Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Tämmöistä tää nykyisin on,
täällä rulaa toxic fandom.
Ei saa sanansijaa puputossut kiltit,
kaiken poistaa henkisesti piltit.
-----yksityiselämä spoiler!!! ------
Jos et halua tietää kenenkään yksityiselämästä, jätä tämä viesti lukematta.
Se Joelin blondi on siis tietotoimiston mukaan hänen exänsä, josta erosi vuosi sitten. Taisi siis uutenavuotena vanha suola janottaa.
------spoiler päättyy------
Noh, voihan se olla et ovat palanneet yhteen. Ehkä siksi Joelilla ei ollut mitään herutuskuvia somessa, kun kotona on tyttis odottamassa.
Se ei muuten päivitä enääniin usein somea...nyt kun asiaa miettii.
Miks, Joel, sä ah niin komea,
et enää päivitä joka minuutti somea?
Olisit pop niinku Damiano,
tuo joka tytön iltasatu-italiaano.
jep, kalevauvalle tässä heittelen lyriikoita...
Ainut mikä on parasta uudelleen lämmitettynä on italialainen lasagne. (Jota olen Joel todella hyvä tekemään, kun kuitenkin stalkkaat meitä.) 😏
Vierailija kirjoitti:
Se ei muuten päivitä enääniin usein somea...nyt kun asiaa miettii.
Ei ehdi. Terapia vie aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten ihanaa kun vuosi vaihtui BC:n kanssa. Väheneeköhän BC:n fanitus uuden UMK-voittajan myötä? Siis oikeat fanit pysyy ja pelkkä euroviisukansa unohtaa?
Tuolla uudenvuoden aaton versiolla ei olisi oltu finaalissa. Ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua tietää kenenkään yksityiselämästä, jätä tämä viesti lukematta.Se Joelin blondi on siis tietotoimiston mukaan hänen exänsä, josta erosi vuosi sitten. Taisi siis uutenavuotena vanha suola janottaa.
Ja mistähän tämä tieto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua tietää kenenkään yksityiselämästä, jätä tämä viesti lukematta.Se Joelin blondi on siis tietotoimiston mukaan hänen exänsä, josta erosi vuosi sitten. Taisi siis uutenavuotena vanha suola janottaa.
Ja mistähän tämä tieto?
En tiedä tuosta. Mutta...
Joku kertoo aina jollekin ja joku jollekin. Ihmisillä on outo tapa bondata edes kaukaisella julkkisjuoruilla.
"Siis muistatteko sen mun kaverin siskon kaverin, se oli Joelinkaa uv:na ja ovat ihan himona toisiinsa sins äftör"
Onko se exä sitten se sama parikymppinen josta aiemmin spekuloitiin?
Vierailija kirjoitti:
Onko se exä sitten se sama parikymppinen josta aiemmin spekuloitiin?
Kyllä.
Jännä miten täällä heti uv:n jälkeen levitettiin "silminnäkijöitä" J:stä ja blondista. Kun kukaan ei jaksanut siitä aiheesta innostua, niin yhtäkkiä tänne tuputetaan aihetta uudestaan kovemmin faktoin. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten täällä heti uv:n jälkeen levitettiin "silminnäkijöitä" J:stä ja blondista. Kun kukaan ei jaksanut siitä aiheesta innostua, niin yhtäkkiä tänne tuputetaan aihetta uudestaan kovemmin faktoin. Miksi?
Ehkä jollain on kova huomion tarve? Vaikea sanoa. Toivottavasti asianosaiset itse tietää miten asiat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä jollain on kova huomion tarve? Vaikea sanoa. Toivottavasti asianosaiset itse tietää miten asiat ovat.
Juuri tätä mietin itsekin, kun näin tuon paljastuksen. Toivottavasti asianomaiset tietää. Itse olen punkun kanssa samaa mieltä, ettei se vanha suhde useinkaan toimi uutena.
Eiköhän tämäkin kantaudu J:n korviin, että jollain on tarve tällaista täällä avata.
Olli, tommi ja joonas kaikki on hyvännäkösii❤
Vakka olisi mikä mamma kainalossa valmiina, niin tuskin se on este kenellekään iskea yhtään ketään. Kertoo epävarmuudesta itseä ja suhdetta kohtaan jos tällaiset on päänvaivana. Varsinkin muusikon kanssa pitää olla tosi itsevarma, sillä kaunista daamia puskee ovista ja ikkunoista nonstop.
Vierailija kirjoitti:
Vakka olisi mikä mamma kainalossa valmiina, niin tuskin se on este kenellekään iskea yhtään ketään. Kertoo epävarmuudesta itseä ja suhdetta kohtaan jos tällaiset on päänvaivana. Varsinkin muusikon kanssa pitää olla tosi itsevarma, sillä kaunista daamia puskee ovista ja ikkunoista nonstop.
Nyt meni kyllä täysin ohi tämän viestin pointti. Että mitä?
Sitä yritettiin, mutta Justiinat ajoi jopa tämän ketjun pystyttäjän pois täältä.