Onko teillä henkivakuutus?
Kommentit (20)
On asuntolainan vuoksi, muistaakseni 80000€
220000e aviomiehelle ja lapselle. (Otin juuri ennen asunnonostoa ja pandemia ehkä eniten vaikutti)
T. 33v
Tottakai on. Ei kai kukaan ole niin tyhmä että jättää henkivakuutuksen ottamatta?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on. Ei kai kukaan ole niin tyhmä että jättää henkivakuutuksen ottamatta?
Jos ei ole varaa tai vaikka nykyään olisikin, niin luottotiedoton ei saa.
Paras henkivakuutus on usko Jeesukseen ja asiat Jumalan kanssa kunnossa.
No hitto, hain sellaista. Lapset edunsaajia 100000€.
Ei myönnetty, koska olen käynyt psykiatrisella sairaanhoitajalla keskustelemassa. Asiana tukea vanhemmuuteen, kun oli teinillä villi kausi.
Nyt sitten mietin, mitähän turvaa heille. Olen heidän ainoa vanhempi.
Mitä silläkin tekee, ei niitä rahoja hautaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole, en ole keksinyt mitä hyötyä siitä olisi. Olen eronnut ja jos kuolen, aikuiset lapset perii.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kauniista sanoistasi. Itselläni ei ole, koska ei elätettäviä eikä toisaalta kyllä ketään edunsaajaakaan.
Vierailija kirjoitti:
On aina yhtä ihastuttavaa huomata, että näin ilkeät ja yksisilmäiset ihmiset onnistuvat perustamaan perheen. Usein näillä on myös jostain syystä ystäviä sekä rikas sosiaalinen elämä.
Tällaisten ihmisten, jos jonkun, kuuluisi elää yksin ja yksinäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa tyhmä olet kyllä sinä.
On. 120 tuhannelle. Lapset edunsaajina. Otin tuon silloin kun lainaa oli 120 tonnia jäljellä. Nyt paljon vähemmän mutta eipä tuo haittaa jos jää ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei myönnetty, koska olen käynyt psykiatrisella sairaanhoitajalla keskustelemassa. Asiana tukea vanhemmuuteen, kun oli teinillä villi kausi.
Nyt sitten mietin, mitähän turvaa heille. Olen heidän ainoa vanhempi.
Kokeilepa vielä toista yhtiötä. Itsellä vakuutus Aktialla, sain vaikka 5v sisällä masennus/ahdistusdiagnoosi psykiatrilta. Joudun tosin maksamaan 10v tuplamaksua, mutta ei sekään ole kovin korkea, koska olen nuorehko nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten mietin, mitähän turvaa heille. Olen heidän ainoa vanhempi.Kokeilepa vielä toista yhtiötä. Itsellä vakuutus Aktialla, sain vaikka 5v sisällä masennus/ahdistusdiagnoosi psykiatrilta. Joudun tosin maksamaan 10v tuplamaksua, mutta ei sekään ole kovin korkea, koska olen nuorehko nainen.
Niin se on tehtävä ja siirrän kyllä muutkin vakuutukset.
On edullinen henkivakuutus ammattiliiton edun kautta, jonka korvaussumma kattaa moninkertaisesti nykyiset velkani. Jää ainoalle perilliselle joskus mukava pääoma, vaikka siitä vero meneekin.
Ei ole. Täysin turha rahareikä. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä maailmalle ja muille käy siinä vaiheessa kun potkasee tyhjään.
Ei ole, koska olen lapseton sinkku eli kun kuolen, kukaan ei ole vaarassa joutua tyhjän päälle tai taloudellisiin vaikeuksiin. Avioliiton aikana oli niin että korvaussumma oli asuntolainan puolikkaan verran.
On, ammattiliiton kautta edullisemmin saatu pariturva puolisoni kanssa. 200.000 korvaussumma, mikä on ihan hyvä juttu koska yhteistä asuntolainaakin on paljon. Henkivakuutuksen avulla loppulainan maksaisi helposti yksinäänkin.
On ollut jo 25v asuntolainan summalle. Nyt jotain 60 000e/nuppi kun lainaa ei enää ole. Sen verran että vuoden selviää hyvin jos jotain toiselle sattuu