Hoikka ystäväni laittaa pitsan päälle vielä MAJONEESIA?!
Ja minä lihon kun vain katselen hänen touhujaan. Kyllä ärsyttää ja harmittaa kun itse ei voi yhtään herkutella ja toinen voi syödä ihan mitä huvittaa.
Kommentit (25)
Hormonit ja aineenvaihdunta vaikuttaa todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minä pyöräilen tai lenkkeilen töihin. Töissä olen jaloillani ja liikun koko sen 8h. Sitten vielä lenkitän koiraa 2 tuntia joka päivä. Syön vain terveellistä ruokaa. Ja siltä minä vaan LIHON jatkuvasti.
Ystäväni syö pitsaa, ei liiku yhtään, tekee istumatyötä, menee joka paikkaan autolla. Ja ei liho ikinä.
Puuh.. sinä tunget naamariisi enemmän kaloreita kuin kulutat, tai sitten syöt reilusti liian vähän. Joko muutat ruokailutottumuksia tai liikut vielä enemmän. Terveellisellä ruoallakin saa itsensä muodottamaksi kasaksi. Oma vika, katso peiliin.
Minä olen pienikokoinen ja laiha.
Ihmiset ihmettelevät kuinka pystyn syömään kokonaisen pizzan yksinäni yhdellä istumalla.
Salaisuus on siinä, että se pizza voi olla minulle kaikki mitä syön seuraavaan esim. 36 tuntiin. Juon vain vettä muuten. Ei mitään "pikkuherkkuja"
Kas, täällä selitellään taas omaa ahmimista parhainpäin. No oli miten oli, ruokailutottumuksesi ovat väärät.
Alanuolitetaan ehkä siksi että vaikka sen tietää, tiedosta ei ole mitään hyötyä koska Suomessa ulosteensiirtoja ei tehdä ja vaikka juuri ne bakteerit saavat ihmisen haluamaan epäterveellistä ruokaa, ei se tee laihduttamisesta sen helmpompaa.