Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako tolpalta ottaa taksin?

Vierailija
29.05.2021 |

Mitä firmoja kannattaa välttää?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolppa suuttuu jos sen taksin vie.

Vierailija
2/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi otin tolpalta taksin, kun tulin kotiin Meilahden sairaalasta. Otin jonossa ensimmäisen Lähitaksin vapaan auton. Ei ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin Elielinaukiolta Meilahteen silmäklinikalle. Etummaisena oli taksi, jossa ei ollut hinnastoa ovessa.

Eikä firman nimikään ollut esillä.

Olin jo melkein myöhässä, joten asuin kyytiin. Kuski oli enempi rus kettunut ja iloisella mielellä.

Pyysin ajamaan suorinta tietä ja mielellään nopeasti.

Kuski valitsi sitten Mannerheimintien reitiksi. Parempi reitti olisi ollut Töölön kautta.

Pysäkilleillä olevien bussien taaksi kuski jäi aina odottamaan, vaikka olisi voinut ohittaa ja ajaa viereistä tyhjää kaistaa, vaikka koko ajan.

Pyysin lisäämään hieman vauhtia, johon kuski sanoi ajavansa tosi nopeasti ja hyvin. Täh!

Kun päästiin silmäklinikalle ja nousin autosta kompuroiden, kuski räjähti nauramaan ihan täysiä.

Olin menossa kaihileikkaukseen, näköni ei ollut juuri minkäänlainen.

Maksua tuosta 3,4 kilometrin matkasta kuski veloitti 26,80 euroa. Siis huippukallis kilometrihinta 7,88 euroa!

Auto  oli Überin ja taatusti viimeinen sen firman kyyti. En huomannut hinnaston puuttumista kyytiin mennessäni. Tarkistakaa aina, että se on ovessa.

Onnistunut kusetus. Kyllähän se kuskia naurattaa, hyvä kun ei housu ihinsa päästänyt.

Vierailija
4/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt taksia uudistuksen jälkeen, enkä käytä. Juuri tämän takia.

Vierailija
5/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta katsoa minkä värisen kyytiin menee.

Vierailija
6/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitan se taksin tolpalta seuraavaan risteykseen, saanpahan haluamani firman. 02-10041 käytän edelleen.

Vierailija
7/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää ottaa valkoinen kuski. Suomea puhuva on paras vaihtoehto.

Vierailija
8/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis mistä kaupungista ap nyt puhuu?

Tässä kaupungissa jossa asun, pystyy tolpalta ottamaan aina taksin, täysin turvallisesti.

Vierailija
9/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin Elielinaukiolta Meilahteen silmäklinikalle. Etummaisena oli taksi, jossa ei ollut hinnastoa ovessa.

Eikä firman nimikään ollut esillä.

Olin jo melkein myöhässä, joten asuin kyytiin. Kuski oli enempi rus kettunut ja iloisella mielellä.

Pyysin ajamaan suorinta tietä ja mielellään nopeasti.

Kuski valitsi sitten Mannerheimintien reitiksi. Parempi reitti olisi ollut Töölön kautta.

Pysäkilleillä olevien bussien taaksi kuski jäi aina odottamaan, vaikka olisi voinut ohittaa ja ajaa viereistä tyhjää kaistaa, vaikka koko ajan.

Pyysin lisäämään hieman vauhtia, johon kuski sanoi ajavansa tosi nopeasti ja hyvin. Täh!

Kun päästiin silmäklinikalle ja nousin autosta kompuroiden, kuski räjähti nauramaan ihan täysiä.

Olin menossa kaihileikkaukseen, näköni ei ollut juuri minkäänlainen.

Maksua tuosta 3,4 kilometrin matkasta kuski veloitti 26,80 euroa. Siis huippukallis kilometrihinta 7,88 euroa!

Auto  oli Überin ja taatusti viimeinen sen firman kyyti. En huomannut hinnaston puuttumista kyytiin mennessäni. Tarkistakaa aina, että se on ovessa.

Onnistunut kusetus. Kyllähän se kuskia naurattaa, hyvä kun ei housu ihinsa päästänyt.

Maalaisuuslisä. Persuilta laskutetaan eniten. Johtuu siitä kun te mainostatte olevanne niin varakkaita ja keskitulot 6000 €.

Vierailija
10/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hai sina kanis soomi nanen! Tule minu kuuti ja saa munaa!

Vierailija
11/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolpalta ottanut vaan joko Taksi Helsingin tai Lähitaksin auton ja jättänyt ne muut suosiolla väliin. Tuleehan siinä mulkoilua, kun ottaa sen auton siitä jonon välistä, mutta ei voi mitään...

Vierailija
12/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sayo paljasti sukkahousujen välistä pilkottavat pikkuhousunsa Timolle "nuole se märäks, niin voit laittaa kullisi sinne"

Vierailija
13/13 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin keväällä pitkästä pitkästä aikaa omalla autolla Rautatieaseman ohi mutta taksijonon perusteella olin Mogadishussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi