Blind Channel appreciation OFFICIAL
No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.
Ja koitetaan pitää asiallisena.
Kommentit (2709)
Miksi te ankeuttajat ette itse tuo tänne sisältöä? Miksi ette laita niitä linkkejä haastiksiin, miksi ette tee hyviä keskustelunavauksia bändistä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi te ankeuttajat ette itse tuo tänne sisältöä? Miksi ette laita niitä linkkejä haastiksiin, miksi ette tee hyviä keskustelunavauksia bändistä?
Tämäpä!! Siksi toinen ketju tuli, sillävei kukaan jaksa keskustella tällaisessa ympäristössä. Todella tunkkainen ilmapiiri. Ei uskoisi rokkibändin ketjuksi.
Vierailija kirjoitti:
Välillä nämä analyysit herrojen yksityiselämästä alkavat olla jo koomisia. Muutaman sivun selasin ja etenkin Joelin yksityiselämää ruoditaan täällä ihan huolella hänen jokaista Instagram-seurattua myöten. Jäbä on itse sanonut monesti että häntä ahdistaa liika julkisuus ja täällä te analysoitte hänen ihmissuhteitaan jotka ovat muuten yksityisasia. Faneiksi itseänne kutsutte mutta silti teette juuri sitä mistä hän ei pidä.
Joel postaa enemmän henk.koht. asioita, ajatuksiaan ja tunteitaan kuin muu bändi, muilla on vain työhön liittyviä juttuja. Hän myös toi Instaan sen Miki Liukkosen kanssa käydyn kukkotappelun. Jos hän ei halua että kaikki hänen yksityiset jutut käydään läpi esim. Instassa niin hän voisi perustaa vaikka toisella nimellä toisen tilin, joka olisi yksityinen. - Milloin täällä on muuten viimeksi puhuttu kenestäkään muusta kuin Joelista? Kenen muun yksityiselämästä on tehty analyyseja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäpä!! Siksi toinen ketju tuli, sillävei kukaan jaksa keskustella tällaisessa ympäristössä. Todella tunkkainen ilmapiiri. Ei uskoisi rokkibändin ketjuksi.
Ei todellakaan. Jos vertaa vaikka Nightwishin Facebookpageen niin eroa on kuin yöllä ja päivällä.
Säännöistä löytyy viisi vinkkiä hyvään verkkokeskusteluun. Kohta yksi: "Muista aihe ja asia. Pysy keskustelupalstan aiheessa ja kirjoita asioista omasta näkökulmastasi, älä keskity muiden kirjoittajien arvosteluun."
Eihän siitä mitään tulisi, jos kaikki ketjut olisivat sellaista sekalaista sillisalaatia kuten tämä ketju. Sille on ihan järkiperustelut, miksi aiheeseen liittymätön keskustelu alkaa pidemmän päälle joitakin ärsyttää.
Taas poistui rivi kommentteja. Tämä ketju on niin vitsi 😂
Nyt tosiaan riittää mulle, en tuhlaa enää yhtään aikaa tällä foorumilla. Hyvät jatkot kaikille
Vierailija kirjoitti:
Säännöistä löytyy viisi vinkkiä hyvään verkkokeskusteluun. Kohta yksi: "Muista aihe ja asia. Pysy keskustelupalstan aiheessa ja kirjoita asioista omasta näkökulmastasi, älä keskity muiden kirjoittajien arvosteluun."
Eihän siitä mitään tulisi, jos kaikki ketjut olisivat sellaista sekalaista sillisalaatia kuten tämä ketju. Sille on ihan järkiperustelut, miksi aiheeseen liittymätön keskustelu alkaa pidemmän päälle joitakin ärsyttää.
Muussa tapauksessa tämäkin ketju olisi hiljaa, jos täällä ei muutama keskustelisi. Heidät tosin ajoitte perustamaan toisen ketjun. Se olisikin, jos te justiinat puhuisitte täällä jotain. Areena on ollut jo viikkoja teidän. Mutta ei. Hirveä valittaminen 24/7 mutta missä on teidän sivutolkulla linkkien jakaminen ja Bc aiheet. Kyllä täällä aiheesta on puhuttu, mutta se ei sopinut teidän mieleen. Mä lähden myös. Heihei.
Mukarankkaa paska mukaa, laulajalla paska ääni.
Rip
30.5.2021-16.01.2022
Taistelit hyvin toveri.
Rakkaudella muistaen
Toisen ketjun väki
No nyt olette kyllä tosi lapsellisia. Menkää ihmeessä toiseen ketjuun puhumaan vaikka kengännauhoista ja lasagnesta.
Onko kengännauhat ja lasagne sun mielestä lapsellisia aiheita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muussa tapauksessa tämäkin ketju olisi hiljaa, jos täällä ei muutama keskustelisi. Heidät tosin ajoitte perustamaan toisen ketjun. Se olisikin, jos te justiinat puhuisitte täällä jotain. Areena on ollut jo viikkoja teidän. Mutta ei. Hirveä valittaminen 24/7 mutta missä on teidän sivutolkulla linkkien jakaminen ja Bc aiheet. Kyllä täällä aiheesta on puhuttu, mutta se ei sopinut teidän mieleen. Mä lähden myös. Heihei.
Miksi pitäisikään olla koko ajan äänessä? Jos ei bändistä mitään uutta kuulu ja kaikki aiheet bändiin liittyen on koluttu läpi sataan kertaan, niin sitten voi mun puolesta olla ihan hyvin hetki hiljaista ketjussakin. Ei mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kengännauhat ja lasagne sun mielestä lapsellisia aiheita?
Olenko niin väittänyt?
Mutta olette nyt perustaneet ketjun, jossa saa puhua ihan mitä vaan, joten kengännauhatkin sopivat vallan mainiosti sen ketjun alle, eikös vaan? Oikeastaan voisin itsekin tulla sinne keskustelemaan kengännauhoista. Tai kamomillateestä, siitä minulla olisi paljonkin kerrottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä nämä analyysit herrojen yksityiselämästä alkavat olla jo koomisia. Muutaman sivun selasin ja etenkin Joelin yksityiselämää ruoditaan täällä ihan huolella hänen jokaista Instagram-seurattua myöten. Jäbä on itse sanonut monesti että häntä ahdistaa liika julkisuus ja täällä te analysoitte hänen ihmissuhteitaan jotka ovat muuten yksityisasia. Faneiksi itseänne kutsutte mutta silti teette juuri sitä mistä hän ei pidä.
Joel postaa enemmän henk.koht. asioita, ajatuksiaan ja tunteitaan kuin muu bändi, muilla on vain työhön liittyviä juttuja. Hän myös toi Instaan sen Miki Liukkosen kanssa käydyn kukkotappelun. Jos hän ei halua että kaikki hänen yksityiset jutut käydään läpi esim. Instassa niin hän voisi perustaa vaikka toisella nimellä toisen tilin, joka olisi yksityinen. - Milloin täällä on muuten viimeksi puhuttu kenestäkään muusta kuin Joelista? Kenen muun yksityiselämästä on tehty analyyseja?
Minuakin ihmetyttää tuo Joelin valittaminen yksityisyyden puutteesta. Ihan vaan neuvona, vähemmön postauksia instaan, erityisesti henkilökohtaisia, nuo monet kryptiset postaukset vaan lietsovat fanien spekulointia hänen henkisen vointinsa ympärillä. Niinkuin joku tuossa aiemmin mainitsi, muut bändin jäsenet laittavat postauksia vain harvakseltaan, bändin keikkoja promoten.
Somekatko Joelille tekisi hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit korostustussin tuosta ”älä keskity muiden kirjoittajien arvosteluun”.
Saako tässä ketjussa puhua Nikosta?
Kuulin jostain, että hän on nyt suorittanut siviilipalveluksensa loppuun. On varmasti ollut tosi haastavaa tässä pyörityksessä jossa bändi on nyt vuoden ollut. Siitä onnittelut.
Mitenköhän muut bändin jäsenet? Täysi vapautus on kai nykyisin aika helppoa, jos ei pää kestä. Mitä luulette, voiko olla mahdollista että kaikki muut saavat vapautuksen?
Hahha! Ankeuttajat osoitti ihmettelijöille miksi toinen ketju perustettiin. Riittää minulta myös tämä taas tällä erää. Kiitos hei!