Tiedättekö sen jännän hymyn mikä miehellä on kun se on kiinnostunut naisesta?
Sellainen vähän ilkikurinen tai pilke silmäkulmassa -hymy? Miksi näin? Voisiko miehet selittää? Se on minulle aina varma merkki miehen kiinnostuksesta. Ja kaikilla miehillä se sama pilke siinä. Uskomatonta miten yksinkertaisia miehet ovat!
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
"Yksinkertainen" harvemmin on neutraali tai toivottu sana kuvaillessa toista ihmistä. Jos haluaa toiselta ihmiseltä jotain, ei kannata haukkua häntä siinä samalla...siinä voi antaa itsestään vähän yksinkertaisen kuvan.
No ehkä ei kannata ottaa tällaista avausta niin tosissaan. Pilkettä silmäkulmaan sinullekin ;)
Musta se on ennemmin sellainen säihke katseessa. Itse naisena käytän taas tuota hymyä, tarkoituksella.
Luolamiesmäinen merkki siitä, että panettaa.
Tosi mies ei hymyile. Hullunkiilto syttyy kyllä silmiin, kun sitä panettaa.
No tiedän. Mutta. Näillä miehillä se pilke näkyy ihan kaikille naisille, jotka silmäänsä viehättää. Tällaiselle miehelle kun avaa jutun, että haluaa 5 lasta ja kotirouvan elämän, se pilke katoaa välittömästi sinun kohdalla.
Jos pilke jatkuu, voi olla että saat sen 5 lasta, mutta kuudes syntyykin jo toisen naisen kanssa, ellei ole jo kymmenes yhteensä...
Kiinnostunut on kyllä, muttei välttämättä mihinkään vakavaan.
Onko se seksin perässä -hymy vai aito kiinnostus -hymy?
Vierailija kirjoitti:
No tiedän. Mutta. Näillä miehillä se pilke näkyy ihan kaikille naisille, jotka silmäänsä viehättää. Tällaiselle miehelle kun avaa jutun, että haluaa 5 lasta ja kotirouvan elämän, se pilke katoaa välittömästi sinun kohdalla.
Jos pilke jatkuu, voi olla että saat sen 5 lasta, mutta kuudes syntyykin jo toisen naisen kanssa, ellei ole jo kymmenes yhteensä...
Kiinnostunut on kyllä, muttei välttämättä mihinkään vakavaan.
What? No en minäkään haluaisi naista jonka unelma on korirouvailu ja viisilapsinen perhe.
Siis varmaan voi olla sekä sekin perässä-hymy että kiinnostunut-hymy. Joka tapauksessa miehestä näkee, että olen vienyt hänen huomion. Ei ollut nyt tarkoitus pähkäillään on mies ”vakavissaan”. En edes tiedä olenko itse miehestä erityisemmin kiinnostunut.
SE hymy ei ole mitenkään hyvä merkki.
Shizuko ja Heikki rakastelivat äänekkäästi seinän takana. Laura painoi päänsä seinää vasten ja kuunteli. Lauran poskelle vierähti kyynel.
Vierailija kirjoitti:
Se on se pillunkiilto silmissä.
Se sama katse kuin uros kultaisella noutajalla kiima-aikaan.
"Yksinkertainen" harvemmin on neutraali tai toivottu sana kuvaillessa toista ihmistä. Jos haluaa toiselta ihmiseltä jotain, ei kannata haukkua häntä siinä samalla...siinä voi antaa itsestään vähän yksinkertaisen kuvan.