Lue keskustelun säännöt.
#*#*#Ensikoiden Sunnuntai#*#*#
Kommentit (22)
burde:
Q: Kiva kun kävit kertomassa kuulumisia!!! Masuvaivoista tuli heti mieleen, että annatko D-vitamiinia? Se voi tehdä myös niitä masuvaivoja...
En vielä ole antanut D-vitamiinia, mutta tiistaina q täyttää kaks viikkoa ja silloin kuulemma on syytä aloittaa tipat. Jos ne lisää masuvaivoja, niin mitäköhän tästä vielä tulee...uuuhhhh!
Nyt täytyy mennä laittamaan miehukselle ruokaa, kun hän tulee kohta töistä. Poika nukkuu tyytyväisenä vaunuissa, joten mulla on kerrankin mahdollisuus työskennellä ihan kaksin käsin. :)
Huiskutukset kaikille Enskoille!
-Q-
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Laiskottelin lahjakkaasti koko päivän, mut nyt tuli sellanen olo, että vähän ulkoilua teki ihan hyvää. Kamalaa vaan, kun kesän löhöilyn ja kevään väsymyksen jäljiltä on niin rapakunnossa, että muutaman kilsan kävelylenkkikin käy ihan urheilusta...
Mites Makkaran pakkailut on edistyny päivän mittaan?! Tietokoneet tunnetusti eivät edistä mitään ikäviä töitä ;))
Amy oli käyny shoppailemassa. Me kateltiin Ikeassa kans hoitopöytiä ym tarvikkeita viime viikonloppuna, mutta ostettiin vaan lopulta patja ja petauspatja Ahaalle. Hän kun saa isänsä vanhan sängyn :)
Itse asiassa sänky on nyt jo valmiina meidän makkarissa, kun piti mittailla vähän mahdollista hoitopöytää varten jäävää tilaa... Ja lopputulos on se, ettei meille kyllä oikein mitenkään järkevästi saa sovitettua minkäänlaista valmista hoitopöytää :( Nyt ollaankin tultu siihen tulokseen, että varteenotettavin vaihtoehto on ostaa kaupasta puutavaraa (kalustelevyä) ja värkätä ite sellanen just mittojen mukaan sopiva hoitopöytä. Todennäköisesti se pitää sitten tehdä niin, että varsinainen taso tulee osittain pinnasängyn päälle, mutta niin kauan kun hoitopöytää tarvitaan, Ahaa ei varmaan tarvitse pinnasängystään pituussunnassa joka senttiä kuitenkaan :)
Teenköhän mä jotenkin takaperoisesti näitä vauva-hankintoja, kun näitä isoja hankintoja on nyt vähän tehty, mutta esim vaatteita tms en oo vielä hankkinut ollenkaan (paitsi ne äippäpakkauksen kamat) ;)) No, eiköhän noita ehdi shoppailla sittenkin, kun ei enää tarvii töihin mennä :) Onpahan sittenkin jotain tekemistä ;))
Niin ja kukaan ei voi millään arvata meikäläisen ammattia & työnkuvaa :DD No, on mulla myös Kasvatustieteen kandin tutkinto(=lastentarhanope), jonka johdosta olen enimmäkseen opettanutkin pieniä, paitsi nyt olosuhteista johtuen :)
Joopa joo, nyt en terrorisoi enempää, jää tilaa muillekin :DD
t. Ope + Ahaa rv 30+6