Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blind Channel appreciation OFFICIAL

Vierailija
30.05.2021 |

No nii, pelkästään Blind Channeliin liittyvää keskustelua tänne, kun joku sitä tuossa euroviisuketjussa toivoi.

Ja koitetaan pitää asiallisena.

Kommentit (2709)

Vierailija
41/2709 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon sydämeni pohjasta menestystä bändille🙏 ehkä heidän olis parempi muuttaa ulkomaille koska pelkään ettei suomessa osata arvostaa tuollaista bändiä joka tekee enkunkielistä musiikkia. Täällä menestyy vaan sannit, ellinoorat ja keekit🙄

Maailman voi valloittaa myös Suomesta käsin ja sen varmasti tekevätkin :)

Vierailija
42/2709 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon sydämeni pohjasta menestystä bändille🙏 ehkä heidän olis parempi muuttaa ulkomaille koska pelkään ettei suomessa osata arvostaa tuollaista bändiä joka tekee enkunkielistä musiikkia. Täällä menestyy vaan sannit, ellinoorat ja keekit🙄

Maailman voi valloittaa myös Suomesta käsin ja sen varmasti tekevätkin :)

Just näin. Ei mm. COB koskaan muuttanut Suomesta ja menestyivät upeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/2709 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on muuten lisäkeikan liput Allas Sea Poolille 15.8. myynnissä.

Ja sinne menivät yhtä nopeesti ku tulivatkin :D On nää kova jengi, ei voi muuta sanoo! Onnittelut vaan Blind Channelille kahdesta peräkkäisestä loppuunmyydystä keikasta!

Vierailija
44/2709 |
31.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on muuten lisäkeikan liput Allas Sea Poolille 15.8. myynnissä.

Ja sinne menivät yhtä nopeesti ku tulivatkin :D On nää kova jengi, ei voi muuta sanoo! Onnittelut vaan Blind Channelille kahdesta peräkkäisestä loppuunmyydystä keikasta!

Jep! Sain onneksi 2 lippua ostettua, kun heti ysiltä muistin että tulevat silloin myyntiin.

Vierailija
45/2709 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut suuri menestys tämä ketju :D

Vierailija
46/2709 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOEL❤️

Vierailija
47/2709 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JOEL❤️

Samaa mieltä!!!!!

Vierailija
48/2709 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ihan hölmö juttu mieleen tänään. Olisivatkohan saaneet enemmän yleisöääniä vähemmän näkyvillä tatuoinneilla?

Monet kun edelleen niitä tatskoja vierastavat, sekä nuoret että vanhat.

Vierailija
49/2709 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli ihan hölmö juttu mieleen tänään. Olisivatkohan saaneet enemmän yleisöääniä vähemmän näkyvillä tatuoinneilla?

Totta! Varsinkin vanhemmat ihmiset saattavat vierastaa tuota ”rock-tyyliä”. Itseä ei kyllä haitannut. :)

Vierailija
50/2709 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta! Varsinkin vanhemmat ihmiset saattavat vierastaa tuota ”rock-tyyliä”. Itseä ei kyllä haitannut. :)

No eikös sillä voittajapoppoon laulajallakin ole ihan kiitettävästi tatuointeja, jotka vielä näkyivätkin kaikelle kansalla kun jäbä esiinty yläosattomissa. BC pojilla osalla kuitenki pitkähihaset paidat.

Vierailija
51/2709 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikös sillä voittajapoppoon laulajallakin ole ihan kiitettävästi tatuointeja, jotka vielä näkyivätkin kaikelle kansalla kun jäbä esiinty yläosattomissa. BC pojilla osalla kuitenki pitkähihaset paidat.

Kuka mainitsi että puhutaan Blind Channelista? :D

Vierailija
52/2709 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiks se nyt ois aika helposti pääteltävissä, vai?

Vierailija
53/2709 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa mainittiin.

Vierailija
54/2709 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okeeii… Keskustelun alotukseks: kertokaa vaikka teijjän lempi biisejä Blind Channelilta.

Itellä:

Dark Side, Enemy for Me, Died Enough fo You

:)

Vaikee sanoo ku aina se mitä on kuuntelemassa tuntuu parhaalta (vaihtoehdoista: Dark Side, Died Enough for You, Timebomb, Over My Dead Body, Enemy for Me)

Vierailija
55/2709 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko kun jossain UMK-haastattelussa (ennen voittoa) pojilta kysyttiin omasta unelmanaisesta? :D Jokainen mainitsi jonkun julkkiksen, mutta muistan vaan pari vastausta.

Tämä kyllä kiinnostaisi ;) muistaako täällä joku muu tälläistä haastattelua? Minkä median tekemä, onkohan joissain nähtävissä, youtube? Itsellä ehkä jokin hatara muistikuva, mutta ei ole jälkeenpäin tullut vastaan.

Vierailija
56/2709 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rihanna-cover on loistava. Parempi kuin alkuperäinen.

Vierailija
57/2709 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen kyllä, että missä tätä bändiä on piiloteltu? Itsekin kuuntelen genreen kuuluvaa musaa jonkin verran ja silti olen onnistunut olemaan ihan tietämätön näistä. Niillähän on paljon tosi hyviä biisejä, toivottavasti pääsisivät nyt kunnolla maailmalle ja suuren yleisön tietoisuuteen.

Vierailija
58/2709 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rihanna-cover on loistava. Parempi kuin alkuperäinen.

Joelilla on tosi kaunis lauluääni, sillai intensiivinen ja tunnelmallinen. En osaa paremmin selittää, mut aiheuttaa samaan aikaan kylmiä väreitä ja kuumia aaltoja. Kuulostipa tyhmältä :D mut ehkä joku saa kiinni mitä tarkotan :)

Vierailija
59/2709 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihmettelen kyllä, että missä tätä bändiä on piiloteltu? Itsekin kuuntelen genreen kuuluvaa musaa jonkin verran ja silti olen onnistunut olemaan ihan tietämätön näistä. Niillähän on paljon tosi hyviä biisejä, toivottavasti pääsisivät nyt kunnolla maailmalle ja suuren yleisön tietoisuuteen.

Siis mä aattelin sillon UMK aikoihin etten ollu aiemmin kuullu näistä. Mut sitten kun tutustuin paremmin niitten tuotantoon tajusin et mullehan oli joskus pari vuotta sitten tullu spotify mainos niiden silloisesta uudesta biisistä ja kävin kuuntelemassaki sen, mut ei oikein napannu ja unohdin koko homman. Nyt vaan aattelen että mikäköhän pahemman luokan mielenhäiriö oli sillon päällä, on meinaan sen varran timanttinen kokoonpano .

Vierailija
60/2709 |
02.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko ja Nikon ääni <3

Ei miul muuta, voitte jatkaa Joelista :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi