualta vastausta saanut.
Aloin siis seuraamaan instassa BC:tä ja sain seuraamispyynnön joltain ruotsalaiselta bändiltä.
Mietin keräävätkö sitä kautta itselleen seuraajia? En tajua miten muuten olisivat bonganneet tilini saatikka miksi ne haluaisi mua (lol) seurata.
Tuleeko huomenna uusi levy???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakka olisi mikä mamma kainalossa valmiina, niin tuskin se on este kenellekään iskea yhtään ketään. Kertoo epävarmuudesta itseä ja suhdetta kohtaan jos tällaiset on päänvaivana. Varsinkin muusikon kanssa pitää olla tosi itsevarma, sillä kaunista daamia puskee ovista ja ikkunoista nonstop.
Nyt meni kyllä täysin ohi tämän viestin pointti. Että mitä?
En ole kyseisen kommentin ap, mutta oletan tämän kommentin liittyvän yllä olevaan keskusteluun.
No s*it Sherlock! Mutta mitä tarkoittaa että tuskin on este kenellekään iskeä yhtään ketään? :D Siis ei ole estettä iskeä ketään. Melko ristiriitainen lause. Ja mihin se liittyi että vaikka olis mikä mamma kainalossa? Ei Joel seurustele.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin yhtäkkiä vain levy pompsahtaa. Kyllä julkaisupäivä varmasti kerrotaan etukäteen, ja eikö se ollut jo vuotanutkin että huhtikuussa julkaistaisiin. Veikkaan että kyseessä voisi olla jotain uuteen sinkkuun liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin yhtäkkiä vain levy pompsahtaa. Kyllä julkaisupäivä varmasti kerrotaan etukäteen, ja eikö se ollut jo vuotanutkin että huhtikuussa julkaistaisiin. Veikkaan että kyseessä voisi olla jotain uuteen sinkkuun liittyvää.
filtteri joka nikolla oli ni siihen oltiin editoitu lot sad sanat ja niitten uus albumi on Lifestyle Of The Sick And Dangerous eli siitä tulee sanat lot sad
Olin tulossa kommentoimaan, mutta mua ei vaan kiinnosta enää. Deletoin kirjoitukseni ja sanon vain seuraavan. Tämä jatkuva sääntöjen ja Justiinoiden vuoksi tullut joukkokato vei itseltäni kiinnostuksen koko ketjuun. Melkein koko aiheeseen jopa. Huomasin nimittäin assosaation bc- tämä ketju -säännöt. Että kiitosta vaan. Ehkä se taas tästä, kun lähtee täältä.
Ja noi ihme "paljastukset" on niin noloja. Hey oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa kommentoimaan, mutta mua ei vaan kiinnosta enää. Deletoin kirjoitukseni ja sanon vain seuraavan. Tämä jatkuva sääntöjen ja Justiinoiden vuoksi tullut joukkokato vei itseltäni kiinnostuksen koko ketjuun. Melkein koko aiheeseen jopa. Huomasin nimittäin assosaation bc- tämä ketju -säännöt. Että kiitosta vaan. Ehkä se taas tästä, kun lähtee täältä.
Jodelissa muuten just puhutiin siitä, että sinne BC-kanavalle ei viitsi kirjoittaa mitään kun kaikki liputetaan alas sääntöjen vastaisena. Jopa kanavan mode avautui, että täysin asiallisia kommentteja liputetaan koko ajan. Sama porukkako mellastaa nyt sekä täällä että jodelissa vai mitä tämä nyt yhtäkkiä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa muuten just puhutiin siitä, että sinne BC-kanavalle ei viitsi kirjoittaa mitään kun kaikki liputetaan alas sääntöjen vastaisena. Jopa kanavan mode avautui, että täysin asiallisia kommentteja liputetaan koko ajan. Sama porukkako mellastaa nyt sekä täällä että jodelissa vai mitä tämä nyt yhtäkkiä on?
Jotain pyhiinvaeltajia selvästi on liikkeellä molemmissa. Harmi, sillä tekevät enemmän hallaa kuin hyötyä. Miten ihmeessä on bändille hyödyllistä tukahduttaa keskustelut ja luoda negatiivinen, ahdas keskustekuympäristö. Tuntuu kuin olisi jossain vankilassa.
(Ja tähän on turha tulla jankuttamaan juupas eipäs Justiinavääntöä säännöistä, ne on kuultu tällä palstalla sata kertaa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain pyhiinvaeltajia selvästi on liikkeellä molemmissa. Harmi, sillä tekevät enemmän hallaa kuin hyötyä. Miten ihmeessä on bändille hyödyllistä tukahduttaa keskustelut ja luoda negatiivinen, ahdas keskustekuympäristö. Tuntuu kuin olisi jossain vankilassa.
(Ja tähän on turha tulla jankuttamaan juupas eipäs Justiinavääntöä säännöistä, ne on kuultu tällä palstalla sata kertaa.)
Jep. Vähän alkaa tulla semmoinen olo itsellekin, että haluan ottaa etäisyyttä kaikkeen bändiin liittyvään, kun se fanikunta on niin aggressiivista.
En usko että nämä molempien ketjujen liputtajat ja sääntörakastajat näkevät toiminnassaan mitään vikaa. Mitä enemmän kuilua tulee muihin, on varmasti nimenomaan se jutun juoni. "Me vastaan muut. Me ollaan true faneja, muut ei." Jne. You get the point.
Huomaan et itselleni on tullut vähän sama kuin teille yllä. Olen kuitenkin aikuinen ihminen kaikesta huolimatta, enkä jaksa mitään teinitason fanitusta ja kyttäämistä jokaiseen detailiin mitä kundit tekevät. Mun mielestä on kiva heittää keskustelussa läppää muiden kanssa ja pitää sillä tavalla myös hauskaa. En olisi uskonut jääväni edes kirjoittamaan vauvapalstalle, mutta täällä oli muutaman kanssa hauskaa kirjoittaa.
Musiikin kuuluisi yhdistää. Parhaimmillaan se tuo pintaa johon samaistua, käydä läpi omia tunteita ja tuntea kuuluvansa hetkeksi johonkin. Olla ulottuvilla monelle, jotta muutkin saavat tuntea sen musiikin.
Mulla ei ole nyt oikein muuta sanottavaa. Ärsyttää lähinnä.
Sama juttu kuin edellisillä. Mua on alkanut jotenkin niin paljon ahdistaa toksinen fandom, spekuloinnit, riidat ja väännöt joka asiasta somessa (Insta, Jodel, tämä palsta...) että alkaa mennä kiinnostus koko bändiin vaikka kaikki tämä ei tietenkään ole heidän syytä millään lailla. Otan nyt ainakin hetkeksi etäisyyttä kaikkeen, en käy enää kuin joskus harvoin täällä lukemassa kommentteja ja olen lakannut seuraamasta bändiäkin. Voihan sitä taas palata myöhemmin. Mutta on ikävää, jos bändi nyt tämän takia menettää faneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakka olisi mikä mamma kainalossa valmiina, niin tuskin se on este kenellekään iskea yhtään ketään. Kertoo epävarmuudesta itseä ja suhdetta kohtaan jos tällaiset on päänvaivana. Varsinkin muusikon kanssa pitää olla tosi itsevarma, sillä kaunista daamia puskee ovista ja ikkunoista nonstop.
En ole kyseisen kommentin ap, mutta oletan tämän kommentin liittyvän yllä olevaan keskusteluun.
No s*it Sherlock! Mutta mitä tarkoittaa että tuskin on este kenellekään iskeä yhtään ketään? :D Siis ei ole estettä iskeä ketään. Melko ristiriitainen lause. Ja mihin se liittyi että vaikka olis mikä mamma kainalossa? Ei Joel seurustele.
Voisiko asianomaiset hoitaa nämä asiat ihan muualla kuin jossain bc keskustelufoorumilla. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko asianomaiset hoitaa nämä asiat ihan muualla kuin jossain bc keskustelufoorumilla. Kiitos.
Ja taas. Vielä kun liittyy bändiin edes joku viesti tällä palstalla niin väärin. 😂😂 RIP vaan tämä ketju, viimeisen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas. Vielä kun liittyy bändiin edes joku viesti tällä palstalla niin väärin. 😂😂 RIP vaan tämä ketju, viimeisen kerran.
Toi oli niin läpinäkyvä yritys, ettei liity kyllä bändiin millään tavalla.
Alapeukku korvaa taas passiivisagressiivisesti kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Alapeukku korvaa taas passiivisagressiivisesti kaiken.
Peukkuparka tuntee olonsa ahdistuneeksi meidän kaikkien keskisormien seassa :/
Olen kuullut samaa, ettei bändiä uskalla enää fanittaa 😂 kun fanittaa kuitenkin väärin. Tää on niin hauska ilmiö.