Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terapeutti ei poista minua ja lopeta tapaamista ajoissa? Miksi? Mitä tehdä?

Vierailija
28.05.2021 |

Onko muilla ollut sama tilanne? Mitä mieltä terapeutit itse?

Nimittäin ajattelen että tämä terapeuttini on jotenkin rajaton ihminen koska aikamme venyy aina, siis joka kerta 10-15 minuuttia pidemmäksi. Aloitamme aina suunnilleen ajoissa.
Olen arka nousemaan ja lähtemään ja muutenkin mietin, että onko se minun asiani pitää huolta aikatauluista.

Eikö hänellä ole muita tulossa jälkeeni? Kiirettä minnekään? Olen käsittänyt että hän on lapseton ja perheetön, eläkeikää lähestyvä nainen.

Miten pääsen ajoissa pois?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teitä laskutettu ylimenevästä ajasta?

Vierailija
22/24 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on melkein aina psykiatrian alan ihmisten kanssa se ongelma, että he eivät selkeästi ilmaise että aika on nyt lopussa, vaan joudun itse tulkitsemaan joistain olemattoman pienistä eleistä että heipparallaa ja ensi kertaan. Pelkäävätkö että potilas menee jotenkin rikki jos sille sanoo että nyt on aika tapissa? On niin yleistä että tulee mieleen tämän olevan osa koulutusta. Olen vielä sen verran hahmotushäiriöinen että saattaa mennä ohi kaikki pienet vihjailut, joten nolostun aina kun huomaan etten taaskaan tajunnut että nyt on lätinät lätisty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on melkein aina psykiatrian alan ihmisten kanssa se ongelma, että he eivät selkeästi ilmaise että aika on nyt lopussa, vaan joudun itse tulkitsemaan joistain olemattoman pienistä eleistä että heipparallaa ja ensi kertaan. Pelkäävätkö että potilas menee jotenkin rikki jos sille sanoo että nyt on aika tapissa? On niin yleistä että tulee mieleen tämän olevan osa koulutusta. Olen vielä sen verran hahmotushäiriöinen että saattaa mennä ohi kaikki pienet vihjailut, joten nolostun aina kun huomaan etten taaskaan tajunnut että nyt on lätinät lätisty.

Tämäpä juuri! On terapeutin vastuulla joka tapauksessa katsoa, että se 45min tai 60min eivät mene yli. Täytyy ottaa vielä erikseen puheeksi ensi kerralla myös terapeutin kanssa. En minä juuri kelloa katso.

Vierailija
24/24 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten edes on mahdollista? :D