Voiko olla ärsyttävämpää keskustelupaikkaa
Kuin tämä? Järkeviäkin keskusteluja poistuu aina vaan kiihtyvämpään tahtiin. Todella ärsyttävää, kun asiallisesti alkaa kommentoimaan johonkin ketjuun, niin se ehtiikin jo poistua lähes saman tien. Monta vuotta tätä seurannut, mutta hullummaksi vaan menee, joten tämä oli tässä. Onneksi on muita keskustelupaikkoja, joissa ketjut säilyy ja kunnioitetaan sitä, että ollaan Suomessa, eikä naapurissa, ja meillä on sananvapaus!
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Sananvapaus on tosiaan kuin Pohjois-Koreassa.
Juuri näin, vain ne mielipiteet sallitaan, jotka jotenkin sopivat ylläpidon pirtaan. Ja mikä siinä on, että esimerkiksi joitain henkilöitä saa arvostella sivukaupalla jopa todella ala-arvoisin termein, mutta tietyt henkilöt taas ovat täysin suojeluksessa, eikä heistä saa kirjoittaa yhtäkään arvostelevaa kommenttia, kun jo koko ketju poistetaan, vaikka siis olis kyseessä ns. tasavertaiset henkilöt, eikä niin, että jotain vaikutusvaltaista ei saisi arvostella tms., vaan täysin mielivaltaista on se, ketä saa arvostella ja ketä ei.
Tätähän vihervassarit on halunneet. Nyt olette sen saaneet. Olkaa hyvä ja onneksi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tai Venäjällä, jossa rohkeita toisinajattelijoita tippuu ikkinoista kuin syksyllä lehtiä puista.
Öyhötysketjut sietääkin roskiin. Palstalla vallitseva viha vetää surulliseksi. En enää yritä.
Voi, esim. ylis, joka on vielä paljon vauvaa toksisempi alusta.
Vierailija kirjoitti:
Voi, esim. ylis, joka on vielä paljon vauvaa toksisempi alusta.
No mutta siellä sentään saa jakaa mielipiteitä ilman helvetinmoista luutaa, joka vetelee surutta roskiin ketjut, joiden poistossa ei ole mitään perustetta. Täällä ei ylläpito kunnioita yhtään, että ketjut ja sen kommentit on käyttäjiensä kirjoittamia, joiden eteen on nähty ns. aikaa ja vaivaa, ja tulee kyllä mitätöity olo, kun todistaa usean kerran päivässä, kuinka ketjuja poistetaan raa'alla kädellä ikään kuin vietittäen, että tukkikaa turpanne, teidän mielipiteellä ei ole meille mitään väliä..
Aihe vapaa, on täysin naurettava nimitys osiolle, missä on kaikkein tiukin sensuuri.
Vierailija kirjoitti:
Aihe vapaa, on täysin naurettava nimitys osiolle, missä on kaikkein tiukin sensuuri.
Aihe kielletty sopis paremmin
Mua naurattaa edelleen, kun joku kysyi neuvoja, miten tehdä jauhelihakastike, niin se ketju poistettiin melkein saman tien. Seurasin sitä, eikä yhdenyhtä negatiivista kommenttia tullut. Aloittaja teki sen uudestaan, että miksihän poistui, ja sekin poistu. Itse tein testinä siitä taas uuden aloituksen, että onko jauhelihakastike kielletty aihe ja kolmen kommentin jälkeen ketju taas hävisi. Silloin tuli kyllä olo, että mitä helvettiä?! 😅
Kyllä täältä on varmaan vähentynytkin väki tuosta syystä
Vierailija kirjoitti:
Mua naurattaa edelleen, kun joku kysyi neuvoja, miten tehdä jauhelihakastike, niin se ketju poistettiin melkein saman tien. Seurasin sitä, eikä yhdenyhtä negatiivista kommenttia tullut. Aloittaja teki sen uudestaan, että miksihän poistui, ja sekin poistu. Itse tein testinä siitä taas uuden aloituksen, että onko jauhelihakastike kielletty aihe ja kolmen kommentin jälkeen ketju taas hävisi. Silloin tuli kyllä olo, että mitä helvettiä?! 😅
Jännä. Kokeilenpas heti.
Ja se tunne, kun kirjoitat pitkää vastausta oikein ajatuksen kanssa, ja ketju poistuu sillä aikaa. Jäät vain miettimään, mitä kaikkea muuta olisit silläkin ajalla voinut tehdä. 🤬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä. Kokeilenpas heti.
Update: ketjuni ei ole kadonnut vielä. Siellä on yksi kommentti(omani)
Itse olen ainoastaan yhden aloituksen tehnyt palstalle, koskien tulppaanien mukuloiden tilaamista ja istuttamista. Aloitus hävisi saman tien täällä. Kaksplus palstalla sain hyviä vinkkejä asiaan. Tämä palsta on vitsi.
Eli miksi ihmeessä roikutte palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä. Kokeilenpas heti.
Update: ketjuni ei ole kadonnut vielä. Siellä on yksi kommentti(omani)
Uusi update: ketju on yhä pystyssä, noin 12 kommenttia. Sensuuri mainittu kommenteissa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ainoastaan yhden aloituksen tehnyt palstalle, koskien tulppaanien mukuloiden tilaamista ja istuttamista. Aloitus hävisi saman tien täällä. Kaksplus palstalla sain hyviä vinkkejä asiaan. Tämä palsta on vitsi.
Ne on sipuleita. 😜
No baari jossa musiikki on liian lujalla on ärsyttävämpi ja ehkä puisto jossa lapsiperheiden vanhemmat keskustelevat (itse ollen yksi heistä), se keskeytysten määrä on ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Ja se tunne, kun kirjoitat pitkää vastausta oikein ajatuksen kanssa, ja ketju poistuu sillä aikaa. Jäät vain miettimään, mitä kaikkea muuta olisit silläkin ajalla voinut tehdä. 🤬
Juuri tämä!! 😤