Miksi kuvittelet sen olevan toiselle ihmiselle menetys, jos juuri sinä et hänestä pidä?
Kommentit (11)
Mä voin olla se joka palkkaisi hänet
Onko ap:lla ongelma vai onko ap ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Olet siis korruptoitunut.
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:lla ongelma vai onko ap ongelma?
Täällähän riittää että on nätti, tai vaikka erilainen kuin muut. Silloin on "ylpeä" tai "uniikki lumihiutale". 😂
Te kuvittelette että teidän omat ajatukset on muiden ajatuksia. Niin harhaisia te olette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis korruptoitunut.
Hmm... käytät sanoja joiden merkitystä et selvästi ymmärrä.
Ei varmasti ole menetys. Mutta kyllä se taas minulta on pois, jos joku ei pidä minusta. Siis jos kuitenkin itse ajattelen tästä ihmisestä vain hyvää ja toivoisin hänen pitävän.
Tällainen on SDP:n Näkkäläjärven tuomio: Osallistui kissan tappamiseen lapiolla, kaveriporukka jätti viestin oveen: ”Tapettiin sun katit”
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b69e7dfb-c588-40c3-b515-385e93ab7…
Viikonlopun aikana neljästä pojasta koostunut kaveriporukka tappoi inarilaisnaisen kissan ja tämän kahdeksan pentua julmalla ja raa’alla tavalla.
En itseasiassa kuvittele ollenkaan, mutta välillä pistää mietityttään, miksi henkilö, josta en pidä, ja jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä, tekee siitä niin ison numeron itselleen, että sen sijaan, että antais mun olla rauhassa, ja pysyis poissa, mielummin tuhlaa aikaansa, ja energiaansa mun solvaamiseeni, ja joka hemmetin asiasta närppimiseen ..
Koska ihmisille, joista pidän, olen tosi avulias, lojaali, ystävällinen ja kiinnostunut.
Ihmisiä, joista en pidä, kohtelen vain pakollisina pahoina minimivaivannäöllä.
Täh? En minä mieti tuollaisia asioita. Pitäisikö?