Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuija Nyrhinen - plus koon bloggaaja, oletteko seuranneet?

Vierailija
29.05.2021 |

Törmäsin tuolla instagramissa ja katselin muutaman meikkivideon häneltä. Vaikutti ihan mukavalta ja tykkäsin, kun oli niin luonnollinen ja selkeästi, rauhallisesti teki meikit niin, että ehti hyvin seurata ja päästä jyvälle itsekin. Eikä mikään liian hienostelevan oloinen ym. Luulen, että katson toistekin. Itse siis vasta pari videota katsonut. Oletteko muut seuranneet tätä Tuijaa ja mitä pidätte?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuttu, mutta värikkäämpi persoona kuvien perusteella kuin itse värikäs p. En oel kohdeyleisöä, joten en seuraa jatkossakaan. 

Vierailija
2/22 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään ”kohdeyleisöä”, mutta silti ne videot miellytti minua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Tuija, eipä kiinnosta seurata sun laimeita posteja

Vierailija
4/22 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman negatiivinen ihminen! En halua enää seurata kun kaikki reelsit on nykyään jostain asiasta valittamista. Tai kysyy, onko joku vaate liian iso, ihan kuin ei itse näkisi. 

Vierailija
5/22 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha läski.

Vierailija
6/22 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on Espanjassa ja ostaa maanisesti kiinalaista halpakrääsää satasilla aurinkorantojen kaupoilta. Suomessa ollessa kaikki kaupat on aina ihan surkeita eikä löydä mitään, mutta Espanjasta kyllä tuota kaikkea pikamuotia ostaa kyllä. 

Vierailija
7/22 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 130-kiloinen 👀

Vierailija
8/22 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty kattelee tuommosia

Vierailija
9/22 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko 130-kiloinen 👀

135

Vierailija
10/22 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puitava nallukka.

Vierailija
11/22 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramin perusteella olen muodostanut hänestä kuvan. Aluksi vaikutti kivalta tyypiltä. Nyt koen, että hän on negatiivinen, huomionhakuinen, tuntuu, liioittelevan jopa valehtelevan asioita (esim. korvakeissi Espanjassa). 

En usko hetkeäkään, että hän on kirjoilla. Kertoo olevansa suorapuheinen, mahtaako kestää sitä, että hänelle ollaan suorapuheisia. Jotenkin korostaa omaa älykkyyttään. Ja se vielä, että kuinka monta kertaa on estynyt menemästä johonkin tapahtumaan muiden sosiaalisen median tyyppien kanssa, kun just muka sairastunut päivää ennen tapahtumaa. Huh, helpotti tämä "purkaus. " 

Vierailija
12/22 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui stana. Miksi se meikkaa? Ei saa kyllä ladasta mersua vaikka miten meikkais. 

Vierailija
13/22 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista settiä oli muuten kirjoitellut omalla nimellään facebookissa (Iltalehden sivulla). Piti hieraista silmiä, että onko tosiaan sama tyyppi (oli). Ala-arvoista kommentointia mm. yhteiskunnan heikompiosaisiin liittyen.

Vierailija
14/22 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo tosi negatiivinen tyyppi

Vierailija
15/22 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäis seuraajamäärät olevan laskussa, en ihmettele

Vierailija
16/22 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäis seuraajamäärät olevan laskussa, en ihmettele

Saanko kysyä, mikset ihmettele? 

Vierailija
17/22 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia läskejä ei pitäisi joutua edes näkemään julkisuudessa.

Vierailija
18/22 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagramin perusteella olen muodostanut hänestä kuvan. Aluksi vaikutti kivalta tyypiltä. Nyt koen, että hän on negatiivinen, huomionhakuinen, tuntuu, liioittelevan jopa valehtelevan asioita (esim. korvakeissi Espanjassa). 

En usko hetkeäkään, että hän on kirjoilla. Kertoo olevansa suorapuheinen, mahtaako kestää sitä, että hänelle ollaan suorapuheisia. Jotenkin korostaa omaa älykkyyttään. Ja se vielä, että kuinka monta kertaa on estynyt menemästä johonkin tapahtumaan muiden sosiaalisen median tyyppien kanssa, kun just muka sairastunut päivää ennen tapahtumaa. Huh, helpotti tämä "purkaus. " 

Ainakin suuttuu siitä jos joku valittaa pikamuodin ostamisesta tai siitä, että omistaa liikaa meikkejä 

Vierailija
19/22 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaisi tietää millasia kommentteja? muistatko esim postausta mihin kirjottanut

Vierailija
20/22 |
18.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostais tietää millasia kommentteja on kirjottanut? muistatko julkasua mihin on tällästä paskaa suoltanut