Jos sinun olisi pakko vaihtaa nykyinen etunimesi johonkin toiseen,
niin minkä nimen ottaisit itsellesi uudeksi nimeksi?
Kommentit (24)
Inari tai Ronja. Tiedän että varmasti epäsuoittuja nimiä, mutta niin on nykyinenkin (josta itse tykkään, enkä vapaaehtoisesti vaihtaisi).
Minulla on jo oma valitsemani nimi, joten en vaihda sitä mistään hinnasta.
En tiedä. Mulla ei ole mitään tiettyä nimeä mielessä. Ehkä toinen nimeni eli Johanna. Tai Jonna-Maria, jota minulle suunniteltiin. En näe itseäni minkään muun nimisenä.
Milla. Olen lapsesta asti tykännyt tuosta nimestä ja joskus mietin että vaihtaisin siihen nimeni, pidän nykyisestä nimestänikin paljon joten en ole vaihtanut toistaiseksi
Vaihtaisin lempinimeeni, joka on myös ihan kalenterissa oleva nimi. Suurinosa kutsuu minua sillä ja se tuntuu kotoisammalta, kuin oikea nineni.
Vierailija kirjoitti:
Ritva täälläkin
Ritvaliini?
Ehkä Aamu tai Iisa. Alvakin on kiva. Nyt olen Mari.
Etunimen jättäisin, siinä ei mitään vikaa ole vaikka nuorempana vihasin sitä. Sukunimen vaihtaisin kyllä, äidin tyttönimeen, joka on ainoastaan meidän suvussa. Nimi on jo kuollut, koska jälkeläiset on tyttöjä ja kaikki ovat ottaneet miehensä sukunimen avioituessaan. En ole koskaan tuntenut sellaista yhteyttä isäni sukuun ja viimeaikaisten tapahtumien takia haluan nimestä jo eroon.
Tekla tai Edla olisi se mihin Venla vaihtuisi. Mummojeni nimet.