Miksi DI voi saada jopa 5000 €:n palkkaa?
Tätä ei perheemme ymmärrä. Eihän DI mitään lääketieteestä tiedä.
Kommentit (63)
5k€ on vielä alasta ja kokemuksesta riippuen naurettavan pieni palkka. 10k€ ei ole mitenkään tavatonta. Siis ihan niistä insinöörin hommista pääkaupunkiseudulla.
Moni DI työskentelee pienemmällä palkalla. DI teknisen alan huippu asiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
5k€ on vielä alasta ja kokemuksesta riippuen naurettavan pieni palkka. 10k€ ei ole mitenkään tavatonta. Siis ihan niistä insinöörin hommista pääkaupunkiseudulla.
Anna esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna esimerkki.
Minä.
JaaDi:n ei tarvitse tietää lääketieteestä juuri mitään. Mieheni on Di ja tienaa liki 15 000e kuussa.
Lääkäri leikkaa potilaan sydämen ja pelastaa sen, DI-suunnittelee sen sairaalan ja pelastaa koko kaupungin.
Vierailija kirjoitti:
JaaDi:n ei tarvitse tietää lääketieteestä juuri mitään. Mieheni on Di ja tienaa liki 15 000e kuussa.
Miksi hän olisi niin suuren palkan arvoinen? Nyt on jokin virhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna esimerkki.
Minä.
Alasi?
Missä hommissa DI tienaa yli 7000?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna esimerkki.
Minä.
Alasi?
IT-ala. Mutta se ei ole relevanttia. Muillakin aloilla pääsee näihin palkkoihin.
Minä ottaisin loparit jos palkkani putoaisi viiteen tuhanteen. Mutta en kyllä ookkaan DI vaan opisto ins.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi pienemmän palkan arvoinen.
DI yleensä luo arvoa. Tuotteita jne. Lääkäri enimmäkseen elää verorahoilla. DI:n tuleeko tienata huimasti, jopa lääkäreitä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna esimerkki.
Minä.
Alasi?
IT-ala. Mutta se ei ole relevanttia. Muillakin aloilla pääsee näihin palkkoihin.
Mitä muka osaat, joka oikeuttaisi tuollaisen palkan? Mikään lääkäri et ole. Naurettava ajatuskin!
DI:t työskentelee yleensä aloilla ja yrityksissä joissa neuvotellaan palkka itse. Siksi. Tuo 5 tonnia taitaa olla lähtöpalkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi pienemmän palkan arvoinen.
5000 €/kk riittää kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Missä hommissa DI tienaa yli 7000?
IT-projari tai tietoturva alan "asiantuntija". Meillä noiden kaikkien palkka on min 7500€ ja paljonko yli riippuu työkokemuksesta
Koska miehet päättää toisten miesten palkoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna esimerkki.
Minä.
Alasi?
Mitä muka osaat, joka oikeuttaisi tuollaisen palkan? Mikään lääkäri et ole. Naurettava ajatuskin!
Aloitus on toki harvinaisen paska provo, ja sinä jatkat samalla linjalla ymmärtämättä, miten selvästi provoilu paistaa läpi. Mutta vastaanpa silti: en selitä osaamistani sinulle, kun et, mokoma lihanleikkaaja, siitä mitään ymmärtäisi.
Mikä DI noin pienellä palkalla töitä tekee?