Näytän hirveältä teams-tapaamisissa enkä pääse yli siitä
Tämä vaikuttaa todella paljon elämääni. Onko ketään muuta, jota ahdistaa? En ole nuori.
Kommentit (26)
Nosta läppäriä niin että kamera on pään tasolla. Se ei ole miellyttävää katottavaa ihan riippumatta henkilön kauneudesta, kun jengillä on läppäri pöydän tasalla ja kamera osoittaa jonnekin leukaan ja sieraimiin. Etsi paikka jossa valaistus on sulle sopiva.
Elä huoli. Niin näytetään me muutkin. Tosi harvassa ne ketkä näyttää hyvältä. Mutta huokaise helpotuksesta sillä hyvännäköisetkin ihmiset näyttää usein kamalalta Teamsissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oma kuva ahdistaa? Mitä siinä oikein mietit, että muut pitävät rumana tai jotain sellaista?
Minusta on kiva nähdä kasvot, kiva nähdä työkavereita edes sieltä videosta kun ei olla yli vuoteen nähty oikeasti.
Minua ei oma kuva varsinaisesti ahdista, mutta se häiritsee keskittymistä.
Vähän sama fiilis kuin olisi normineukkarissa ja vastapäätä itseä olisi yhdellä tuolilla peili josta näkyy oma kuva.
Wanhan kansan Skypessä sai oman kuvan piiloon itseltä, toivottavasti ominaisuus tulee Teamsiin pian.
Minä. Kärsin hamsterileukapusseistani ja näen ne koko ajan! Yritän kääntää päätä niin että näkyisi vähemmän. Naama on punainen ja ohut tukka hapsottaa aina. Kurjaa! En ole pitänyt itseäni kaunottarena, muttei olen ajatellut että minulla on kauniit silmät ja hymy. Nyt näen vain ne pussit ja punakkuuden.
N53
Laita kamera ylemmäs ja vaikka vähän kauemmas. Siihen saa valittua myös jonkun kivan taustan. Kaikki sympatiat sulle ap, olis hirveetä, jos pitäis olla kamera päällä. Meillä onneksi saa pitää kiinni