Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on villein/uhkarohkein tekosi josta olet ylpeä?

Ap
29.05.2021 |

Otsikossa kysymys.
Aloitan:
Soitin ihastukselleni jita en ollit nähnyt puoleen vuoteen ja sanoin olevani rakastunut häneen sekä valmis heittäytymään hänen kanssaan vaikka sattuisi. Yllätyksekseni pitkän hiljaisuuden jälkeen vastapuoli ehdotti näkemistä ja päädyimme suhteeseen :)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidinkielen yo-kokeessa esseen aihe oli "Rohkein tekosi". Kirjoitin "Tämä." ja en mitään muuta. Sain laudaturin

Joopa joo. Tuo on tosi kulunut kaupunkilegenda.

"Tämä kaikkialla kuultu juttuhan on, kuinka L irtosi yhdellä sanalla. Onko kyseessä urbaani legenda vai totta onkin eri asia. Äidinkielessä oli siis otsikkona "Mikä on rohkein tekosi?" ja vastaus siihen oli "Tämä." Tästä siis L."

https://keskustelu.jatkoaika.com/threads/abit-miten-kirjoitukset-sujuva…

Mä oon useasti lukenut version, jossa toi oli filosofian kysymys. Siinä edes vähän uskottavampaa, koska ei tollasesta vastauksesta voisi mitenkään äikässä saada hyvää arvosanaa. Ei sillä että uskoisin ton filosofian jutunkaan olevan totta.

Vierailija
22/33 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki (uhka)rohkeimmat hetkeni ovat liittyneet siihen, että puolustan jota kuta muuta ihmistä. Olen ollut aina vieraiden ihmisten seurassa todella ujo ja epävarma. Itseäni on kiusattu paljon, enkä ole kohauttanut olkaanikaan noina hetkinä. Mutta jos ystävääni tai muuta läheistäni on kiusattu, olen jostakin syystä uskaltanut puolustaa ja löytänyt juuri oikeat sanat. Olen saanut kiusaamisen loppumaan.

Jännitän puhelinsoittoja paljon, ja viimeksi tällainen rohkeuskohtaus tuli, kun minun oli puolustettava lastani erästä virkamiestä vastaan. Kirjoitin paperille asiat, jotka halusin tuoda ilmi, otin puhelimen käteen ja soitin pari puhelua, joista toisen tälle kyseiselle virkamiehelle. Puhelut menivät kertakaikkisen hyvin ja sain "tahtoni läpi" asiassa, jossa olin kokenut virkamiehen käytöksen ja päätöksen epäreiluksi ja perusteettomiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin LSD:tä ja ns. valaistuin

Vierailija
24/33 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelupaikkakunnalle 300 km päähän muutto kahden matkalaukun kanssa ilman mitään tietoa asuinpaikasta tai että tunsin sieltä ketään ennestään. Pääsin varasijalta koulujen jo alettua ja piti lähteä nopeasti. Olin ekan yön hotellissa ja onnistuin saamaan kämpän seuraavana päivänä. Surkea alivuokrapaikka, mutta kämppä sekin, siinä meni jouluun asti ja sitten sain kunnollisen kämpän. 

Miehelle ei koskaan kävisi noin hyvä tuuri.

Todennäköisesti ei oisi miestä sinne otettu, naistalous ja yh-äiti sai ylimääräisen huoneen vuokraamisesta isätuloja. Surkea se oli siksi, että heidän vieraitaan selvästi yöpyi huoneessani kun olin pois, siitä jäi selvät merkit mm. sänky haisi tupakalle. 

Vierailija
25/33 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotoa karkaaminen repussa puhelin latureineen,vaatteita,makuupussi,rahat ja passi sekä hiukan evästä.

Vierailija
26/33 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki (uhka)rohkeimmat hetkeni ovat liittyneet siihen, että puolustan jota kuta muuta ihmistä. Olen ollut aina vieraiden ihmisten seurassa todella ujo ja epävarma. Itseäni on kiusattu paljon, enkä ole kohauttanut olkaanikaan noina hetkinä. Mutta jos ystävääni tai muuta läheistäni on kiusattu, olen jostakin syystä uskaltanut puolustaa ja löytänyt juuri oikeat sanat. Olen saanut kiusaamisen loppumaan.

Jännitän puhelinsoittoja paljon, ja viimeksi tällainen rohkeuskohtaus tuli, kun minun oli puolustettava lastani erästä virkamiestä vastaan. Kirjoitin paperille asiat, jotka halusin tuoda ilmi, otin puhelimen käteen ja soitin pari puhelua, joista toisen tälle kyseiselle virkamiehelle. Puhelut menivät kertakaikkisen hyvin ja sain "tahtoni läpi" asiassa, jossa olin kokenut virkamiehen käytöksen ja päätöksen epäreiluksi ja perusteettomiksi.

Kiusattujen puolustaja ollut myös kouluissa ja työssä. Koulussa kiusattujen puolustamisen seurauksena minua alettiin kiusaamaan. Työssä kiusatun puolustamisesta seurasi se että yhtenä päivänä pomo kertoi että samaiset kiusaajat yrittää nyt savustaa minua firmasta

Vierailija
27/33 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin isälleni hänen olevan alkoholisti. Suuttui siitä tietenkin, mutta eipä ole vuoteen tarvinnut vastata hänen kännipuheluihin. Se miksi se oli rohkea teko minulle johtuu siitä, että isäni on hyvin äkkipikainen ja väkivaltainen ihminen ja kännissä nuo piirteet korostuvat. Voin kertoa, että vuodessa olen henkisesti vapautunut ihan valtavasti, kun ei ole enää alkoholistia elämässä mukana.

Vierailija
28/33 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroottisten piirrustusten julkaisu bittiavaruudessa.

Vierailija
29/33 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että annoin pakit exälle hänen ehdotellessa kolmatta kertaa yhteenpaluuta

Vierailija
30/33 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain puolisoni kanssa mukaan tunnettuun tv-formaattiin (ei temppari)

Vierailija
31/33 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtisanouduin vakityöpaikasta ja muutin ulkomaille ilman mitään suunnitelmaa. Kolmessa kuukaudessa löysin koulun, suoritin koulun ja teen nyt unelmieni työtä. Koulu oli myös kielellä, jota en aluksi puhunut ollenkaan, nyt puhun.

Missä asuit ensin nuo  kuukautta?

Vierailija
32/33 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3

Vierailija
33/33 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkarohkein tekoni oli se kun sytytin erään varaston tuleen. Jäin samana iltana kiinni ja jouduin vankilaan. Oli äksöniä ja kontenttia. Olen siitä vieläkin aika ylpeä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän