Mikä harmittaa sinua juuri nyt?
Onko sinulla nyt joku asia joka sinua harmittaa juuri nyt.
Kommentit (3077)
Harmittaa joka päivä se, kun hellassa ja uunissa ei ole ajastinta. Lähes aina kasvikset kiehuvat mössöksi, kun ajastinta ei voi laittaa päälle. Onko tuo nyt niin vaikeaa suunnitella hellaan, kun mikrossakin on ajastin?
Turhaa tuota harmittelet! Voithan laittaa kännykän ajastimen päälle.
Yskittää koko ajan niin ei saa nukuttua kun pitää nousta koko ajan että henki kulkee.
Autoin iäkästä naapuria liittymän vaihdossa. Vaikuttaa siltä, että yrittää jatkossakin turvautua apuuni. Harmittaa, ettei ymmärrä mitä voi pyytää ja mikä ei ole asiallista. Aikuiselle ihmiselle pitää ruveta asettamaan rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kova pakkanen on inhottavaa, rajoittaa tekemisistä, olen niin energinen ja toimelias ulkosalla muuten. Sisällä vaan pitää keksiä tekemistä ja möllöttää.
Puketumiskysymys.Toki 25 asteen pakkasella pysyn sisällä.
Katin kontit on pelkkä pukeutumiskysymys. Se oli taas sellainen autossa köröttelijän vastaus tämä sinun vastaus. Ihmisen, jonka ei tarvitse jaksaa tehdä mitään omalla lihasvoimalla siellä ulkona.
Eik viime viikol joku toivonu naisen käyttävä korkkarisandaaleita ja minihametta.
Jouduin tekemiseen poikkeuksellisen ja häikäilettömän ja tunnekylmän manipuloijan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Autoin iäkästä naapuria liittymän vaihdossa. Vaikuttaa siltä, että yrittää jatkossakin turvautua apuuni. Harmittaa, ettei ymmärrä mitä voi pyytää ja mikä ei ole asiallista. Aikuiselle ihmiselle pitää ruveta asettamaan rajoja.
No ehkä kyse siitä että hän tarvitsee apua ja turvautuu ainoaan mahdolliseen. Lisäksi on todennäköisesti yksinäinen ja vaikutit ystävälliseltä joten hän tarraa viimeiseen oljenkorteen. Surullinen tilanne.
Tuo on varmaan meillä yksineläjilöä aika monella edessä,että kukaan ei auta.
Voi kiesus taas tätäki työpäivää. TAAS tuli oiva todiste siitä mitä olen pomostani ajatellut jo kohta 1,5 v. Eli että on vastuunpakoilija eikä muutoinkaan niin kovin pätevä kovinkaan monissa asioissa, välillä tekee vähän hölmöjä äkkinäisiä päätöksiä vailla nitään pohdintaa mihin päätös johtaa. Isompia linjauksia ei tee, ei uskalla, ei sano mitään mihinkään, hänellä ei oikein ole mielipidettä eikä ota kantaa edes asioihin joihin kuuluu mutta sitten tarttuu joskus ihan lillukanvarsiin ja yhtäkkiä hirmu pontevasti vaatii selvitystä ja perusteluita ihan mitättömistä jutuista kun vahingossa erehtyy mainitsemaan hänelle jostain ongelmasta tms. Ensin yhtä, sitten toidta ja kun tiimi alkaa toteuttaa tuota toiseksi mainittua, kohta tulee uusi ohje tai tehdäänkin ensimmäisellä tavalla. Tulee exel täytettäväksi ja kun kaikki on täyttäneet sen omalla tyylillään niin sit tulee ohje et ei kun..... ja sit koko jengi täyttää uudelleen ja vieläpä lisätiedoilla. Joka kerta sama kaava. Hän on kyllä pösilöin pomo pitkään aikaan, tosin juuri siksi kai aika helppo ja vaatimaton.
Talvimasennus. Iski todella äkillisesti ja todella pahaan aikaan.
Olin vielä kolme viikkoa sitten ihan hyvällä tuulella ja onnellisempi kuin tajusinkaan. Nyt ei enää tunne mitään myönteistä ja alkaa helposti vain itkettämään.
Ei nyt ehkä varsinaisesti harmita mut ihmetyttää miten sekopää ja sairaspersoonainen, suorastaan häiriintynyt tuo jenkkien pressa on. Mitähän ne hänen läheisimmät ministerit yms fiksut oikein ajattelee hänen kanssa työskentelystä. Kun miettii minkälaista esim eu parlamentissa on, pikkasen hillitympää, tää yks jenkki mesoo ja huutelee ku ois joku seniili jolta tulee kaikki ajatukset ulos puheena ihan suodattamatta. Uhkailee muita liittolaismaita sotilaallisella hyökkäyksellä, kaappaa naapurimaan pressan ja uhkaa ottaa kanadankin ittelleen ja sit nillittää ku ei saa rauhannobelia. Ihan sekopää.
Pimeys, pilvisyys, keskivartalolihavuus
Se kun hyvä ketju poistettiin tänään. Luin hyvää ketjua jonka otsake oli psykopaatti. Siinä verrattiin psykopaatin tekoja Hitlerin tekoihin, sadismiin ja keskitysleirin tapahtumiin. Olin juuri lukemassa ketjua kun se poistettiin. Miksi? Oli hyvää asiaa ja piti paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Se kun hyvä ketju poistettiin tänään. Luin hyvää ketjua jonka otsake oli psykopaatti. Siinä verrattiin psykopaatin tekoja Hitlerin tekoihin, sadismiin ja keskitysleirin tapahtumiin. Olin juuri lukemassa ketjua kun se poistettiin. Miksi? Oli hyvää asiaa ja piti paikkansa.
Luin ketjun. Siinä puhuttiin myös siitä, että psykopaatti voi olla hyvässä ammatissa vaikka on paha ja sadistinen. Nämä jäi mieleen kuten vertaus Hitleriin 👍
Olen harrastanut seks1ä kaikenlaisten miesten kanssa vain siksi, että olen halunnut hyväksyntää ja ihailua. Jos olin treffeillä eikä mies halunnut sitä, loukkaannuin ja luulin, että mussa on jotain vikaa. Nyt vihdoin tajuan, että ei olisi tarvinnut. Enemmän hyväksyntää ja ihailua olisin saanut vaikka ulkoilumattamalla naapurin koiraa tai käymässä laitoksissa vierailemassa vanhusten ja sairaiden juttuseuraa. Ole. 40v. nainen, eli kauan kestänyt tajuta tämä. Ja nyt harmittaa.
Penkkiurheilu"riippuvuus".Tämäkin päivä on mennyt ihan hänekseen kun olen vain telkkaria töllöttänyt. Ja kohta olympialaiset, menee kaks viikkoa saamatta mitään merkittävää aikaan!
Turha neuvoa et älä katso. PAKKO katsoa, kun on kerrankin taas suuret kisat, seuraavat vasta 4 vuoden kuluttua. Onneksi kaikki lajit eivät kiinnosta, ehdin välillä vessaankin.
Että mukaviin ketjuihin tulee aina joku vainoharhoineen kiusaamaan niin että lopulta ketju lukitaan. En voi ymmärtää tuollaista ollenkaan! Eikö voi pysyä ketjun aiheessa?