Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sointu Borg tulee vielä päälle päsmäröimään Jaajolle.

Vierailija
29.05.2021 |

Tietäähän sen miten siinä tulee käymään. Ensin Sointu alkaa flirttailemaan Jaajolle ja 'kuherruskuukauden' jälkeen Sointu alkaa päsmäröimään Jaajolle ja latelee suorat sanat tälle ja koko muulle työyhteisölle. Miksi Jaajo valitsi tämän ylimielisen, itseään täynnä olevan ja töykeän naisen firmaansa töihin. Sointu tulee olemaan myrkkyä Jaajon bisnekselle. Tämä nainen tuhoaa ensin Jaajon avioliiton ja lopuksi bisnekset. Mulla on erittäin huonot fipat tästä. Sanokaa mun sanoneen. Katsotaan miten asiat on parin vuoden päästä.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaajo kehui miten upeasti hoiti festareilla vip-aluetta, ts kävi kyselemässä pöydissä että miten teillä menee.

Kuulostaa tarjoilijan hommilta.

Vierailija
22/70 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaajo kehui miten upeasti hoiti festareilla vip-aluetta, ts kävi kyselemässä pöydissä että miten teillä menee.

Mutta ilman tarjoilua. Minä en häntä tunnistanut kun oli maski päässä mutta ihmettelin että kuka on tuo nainen ja mitä hän koko ajan jankuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ilman tarjoilua. Minä en häntä tunnistanut kun oli maski päässä mutta ihmettelin että kuka on tuo nainen ja mitä hän koko ajan jankuttaa.

No siinähän sitä on roolimallia päiväkoti-ikäisille tyttölapsille.

Vierailija
24/70 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Vip-hostaus on Soinnun oman firman kautta tehtävää hommaa., sillä on koko ajan ollut se VIP-host Finland jolle tekee töitä.

Jaajo kehuu, jotta kaikille jäisi hyvä maku suuhun ja Soinnun oma firma saisi hyvää buustia eteenpäin. Suomi on pieni maa, ei kannata riitoja pitää yllä ainakaan julkisesti.

Vierailija
25/70 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Vip-hostaus on Soinnun oman firman kautta tehtävää hommaa., sillä on koko ajan ollut se VIP-host Finland jolle tekee töitä.

Jaajo kehuu, jotta kaikille jäisi hyvä maku suuhun ja Soinnun oma firma saisi hyvää buustia eteenpäin. Suomi on pieni maa, ei kannata riitoja pitää yllä ainakaan julkisesti.

Joo hänen oma bisnes on. Ihmettelen vaan että mihin tuollaista palvelua tarvitaan kun paikalla on kuitenkin ihan oikea henkilökunta.

Vierailija
26/70 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyneet parijonoon. Vastenmielinen nainenhan tuo on.

Vierailija
27/70 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättyneet parijonoon. Vastenmielinen nainenhan tuo on.

Mitä väliä vaikka onkin vastenmielinen? Kyllä sitä järveä silti soutelis ja tarkistais samalla onko kellukkeet riittävän hyvässä kuosissa. ;D

Vierailija
28/70 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauheesti yllätä kun kattoo alla olevan videon. Vaikka yrittää olla julkisuudessa jotain muuta niin rinnoistahan ja seksistä sitä koko ajan puhutaan ja haukutaan miehiä jotka niistä puhuu vaikka itse tuo sitä koko ajan esille. Ja silti oma poikaystävä löytyi sitä kautta kun uskalsi kysyä Soinnulta että miten voit nukkua mahallaan noilla rinnoilla? Miksi tehdä iso juttu naisten rinnoista jos kelpuutti poikaystäväksi miehen joka puhui Soinnun rinnoista? Ristiriitaista. :D

Sointu Orvokki - Feidattu nainen

Vierailija
29/70 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justhan tuo Jaajo kehui Sointua, ihan tällä viikolla oli stooreissa, kuinka on ylpeä Sointusta ja siitä miten hoitaa bisneksiään. Pitkät pätkät kertoili. Ja oikein hyvissä ja iloisissa tunnelmissa näyttivät olevan syömässä ihan puolisoineen ja porukalla.

Just siksi kehuu, kun yhteistyö hänen kanssaan päättyy. No hard feelings jne.

Eipäs.

Yhteistyömme/työsuhteemme ei pääty -lukee insta stoorissa ja Sointu mukana seuravalla Diili kaudella. Ei kannata uskoa Seiskan juttuja ensinkään kenestäkään, keksittyä fuulaa.

Vierailija
30/70 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Justhan tuo Jaajo kehui Sointua, ihan tällä viikolla oli stooreissa, kuinka on ylpeä Sointusta ja siitä miten hoitaa bisneksiään. Pitkät pätkät kertoili. Ja oikein hyvissä ja iloisissa tunnelmissa näyttivät olevan syömässä ihan puolisoineen ja porukalla.

Just siksi kehuu, kun yhteistyö hänen kanssaan päättyy. No hard feelings jne.

Eipäs.

Yhteistyömme/työsuhteemme ei pääty -lukee insta stoorissa ja Sointu mukana seuravalla Diili kaudella. Ei kannata uskoa Seiskan juttuja ensinkään kenestäkään, keksittyä fuulaa.

Lopettakaa tuon roskalehden lukeminen"

pelaaja2 (eli Jaajo):

Harvemmin jaksan ottaa juoruihin tai klikkiuutisiin kantaa, mutta uutinen minun ja Soinnun riidasta on ihan potaskaa. Uutinen pohjautuu kuulema ”lähipiiriin” kuuluvan henkilön ”varmaan tietoon” ja sitä ei kumonnut, vaikka molemmat Soinnun kanssa vakuuttelimme toimittajalle väliemme olevan kunnossa.
Totuus on kuitenkin se, että meillä on kaikki hyvin ja oon ollut supertyytyväinen @sointuorvokki valintaan. Kaiken lisäksi meillä on ollut hauskaa tehdä työtä yhdessä ja odotan innolla, että kesäloman jälkeen hommat taas jatkuu. Sen takia tälläinen uutisointi harmittaa.

Enempää en jaksa asiasta lomilla stressata, joten jätän kommentoinnin asian osalta tähän.

Vinkki: Kannattaa keskittyä omaan tekemiseen mieluummin, kuin muiden hiekottamiseen. Silloin voi itsekin saada asioita aikaiseksi.

Vierailija
31/70 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta.

https://www.is.fi/viihde/art-2000008141865.html

Jaajo Linnonmaalta harvinainen ulostulo – kiistää huhut välirikosta Sointu Borgin kanssa: ”Ihan potaskaa”

Seiskan mukaan Jaajo Linnonmaan ja Diili-voittaja Sointu Borgin välit olisivat pahasti tulehtuneet. Linnonmaa kiistää väitteet Instagramissa.

– Harvemmin jaksan ottaa juoruihin tai klikkiuutisiin kantaa, mutta uutinen minun ja Soinnun riidasta on ihan potaskaa. Uutinen pohjautuu kuulema ”lähipiiriin” kuuluvan henkilön ”varmaan tietoon” ja sitä ei kumonnut, vaikka molemmat Soinnun kanssa vakuuttelimme toimittajalle väliemme olevan kunnossa, Linnonmaa kirjoittaa Instagramissa.

– Totuus on kuitenkin se, että meillä on kaikki hyvin ja oon ollut supertyytyväinen Soinnun valintaan. Kaiken lisäksi meillä on ollut hauskaa tehdä työtä yhdessä ja odotan innolla, että kesäloman jälkeen homma jatkuu. Sen takia tämä uutisointi harmittaa, hän jatkaa.

– Enempää en jaksa asiasta lomilla stressata, joten jätän kommentoinnin asian osalta tähän. Vinkki: Kannattaa keskittyä omaan tekemiseen mieluummin, kuin muiden hiekottamiseen. Silloin voi itsekin saada asioita aikaiseksi, Linnonmaa näpäyttää.

Vierailija
32/70 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, Jaajon pöytälaatikkofirmoissa ei ollutkaan oikeita töitä? Mikä yllätys

Vierailija
33/70 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kateellinen feministi yritti taas heittää miehen bussin alle, mutta eipä onnistunut. Kaikilla miehillä ei todellakaan ole naisvihaa vaikka muuta yritetään kovasti tuoda esille!

Vierailija
34/70 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tän palstan tietäjät ja Seiska tietojen lähteenä. Kuka lukee moista roskalehteä, itse lakkasin jo vuosia sitten, pelkkää tahallista valehtelua ja keksittyjä juttuja. Hankkikaa medialukutaitoa ja omaa järkeä päähän!

Vierailija
35/70 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa tän palstan tietäjät ja Seiska tietojen lähteenä. Kuka lukee moista roskalehteä, itse lakkasin jo vuosia sitten, pelkkää tahallista valehtelua ja keksittyjä juttuja. Hankkikaa medialukutaitoa ja omaa järkeä päähän!

Ei ole nyt vähään aikaan Seiskassa lukenut että mitä tapahtui Eränkävijät-Akille joka hävisi kuin tuhka tuuleen? Onkohan miestä vieläkään tavoitettu, pitäisköhän Seiskan keskittyä taas tähän tapaukseen ja pitää lukijat ajantasalla? :D

Vierailija
36/70 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Jos nyt joskus vielä ajankulukseen selailee kun kohdalle sattuu, mutta kuka hullu uskoo Seiskan juttuihin?! Todella noloa!

Vierailija
37/70 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo hänen oma bisnes on. Ihmettelen vaan että mihin tuollaista palvelua tarvitaan kun paikalla on kuitenkin ihan oikea henkilökunta.

Voi jumalauta tätä tiedon määrää taas :D Mikä henkilökunta siellä festareilla esim on VIPeistä ja vip-alueesta huolehtimassa?! No esim tämän Sointun firman henkilökunta. Miksi pitää päteä asioissa joista ei ole mitään hajua.

Vierailija
38/70 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kauheesti yllätä kun kattoo alla olevan videon. Vaikka yrittää olla julkisuudessa jotain muuta niin rinnoistahan ja seksistä sitä koko ajan puhutaan ja haukutaan miehiä jotka niistä puhuu vaikka itse tuo sitä koko ajan esille. Ja silti oma poikaystävä löytyi sitä kautta kun uskalsi kysyä Soinnulta että miten voit nukkua mahallaan noilla rinnoilla? Miksi tehdä iso juttu naisten rinnoista jos kelpuutti poikaystäväksi miehen joka puhui Soinnun rinnoista? Ristiriitaista. :D

Säälittävää settiä. Kaljatuoppi kädessä uhoaa löytävänsä "munaa" ja eikun tinderiä päälle ja kortsuja ostamaan. 

Samalla tämä muistuttaa, miksi kannattaa harkita, mitä nettiin itsestään laittaa. Noista kuvista ja varsinkaan mielikuvista Sointu ei pääse mitenkään irti, vaikka haluaisikin. En tiedä, haluaako hän. 

Vierailija
39/70 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalauta tätä tiedon määrää taas :D Mikä henkilökunta siellä festareilla esim on VIPeistä ja vip-alueesta huolehtimassa?! No esim tämän Sointun firman henkilökunta. Miksi pitää päteä asioissa joista ei ole mitään hajua.

Mitä ihmeen huolehtimista sinä siellä vipissä tarvitset? Siellä on ravintolan henkilökunta, järjestyksenvalvojat, siivoajat jne. Tarjoilija kantaa skumppaa pöytään koko ajan. Minä en ole koskaan tarvinnut vipissä mitään huolehtimista enkä nytkään ollut halukas keskustelemaan jonkun hostin kanssa, että onko nyt kaikki hyvin.

Vierailija
40/70 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää settiä. Kaljatuoppi kädessä uhoaa löytävänsä "munaa" ja eikun tinderiä päälle ja kortsuja ostamaan. 

Samalla tämä muistuttaa, miksi kannattaa harkita, mitä nettiin itsestään laittaa. Noista kuvista ja varsinkaan mielikuvista Sointu ei pääse mitenkään irti, vaikka haluaisikin. En tiedä, haluaako hän. 

Niin on. Nyt sitten paistatellaan lehtien palstoilla kuinka silikonit ei tee minusta tyhmää. Olen vakuuttava vaikka mulla on silikonitissit yms. Ja sitten itse tehdään tollasia videoita.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/diili-voittaja-sointu-borg-sai-aika…

Rempseästi Tampereen murretta puhuvalta naiselta kuultiin ohjelman edessä Clarionin kabineteissa räväköitä heittoja, kuten "tissit tiskiin ja pallit pöydälle", eikä näyttävä kauppatieteiden maisteri ole arastellut puhua julkisesti myöskään silikonirinnoistaan tai poseerata rohkeissa kuvissa kymmenien tuhansien Instagram-seuraajiensa edessä.

Moni kriitikko varmasti ajattelisi mieluusti, että taustalla täytyy olla selkeä syy siihen, miksi kauppatieteiden maisteri keikistelee sosiaalisessa mediassa "tissit tiskissä" ja laukoo räävittömiä kommentteja.

– Minä teen, mitä haluan. Sen kummempaa selitystä minulla ei ole. En ole kolauttanut päätäni, eikä minulla ole mitään lapsuusiän traumoja, Borg täräyttää nauraen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi