Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hoitajana lirissä

Hoituri
29.05.2021 |

Hei.

Minulla on työkokemusta kohta 15 vuotta hoitotyöstä. Aina etiikka ja asiakkaan kohtaaminen ollut sydämen asioita. Olen nyt vanhuspuolella. Olen ollut julkisella puolella koko työuran, nyt lähiaikoina vaihtanut yksityiselle.

Nyt joku/jotkut tehnyt minusta ilmoituksen, että kohtelen asiakkaita huonosti; provosoidun ja kohtelen kovakouraisesti. Ilmoitus tehty valvovaan viranomaistahoon. En todella tunnista tästä itseäni! Olen saanut kiitosta asiakkaan kohtaamisesta. Käytän työssäni huumoria yksilöllisesti asiakkaan huumoritaju huomioituna. Olen lempeä ja noh, oma itseni ja kohtelen vanhuksia aikuisina ihmisinä.

Mitä nyt tapahtuu? Saankohan potkut kun koeaika? Voinko puolustautua mitenkään koska en todella ole kohdellut vanhusta huonosti? Saanko koskaan tietää kuka ilmoituksen teki? Olen aivan paniikissa. Jos saan potkut niin saanko enään mistään töitä jos huhut lähtee liikkeelle?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pula työntekijöistä on kova, voinet luottaa siihen että potkuja ei tule oli aihetta tai ei.

Vierailija
22/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvaltaisella alalla kaikki on mahdollista. Ikävä tilanne. Mutta totta kai sinua kuullaan työnantajan taholta. Siis oletko syyllinen siihen mistä syytetään. Kerro niin kuin asiat ovat. Jos et ole lyönyt tai haukkunut asiakasta, niin ei syytä huoleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että olen elänyt jossain lintukodossa kun en ole ikinä törmännyt ennen tämmöiseen vaikka on kai yleistäkin . Harmi. Raskasta työtä jo ilman työntekijöiden välisiä kahnauksia