Mies; oletko harrastanut seksiä kasvissyöjän/vegaanin kanssa
Siis ei ole mikään provo vaan kysyn koska instassa törmännyt pariinkin otteeseen väitteestä että kasvissyöjän/vegaanin alapää maistuu paremmalle
Niin onkohan totta ja onko kokemusta?
Et olis raikkaampi kun syö vaan hedelmiä ja kasviksia jne
Kommentit (17)
Kyllä siinä perää on, mutta ero ei ole kovin suuri. Emäntä oli ennen kasvissyöjä, mutta on nyt siirtynyt sekaravintoon. Hyvältä maistuu edelleen.
Lihaa kohtuudella ja paljon hedelmiä ja kasviksia. Ja puhtaus tietenkin on puoli ruokaa.
Muutamaa tupakoitsevan toosaa olen joskus nuorena erehtynyt lipaisemaan ja niistä oli kyllä herkku kaukana.
Exän kanssa oltiin molemmat kasvissyöjiä. Ja kyllä se pahimman makuinen pillu oli, mitä olen maistanut. Ehkä välillä suuseksin antaminen oli hieman vastenmielistä, mutta eipä se sitä silti estänyt.
Ei kai kasvissyöjä halua lihaa sisäänsä edes lihaa
Itse olen segaani, eli sekasyöjä, enkä ole koskaan erottanut pimpin makuja kumppanin syömävalion perusteella. Mutta kiitos yrityksestä.
Olen monenkin ja ovat kyllä luisevia. Eli liian laihoja ja yhtään C- kuppia isompaa kuppikokoa en ole tavannut vegaaneilla. En ole maistellut niitä, joten mausta en tiedä.
Olen kyllä ja hyvältä tuoksui ja maistui. Ei ollut liian laihakaan eikä myöskään liian lihava, vaan oikein sopiva paketti, kuuma ja kiihkeä, nännit olivat kivikovat ja posket ihan punaiset, ja voihki ihan kontrolloimattomasti saadessaan orgasmeja.
Jokin mielikuvafantasia siinä minulla oli, mikä liittyi juuri vegaaniuteen.
En ole pannut kuin sekasyöjiä. Vaimo on kasvissyöjä, ja on kyllä puhtaan ja raikkaan oloinen ihminen, en tiedä johtuuko ruokavaliosta vai hyvästä terveydestä vai henkilökohtaisesta hygieniasta vai siitä että ei anna nuolla ennenkuin käy pesulla, mutta luulenpa että kaikki nämä vaikuttavat. .
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä ja hyvältä tuoksui ja maistui. Ei ollut liian laihakaan eikä myöskään liian lihava, vaan oikein sopiva paketti, kuuma ja kiihkeä, nännit olivat kivikovat ja posket ihan punaiset, ja voihki ihan kontrolloimattomasti saadessaan orgasmeja.
Jokin mielikuvafantasia siinä minulla oli, mikä liittyi juuri vegaaniuteen.[/
Okei kuulostaa hyvältä. Ajattelin alkaa vegaaniks. Monestakin syystä. Mut haluun olla just semmonen raikas ja mehukas :p
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kasvissyöjä halua lihaa sisäänsä edes lihaa
Nyt on kyllä väärät luulot jos luulet et ei halua kasvissyöjät harrastaa seksiä. Nehän vasta Kiimasia onkin
Naisen kostumisessa on jotain tosi seksikästä, kiiltävää, kuultavaa, liukasta mahlaa, joka tuoksuu ja maistuu hyvältä. On söpöä että joku kiinnittää siihen huomiota niin että tahtoo siltäkin osin olla mahdollisimman raikas ja mehukas.
Eräs tuntemani nainen vei usein omat sormet suuhun kun oli hyväillyt itseään. Se oli aika kuuman näköistä. Kiihotti häntä itseäänkin kuulemma tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kostumisessa on jotain tosi seksikästä, kiiltävää, kuultavaa, liukasta mahlaa, joka tuoksuu ja maistuu hyvältä. On söpöä että joku kiinnittää siihen huomiota niin että tahtoo siltäkin osin olla mahdollisimman raikas ja mehukas.
Eräs tuntemani nainen vei usein omat sormet suuhun kun oli hyväillyt itseään. Se oli aika kuuman näköistä. Kiihotti häntä itseäänkin kuulemma tosi paljon.
Niin siis kun oon tehnyt ihan tämmöstä kokeilua (voi olla että kuvittelen) mutta en oo ihan vegaani vielä mut oon lisännyt ruokavalioon roppakaupalla erilaisia kasviksia ja hedelmiä ja juonut runsaasti. Ja jotenkin kostun paremmin. 😅 tai vaikea selittää mutta tunnen ainakin oloni mehukkaammaksi. onko sit tää kesä vai ruokavalio vai molemmat en tiä. voi olla perää ehkä koska se ruokavalio on tosi semmonen kroppaa nesteyttävä. Mut siis pointti on et uskon et naisen kuuluukin olla sellanen mehukas ja juicy
Ap
Olen, pillu maistui porkkanalta.
No ei vaineskaan, en havainnut eroa sekasyöjän tavaraan.
M32
Itseasiassa nyt kun kysyit nii voipi olla että maistui paremmalle se vegepillu.
Ainakin tuhat seksi kertaa naisen kanssa joka ei syö lihaa. Suihkussa käynnin jälkeen lähinnä pelkästään suolainen maku.
Akka ei suostu ottamaan makkaraani poskeen.