Terveyskeskuksen ylilääkäri alkoi viestitellä masentuneelle naispotilaalleen seksistä: ”Want you! Takaa päin!”
Kommentit (69)
Törkeää lääkäriltä. Naisella on selvät manian oireet ja hän käyttää tietoisesti naisen epävakaata tilannetta hyväkseen. Oksetus
Mulla oli nuorena vähän samanlainen tapaus. Olin kai 15-16-v. Menin terveyskeskukseen flunssan takia. Nuori mieslääkäri halusikin tutkia rinnat huolellisesti palpoimalla. Sillä seisoi samaan aikaan. En tajua, miten olin niin tyhmä ja tietämätön, etten ymmärtänyt kieltää! Vieläkin suututtaa etten ilmoittanut asiasta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä edes totta vai joku huhu. Jos totta, niin ehkäpä nainen kertoo omiaan ja mielenterveystapaus.
On totta
Alkava dementia? Kontrolli häviää.
Lääkäreiden kirjallinen ilmaisu on perseestä, näköjään tuollaisessakin yhteydessä.
Kirjoitit siis omasta toiveestasi. Jutut senkun pahenee.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä edes totta vai joku huhu. Jos totta, niin ehkäpä nainen kertoo omiaan ja mielenterveystapaus.
Olet aika vähättelevä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aika vähättelevä
Jutussa kerrotaan että iltasanomien kirjoittaja on nähnyt kyseiset viestit.
Virheiden peittelyyn on laadittu lakeja. Vaikka lääkäri saisi huomautuksen, ei se hänen uraansa vaikuttaisi.
Olisi tietysti hyvä jos miehen nimi tulisi julki.
Tästäpä on juttua muissakin keskustelupalstoulla
Vierailija kirjoitti:
Itse en välttämättä valittaisi mihinkään jos kävisi noin. Jos itse lähden mukaan viestittelyyn ja tapaamisiin niin katson että myös minulla on vastuuta asiasta, potkut lääkärille on liian kova hinta.
Ei se mene näissä asioissa niin. Kun ei tee noin, ei tule potkujakaan.
Kyllä tuosta on syytä ilmoittaa poliisills
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan kauhea juttu. Etenkin, kun mielenterveyspotilaasta kysymys. Jotenkin voisi vielä ymmärtää, jos potilaan sairaus olisi joku fyysinen, mutta tuo on ihan todella törkeää, koska toinen on haavoittuvassa asemassa ja menee varmasti usko koko terveydenhoitoon.
On kyllä, mutta eivätkö tuollaiset ihmiset juurikin iske haavoittuvimpiin nuoriin naisiin ja tyttöihin? Ihmiset, jotka eivät välitä siitä, miten toisten kanssa toimitaan. Eli sinänsä ei yllätä, surullista kylläkin
He ovat myös ihmisiä ja miehiä/naisia.
Juuri töissä, harrastuksissa sitä tapaa ihmisiä, ei kadulla random ohikulkijaa.
??????tietty on