Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avuttomat miehet

Vierailija
28.05.2021 |

Toisinaan ne osaavat hoitaa lasta, mutta lapsen itkun tullessa tullaan häiritsemään ja suihkuun ja valittamaan hermoillen omasta ajastani kun ei pärjää lapsen kanssa. Vaikka kuin olis imetetty ja syötetty juuri niin syy on tietenkin minun kun ei nukahda ja pitäisi saatanan nopea olla. Ei kiinnosta kun juuri ollut yli 8h lapsen kanssa yksikseen niin ihme kun ei meinaa pärjätä 20 minuuttia. Ahdistaa

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se syyllistäminen on ihan kamalaa. En kuulemma välitä lapsen itkusta kun voin nauttia suihkussa ja hemmotella sävyshampoolla. Välitän todellakin, mutta kai mä saan pyhittää itselleni aikaa jotta jaksan kans pyörittää arkea. Kyllä mieskin onnistui lopulta saamaan hänet nukkumaan mutta silti tuo kiukuttelu jatkuu...

Vierailija
2/2 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistuvaa tämä, silloin kun haluan tasan omaa aikaa lapsiarjessa, niin hänellä alkaa semmonen napina että onko tuo ja tuo tarpeellista. Vauvasi tarpeet on tärkeämpiä, hän tarvii sinun tissiä (juuri oon antanut). Ei mun pää kestä pidemmän päälle sitä että kiukutellaan ja ollaan kuin olisin paha äiti kun juon parvekkeella kahvia ihan rauhassa vaikka olisi mimmonen itku lapsella. Oon siis vahvasti sitä mieltä että isän täytyy oppia pärjäämään ja jättämään pelit sikseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme