Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoikka ystäväni laittaa pitsan päälle vielä MAJONEESIA?!

Vierailija
29.05.2021 |

Ja minä lihon kun vain katselen hänen touhujaan. Kyllä ärsyttää ja harmittaa kun itse ei voi yhtään herkutella ja toinen voi syödä ihan mitä huvittaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geenit valitettavasti. Kaikista ei millään voi tulla hoikkaa, vaikka laihduttaisi miten.

Ei pelkästään geenit, mutta valtavan iso rooli on myös suoliston mikrobiomilla. Joku ihminen oli saanut ulosteensiirron ylipainoiselta ihmiseltä, ja hänestäkin tuli nopeasti ylipainoinen. 

Miksi tätä alanuolitetaan? Googlettakaa vaikka "gut microbiome and obesity"

Alanuolitetaan ehkä siksi että vaikka sen tietää, tiedosta ei ole mitään hyötyä koska Suomessa ulosteensiirtoja ei tehdä ja vaikka juuri ne bakteerit saavat ihmisen haluamaan epäterveellistä ruokaa, ei se tee laihduttamisesta sen helmpompaa.

Vierailija
22/25 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit ja aineenvaihdunta vaikuttaa todella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pyöräilen tai lenkkeilen töihin. Töissä olen jaloillani ja liikun koko sen 8h. Sitten vielä lenkitän koiraa 2 tuntia joka päivä. Syön vain terveellistä ruokaa. Ja siltä minä vaan LIHON jatkuvasti. 

Ystäväni syö pitsaa, ei liiku yhtään, tekee istumatyötä, menee joka paikkaan autolla. Ja ei liho ikinä.

Puuh.. sinä tunget naamariisi enemmän kaloreita kuin kulutat, tai sitten syöt reilusti liian vähän. Joko muutat ruokailutottumuksia tai liikut vielä enemmän. Terveellisellä ruoallakin saa itsensä muodottamaksi kasaksi. Oma vika, katso peiliin.

Vierailija
24/25 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pienikokoinen ja laiha.

Ihmiset ihmettelevät kuinka pystyn syömään kokonaisen pizzan yksinäni yhdellä istumalla.

Salaisuus on siinä, että se pizza voi olla minulle kaikki mitä syön seuraavaan esim. 36 tuntiin. Juon vain vettä muuten. Ei mitään "pikkuherkkuja"

Vierailija
25/25 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, täällä selitellään taas omaa ahmimista parhainpäin. No oli miten oli, ruokailutottumuksesi ovat väärät.