Tuija Nyrhinen - plus koon bloggaaja, oletteko seuranneet?
Törmäsin tuolla instagramissa ja katselin muutaman meikkivideon häneltä. Vaikutti ihan mukavalta ja tykkäsin, kun oli niin luonnollinen ja selkeästi, rauhallisesti teki meikit niin, että ehti hyvin seurata ja päästä jyvälle itsekin. Eikä mikään liian hienostelevan oloinen ym. Luulen, että katson toistekin. Itse siis vasta pari videota katsonut. Oletteko muut seuranneet tätä Tuijaa ja mitä pidätte?
Kommentit (22)
En ole itsekään ”kohdeyleisöä”, mutta silti ne videot miellytti minua :)
Moi Tuija, eipä kiinnosta seurata sun laimeita posteja
Uskomattoman negatiivinen ihminen! En halua enää seurata kun kaikki reelsit on nykyään jostain asiasta valittamista. Tai kysyy, onko joku vaate liian iso, ihan kuin ei itse näkisi.
Nyt se on Espanjassa ja ostaa maanisesti kiinalaista halpakrääsää satasilla aurinkorantojen kaupoilta. Suomessa ollessa kaikki kaupat on aina ihan surkeita eikä löydä mitään, mutta Espanjasta kyllä tuota kaikkea pikamuotia ostaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Onko 130-kiloinen 👀
135
Instagramin perusteella olen muodostanut hänestä kuvan. Aluksi vaikutti kivalta tyypiltä. Nyt koen, että hän on negatiivinen, huomionhakuinen, tuntuu, liioittelevan jopa valehtelevan asioita (esim. korvakeissi Espanjassa).
En usko hetkeäkään, että hän on kirjoilla. Kertoo olevansa suorapuheinen, mahtaako kestää sitä, että hänelle ollaan suorapuheisia. Jotenkin korostaa omaa älykkyyttään. Ja se vielä, että kuinka monta kertaa on estynyt menemästä johonkin tapahtumaan muiden sosiaalisen median tyyppien kanssa, kun just muka sairastunut päivää ennen tapahtumaa. Huh, helpotti tämä "purkaus. "
Hui stana. Miksi se meikkaa? Ei saa kyllä ladasta mersua vaikka miten meikkais.
Melkoista settiä oli muuten kirjoitellut omalla nimellään facebookissa (Iltalehden sivulla). Piti hieraista silmiä, että onko tosiaan sama tyyppi (oli). Ala-arvoista kommentointia mm. yhteiskunnan heikompiosaisiin liittyen.
Näyttäis seuraajamäärät olevan laskussa, en ihmettele
Vierailija kirjoitti:
Näyttäis seuraajamäärät olevan laskussa, en ihmettele
Saanko kysyä, mikset ihmettele?
Tuollaisia läskejä ei pitäisi joutua edes näkemään julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Instagramin perusteella olen muodostanut hänestä kuvan. Aluksi vaikutti kivalta tyypiltä. Nyt koen, että hän on negatiivinen, huomionhakuinen, tuntuu, liioittelevan jopa valehtelevan asioita (esim. korvakeissi Espanjassa).
En usko hetkeäkään, että hän on kirjoilla. Kertoo olevansa suorapuheinen, mahtaako kestää sitä, että hänelle ollaan suorapuheisia. Jotenkin korostaa omaa älykkyyttään. Ja se vielä, että kuinka monta kertaa on estynyt menemästä johonkin tapahtumaan muiden sosiaalisen median tyyppien kanssa, kun just muka sairastunut päivää ennen tapahtumaa. Huh, helpotti tämä "purkaus. "
Ainakin suuttuu siitä jos joku valittaa pikamuodin ostamisesta tai siitä, että omistaa liikaa meikkejä
kiinnostaisi tietää millasia kommentteja? muistatko esim postausta mihin kirjottanut
kiinnostais tietää millasia kommentteja on kirjottanut? muistatko julkasua mihin on tällästä paskaa suoltanut
Ei ole tuttu, mutta värikkäämpi persoona kuvien perusteella kuin itse värikäs p. En oel kohdeyleisöä, joten en seuraa jatkossakaan.