Seksistä kiinnostunut nainen on avioliitossa myös kiinnostunut
Tuttua juttua kuulee usein: Eli kun pariskunta seurustelee, niin seksi sujuu joten kuten, sitten mennään naimisiin, tehdään kaksi lasta, rakennetaan talo, ja elämä on siinä, mutta " yllättäin" naisen seksihalut(ei niitä ole paljon ollut ennenkään) katoavat , seuraa miehen seksin vonkaaminen, parisuhdeongelmia, mies menee vieraisiin, ja tulee ero. Kannattaa jo seurusteluaikana kiinnittää huomiota naisen seksihaluihin. kokemukseni mukaan seksistä nauttivasta nuoresta tytöstä tulee seksistä nauttiva aviovaimo. Vaikka on stressiä, lapsia, työtä, ym. seksi on vain parantunut vuosien varrella. T: Tyytyväinen mies ps. Meitä on monenlaisella seksuaalihaluilla varustettuja ihmisiä, jos halut ja tarve eivät kohtaa, tulee aina ongelmia, moni menee naimisiin väärän ihmisen kanssa!
Kommentit (11)
Toivoa sopii mutta useat tulevat pahoin pettymään
Olin naimisissa miehen kanssa, jota ei seksi niin kauheasti kiinnostanut. Mä lopulta kyllästyin ensin siihen, että sain pakkeja ja sit siihen, että kun itseä lakkas em. syystä kiinostamasta koko touhu, niin yhtäkkiset pyynnöt, että pannaanko, tuntuivat aivan hiton ärsyttäviltä. Että sit yks kaks olis tarvinnu olla hotia sen aikaa, että nosto-pisto-ravistus olis saatu suoritettua.
Sitä kun aikansa vonkaa (vuosia), niin lopussa lakkaa kiinnostamasta.
En olisi kuunaan uskonut kymmenenvuotta sitten, että meikäläinen panee ennemmin nukumaan kun alkaa sekstaileen, mutta niin on vain käyny. Standardi nainti kerran kahessaviikossa ei jaksa enää kiinostaa, kun silloinkin ollaan niin kuin kilparadalla, hoidetaan asia äkkiä pois päiväjärjestyksestä, " nyrkki kyllikki" on siitä hyvä kaveri, että sille passaa aina koskaan ei ole huono hetki. Vaimon vaihtaminen ei ole suunnitelmissa ja kun tämän palstan juttuja lueskelee ei ole mitään takeita, että paremman löytäisi, niin kitkutellaan tämän nykyisen kanssa.
Mä olen aina ollut kiinnostunut seksistä, mutta mulla on ollut kausia jolloin seksi on ollut jopa etovaa.
Enkä nyt puhu raskaudesta ja synnytyksen jälkeen olevasta ajasta, vaan siitä että kun parisuhteessa on ollut ongelmia niin mua ei ole kiinnostanut seksi mieheni kanssa.
Sillä tavalla ap on oikeassa että seksistä olen aina kiinnostunut, mutta mikään automaatti en ole miehelle. Eli mulle ainakin vaikuttaa moni muukin asia siihen seksiin kuten se onko huolia muissa asioissa. Ja siis vaikka meillä olisi parisuhde kunnossa, mutta mieltäni vaivaa jokin muu iso murhe niin en silloinkaan pysty seksiin kun ajatukset on niissä murheissa.
a paineissa aina riitä aikaa tai siihen ei jakseta/muisteta panostaa).
Mutta totta tietysti sekin, että jotkut tahtoo seksiä useammin kuin toiset.
Parisuhde menee pilalle sillä hetkellä kun toinen yksipuolisesti päättää lopettaa suhteesta seksin.
Siis jos asiat on ok, niin haluan seksiä monta kertaa viikossa. Mutta on aikoija jolloin on huolia ja esim. lapset sairastelee, silloin pari kertaa kuussa voi olla hyvä määrä. Eli ei meillä ole koskaan ollut täysin seksitöntä, mutta on hetkiä jolloin seksi ei vain kiinnosta. Meillä on tosin parisuhde joka kestää seksittömyyttäkin. Asuimme jopa 3 kuukautta eri maissakin ja kestimme senkin ihan hyvin.
Koskaan en ole päättänyt lopullisesti lopettaa seksiä, mutta kyse olikin siitä että halukas on aina halukas. Ja mulla se ei ainakaan pidä paikkaansa.
Seksihaluni ovat suhteesta riippuvaisia. Jos suhteessa on ongelmia, riitoja, seksihalut eivät kohtaa (miestä haluttaa eri lailla ja eri aikaan kuin itsellä) niin ei haluta sen miehen kanssa niin usein.
Tästä hyvä esimerkki. Avioliittoni kaatui miehen raivareihin. Seksi oli ollut kohtalaista, mutta keskimäärin kerran viikossa puuhailtiin, koska vihaisen ja haistattelevan miehen kanssa ei halunnut lähietäisyydelle usein.
Eron jälkeen seurustelin toisen miehen kanssa. Seksihalumme menivät nappiin, kummallakin samankaltaiset toiveet. Rakastelimme päivittäin, useitakin kertoja päivässä, seksi yhtä ilotulitusta. Valitettavasti suhde kaatui muista syistä (mutta haaveilen seksistä hänen kanssaan edelleen).
" ..Haluton mies tappaa kyllä himokkaankin naisen halut tehokkaasti.." Toimii kyllä erittäin tehokkaasti myös toisinpäin, tai ainakin halujen kohde vaihtuu...
woman76