Hoikka ystäväni laittaa pitsan päälle vielä MAJONEESIA?!
Ja minä lihon kun vain katselen hänen touhujaan. Kyllä ärsyttää ja harmittaa kun itse ei voi yhtään herkutella ja toinen voi syödä ihan mitä huvittaa.
Kommentit (25)
Valkosipulimajoneesi käy älyttömän hyvin pekoni-sipuli-kebab pizzaan. Nam!
Majoneesi ei ole herkkua. Mistä olet kateellinen? Kai kuljet töihin pyörällä etkä saastuttimella?
Minäkin olen hoikka. Syön vähän ja siksi on pakko lisätä rasvaa ruokiin jottei paino tipu.
Minä pyöräilen tai lenkkeilen töihin. Töissä olen jaloillani ja liikun koko sen 8h. Sitten vielä lenkitän koiraa 2 tuntia joka päivä. Syön vain terveellistä ruokaa. Ja siltä minä vaan LIHON jatkuvasti.
Ystäväni syö pitsaa, ei liiku yhtään, tekee istumatyötä, menee joka paikkaan autolla. Ja ei liho ikinä.
Geenit valitettavasti. Kaikista ei millään voi tulla hoikkaa, vaikka laihduttaisi miten.
Vierailija kirjoitti:
Minä pyöräilen tai lenkkeilen töihin. Töissä olen jaloillani ja liikun koko sen 8h. Sitten vielä lenkitän koiraa 2 tuntia joka päivä. Syön vain terveellistä ruokaa. Ja siltä minä vaan LIHON jatkuvasti.
Ystäväni syö pitsaa, ei liiku yhtään, tekee istumatyötä, menee joka paikkaan autolla. Ja ei liho ikinä.
Kannattaisi käydä lääkärillä.
Majoneesi pizzan päällä on vaan aivan helvetin hyvää. Ja selvästi hoikka ystäväsi syö muuten oikein, yksi pizza (majolla tai ilman) silloin tällöin ei vaikuta mitään jos muut palikat on kasassa.
Vierailija kirjoitti:
Geenit valitettavasti. Kaikista ei millään voi tulla hoikkaa, vaikka laihduttaisi miten.
Ei pelkästään geenit, mutta valtavan iso rooli on myös suoliston mikrobiomilla. Joku ihminen oli saanut ulosteensiirron ylipainoiselta ihmiseltä, ja hänestäkin tuli nopeasti ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkästään geenit, mutta valtavan iso rooli on myös suoliston mikrobiomilla. Joku ihminen oli saanut ulosteensiirron ylipainoiselta ihmiseltä, ja hänestäkin tuli nopeasti ylipainoinen.
No sinulla on varmaan joku hoikka ystävä. Kysy häneltä voiko lahjoittaa sontaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Kotipizzan kanalankku, nam! Ja reunat dipataan ranch majoneesiin. 162cm/55kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Koska syy on lääketieteellinen.
Ehkä hän ei syö koko päivänä mitään muuta kuin sen pizzan. Voi hyvin syödä majoneesipizzan vaikka joka päivä lihomatta jos ei juuri muuta syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä alanuolitetaan? Googlettakaa vaikka "gut microbiome and obesity"
Vierailija kirjoitti:
Majoneesi pizzan päällä on vaan aivan helvetin hyvää. Ja selvästi hoikka ystäväsi syö muuten oikein, yksi pizza (majolla tai ilman) silloin tällöin ei vaikuta mitään jos muut palikat on kasassa.
Maailman raivostuttavin sana: majo 😑😑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Koska syy on lääketieteellinen.
No ei ole.
Mä syön itse mitä sattuu, pitsaa, hampurilaisia, makkarapottuja, makaronia, kermaa, juustoa, suklaata, pullaa, kakkua, limsaa jne enkä liho.
Meillä äidin puolen suku on tälläista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä alanuolitetaan? Googlettakaa vaikka "gut microbiome and obesity"
Koska siihen suoliston mikrobiomiin on helppo vaikuttaa itse ruokavaliolla. Jos siirryt kuitupitoiseen kasvispohjaiseen ruokavalioon, biomisi on pian kuin hoikalla.
Se on joku oululaisten juttu se majoneesi pitsassa.
EIKÄÄÄÄÄH! OIKEEEESTI!