Nolasin itseni työpaikan bileissä enkä kehtaa mennä töihin
Eilen oli työpaikan pippalot ja join ihan liikaa. Muisti meni enkä muista loppuillasta yhtään mitään. Yhden välähdyksen muistan kun halailin ja pussailin yhtä työkaveria KAIKKIEN NÄHDEN ja kaiken lisäksi olen itse naimisissa.. en tajua miten noin voi käydä, en normaalisti käyttäydy noin. Nyt en kehtaa mennä töihin.. Pelottaa että kertovatko muut juhlissa olleet kaikille ja sitten myös ne saavat tietää jotka eivät olleet juhlissa.
Kommentit (78)
Muistatko kun teit kakat lattialle kaikkien nähden?
Hyvin kehtaat mennä töihin, tuo on vain elämää. Olen nolannut itseni pariin kertaan tosi pahasti töissä (tai niin silloin ajattelin) mutta selkä suorana vaan menin töihin ja hyvin selvisin. Vaikka luulin kuolevani häpeään, niin ulospäin olin kuin en olisi moksiskaan. Tekevälle sattuu!
Voi kurja. Mutta oppia elämä kaikki.
Minä en kehtaisi tuollaisessa tilanteessa mennä kotiin, ei yhtään hävetä tuo puolison pettäminen?
Järjestät työpaikalle uutta ihmeteltävää salassa: esim paperikori, jossa tuleen sytytetty pahvikassillinen tuoretta ihmisenp*skaa on aika hyvä.
Muistatko kun otit suihin minulta?
Jos näytät vähääkään häpeää niin silloin sun kimppuun hyökätään.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kehtaisi tuollaisessa tilanteessa mennä kotiin, ei yhtään hävetä tuo puolison pettäminen?
No tottakai hävettää.. mutta ei sentään pantu kuitenkaan onneksi. Miehelle en kyllä uskalla kertoa edes tuosta pussailusta vaikka pelottaa että saa tietää jotain muuta kautta. Ap
Älä turhia murehdi. 100 vuoden päästä ei kukaan enää muista eikä juoruile asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottakai hävettää.. mutta ei sentään pantu kuitenkaan onneksi. Miehelle en kyllä uskalla kertoa edes tuosta pussailusta vaikka pelottaa että saa tietää jotain muuta kautta. Ap
Tai en muista ainakaan että oltaisiin pantu. Luulisin että muistaisin kyllä jos niin olisi käynyt.
Ap
Älä huolehdi. Seuraavassa palaverissa näytetään sun kännimokailukuvia.
missä firmassa järjeestetään korona-aikana bileitä...
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä luulet että kertooko
sellaista se on, tunnontuskat tulevat vasta siinä vaiheessa kun on jäänyt kiinni. Ei oikeastaan kiinnosta karvan vertaa tämän tyypin "tunnontuskat"
En ole ikinä uskaltanut mennä työpaikkojen bileisiin just tän takia :D. Olen ihan varma, että siellä vähän olisi aluksi hermostuttava ilmapiiri ja kun tarjolla olisi viinaa, niin sitä tulisi otettua vähän liikaa hermolääkkeeksi ja sit tulisikin vähän liian kivaa..
Vierailija kirjoitti:
missä firmassa järjeestetään korona-aikana bileitä...
Ainakaan turvavälejä ei noudatettu.
Mutta koska ketjun lukijoissakin on bileissä mokanneita: ei muuta kuin pää pystyyn. Omat edesottamukseni monen vuoden takaa ovat niin legendaarisia, että työpaikan juorutäti oli kertonut asiasta jo kuun alussa aloittaneelle kesäharjoittelijalle. Enää 10 vuotta ja suurin osa muistelijoista on eläkkeellä.
Miten tälläisestä pääsee yli.. tekisi mieli vaan hautautua peiton alle loppuiäksi.
Ap