Jos mä joudun hengaamaan vielä n 30 vuotta
Niin miten kuluttaisin aikani? T. Ammattivalittaja
Kommentit (26)
Että vinkkejä, miten saa ajan kulumaan? Ap
Samalla lailla kuin tähän astikin olet aikasi kuluttanut.
Palsta aukeaa kello 7, ja kello 23 menet nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tämä kaverisi on kauhean tyhmä, kun on saanut haluamansa työpaikan. Ehkä hänellä on sitä jotain, mitä ei opita koulussa.
Kaveri on suorittanut tutkinnon ja hänellä on varmaan jo lähes 30 vuotta työkokemusta. Silloin työllistyminen on huomattavasti helpompaa kuin jos ei ole tutkintoa eikä kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tämä kaverisi on kauhean tyhmä, kun on saanut haluamansa työpaikan. Ehkä hänellä on sitä jotain, mitä ei opita koulussa.
Kaveri on suorittanut tutkinnon ja hänellä on varmaan jo lähes 30 vuotta työkokemusta. Silloin työllistyminen on huomattavasti helpompaa kuin jos ei ole tutkintoa eikä kokemusta.
Niin, no mun elämäni on pilalla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no mun elämäni on pilalla. Ap
Onhan sun elämässä paljon hyvääkin. Itsesäälissä on turha velloa ja katkeruus ei ketään kaunista.