Mies jätti täysin yllättäen - miten päästä yli
En olisi ikinä uskonut joutuvani tähän tilanteeseen.
Seurustelin kaksi vuotta miehen kanssa, jonka kanssa alusta asti tunnettiin suurta yhteenkuuluvuudentunnetta. Kaikki oli vaivatonta ja mukavaa. Molemmilla aiemmista suhteista lapsia, ja siksi sovittiin, ettei muuteta saman katon alle. Elettiin kuitenkin yhdessä arkea, vaikka virallisesti erillään asuttiinkin.
Loppuun asti yhdessäolo oli mukavaa. Tehtiin paljon yhdessä kaikenlaista, tunnelma oli rento ja seksi toimi. Mielestäni ihan täydellinen suhde.
Yhtäkkiä, ihan täysin ilman ennakkovaroitusta, mies halusi kuitenkin katkaista suhteen perustellen, ettei hänellä ole aitoja tunteita minua kohtaan. Kuitenkin ihan loppuun asti kehui minua joka kerta monin sanoin, kertoi rakastavansa ja kiitteli kuinka mukavaa seuraa olen. Kuulin, että vaihtoi minut lennosta toiseen naiseen. En voi ymmärtää. Miten tällaisesta ikinä pääsee yli?
Kommentit (96)
Olen pahoillani. Sattuu varmasti ja tunnet itsesi petetyksi mutta kyllä sä yli pääset varmasti.
Munkin ex jaksoi loppuun asti teeskennellä rakkautta, halusi kanssani naimisiin, yhteisen kodin ja lapsia.
Sit yks ilta kutsui kaverinsa käymään. Kaveri pisti miehen kertomaan, että on jo pari kuukautta asunut toisen naisen kanssa.
Katsoin miestä ja hänestä tuli ihan vieras ihminen, en tuntenut enää mitään häntä kohtaan. Mies lähti pian enkä kokenut tarpeelliseksi vaatia vastauksia, puhua tai kysyä mitään, miehestä tuli siinä hetkessä mulle yhtä tyhjän kanssa.
Takana oli vuosien seurustelu. Myöhemmin olen kuullut myös muista naisista, ei tunnu enää missään.
Turha noiden valehtelevien pettäjien takia on jäädä itkemään.
Olen todella pahoillani ap, tuo on juuri pahinta :( Toisin kuin monilla muilla, minulla auttaa se, jos voi olla kaveri exän kanssa, silloin ei tule luotua haavekuvia ihmisestä, jota ei oikeasti ole olemassa. Omiin ystäviin kannattaa tietysti turvautua tällä hetkellä, ja jos pystyt niin käy treffeillä, uusi ihastus piristäisi varmasti. Toivon kaikkea hyvää sinulle, tsemppiä <3
No et ole varmaan ensimmäinen etkä viimeinen nainen hänelle. Jotkut ei vaan osaa sitoutua, ei edes lastensa äitiin.
Taas kerran nainen kuvittelee "suhteen olleen täydellinen".
Jos se olisi sitä ollut, ei mies olisi aloittajaa jättänyt. Naiset ajattelee vain itseään, kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
No et ole varmaan ensimmäinen etkä viimeinen nainen hänelle. Jotkut ei vaan osaa sitoutua, ei edes lastensa äitiin.
Eipä ole aloittajakaan kyennyt lastensa isään sitoutumaan, tai sitä pitämään.
Ei ole vain erossa oikeus lyhyt terapian avioliitossa olleille! Sama oikeus on seurustelu suhteessa kuin avoliitossa ja ihan kaikissa suhteissa mistä tuntuu yksin ei yli pääse!.Me jokainen koemme asiat erinlailla ilot ja murheet.Myös sen mikä on tärkeää ja vähemän tärkeää.Lyhyt terapia autta.Asiantuntijalta saat työkalut jatkaa elämää.Ei kannata yksin murhehtia ja vatvoa asioita,ne ei auta mitään.
Ei kai suhteessa nyt sentään kiitellä toista, kiitos seurasta, kiitos kun olet niin mukava, kiitos seksistä yms. kyllähän tuon nyt pitäisi ilmaista ettei nyt ihan täydellä tunteella käy kun kiitellään kuin kaupan kassaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos se olisi sitä ollut, ei mies olisi aloittajaa jättänyt. Naiset ajattelee vain itseään, kuten aina.
Aika usein kyllä miehet sitten osaavat teeskennellä onnellista suhdetta?
Ahaa, nyt kävi näin päin. Yleensähän kun se on se mies jonka mielestä suhde menee ihan hyvin ja sitten nainen jättää kuin puun takaa.
Vaihtelunhalua ap. Moni vaihtaa eron jälkeen kumppania 2-3 vuoden välein.
Sillä on toinen, ehkä yrittänyt sitä, mutta ei aiemmin saanut. Sinä olit vain varalla. Mies esitti ihanaa, ja että suhde ihana, että.sai pidettyä sinut varalla.
Unohda. Ota opiksesi ja avoimin mielin etsit ja löydät uuden.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, nyt kävi näin päin. Yleensähän kun se on se mies jonka mielestä suhde menee ihan hyvin ja sitten nainen jättää kuin puun takaa.
Niinno. Naiset koettavat puhua ongelmista, mutta mies kuulee sen "nalkutuksena" ja ohittaa täysin.
Aika eri asia kuin tietoisesti pitää yllä kaksoiselämää ja hypätä entisestä uuteen.
Vierailija kirjoitti:
Olen pistänyt merkille omien ja muiden kokemuksien kautta, että yleensä se menee nimenomaan niin, että mies esittää olevansa rakastunut, esittää, että kaikki on hyvin, lupailee kuuta taivaalta, ei tuo avoimesti esiin mitään suhteen epäkohtia, kaikki vaan soljuu eteenpäin "kuten ennenkin" ja sitten onkin jo uusi nainen katsottuna ja heippa! Ja naiset sitten taas kyllä saavat suunsa auki ja näyttävät tyytymättömyytensä ja yrittävät keskustella, mutta mies ei kuuntele tai sitä ei kiinnosta ja näin ollen tulee yllärinä, että nainen lähtee.
Trolli taas perjantai iltapäivään!
Ja miksi sä ap olit niin tyhmä, ettet huomannut että liittone mättää jollakin tasolla?
Noin on käynyt monille muille tyhmille puolisoille, jotka tuudittautuneet siihen, että elämä jatkuu aina ja loputtomasti just tälläisenä kuin se on tähänkin asti jatkunut.
Ne jotka puolisoaan pettävät osaavat olla tosi törkeitä, salailla ja valehdella asioita. He luottavat siihen, että puoliso, eli vaimo tai mies on niin tyhmä ja ajattelamaton ettei pettämistä koskaan huomaa.
Ja niinhän on käynyt joka liitossa, jossa ero tulee yllätyksenä toiselle puolisolle.
Ei kukaan voi elää nykyisin elämäänsä silmät ummessa ja luottaa täysin kaikkiin ihmisiin ja koko elämään.
Ja kuka helvetti voi edes olla liitossaan niin itsevarma, että kuvittelee jotta oma puoliso ei missään vaiheessa eikä missään olosuhteissa voisi rakastua toiseen ihmiseen niin syvästi, että haluaa eron?
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Mitä ap:n sitten pitäisi ajatella jos mies on väittänyt rakastavansa? Minä suhtaudun miehiin aina niin että ne on valehtelijoita ja pettäjiä kaikki. Se mitä niiltä suusta tulee on paskaa. Minä olenkin nainen joka ajattelee ja ymmärtää miestä ja tiedän mitä ne on. Eikös niin? En ole mikä naivi idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinno. Naiset koettavat puhua ongelmista, mutta mies kuulee sen "nalkutuksena" ja ohittaa täysin.
Aika eri asia kuin tietoisesti pitää yllä kaksoiselämää ja hypätä entisestä uuteen.
Aloittajallahan oli kaikki hyvin, ei liity tähän ketjuun mitenkään.
Jokainen nainen on myös itse valinnut sen miehensä. Montako "narsistikusipäätä" olet itse valinnut itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Mitä ap:n sitten pitäisi ajatella jos mies on väittänyt rakastavansa? Minä suhtaudun miehiin aina niin että ne on valehtelijoita ja pettäjiä kaikki. Se mitä niiltä suusta tulee on paskaa. Minä olenkin nainen joka ajattelee ja ymmärtää miestä ja tiedän mitä ne on. Eikös niin? En ole mikä naivi idiootti.
Ja kaikki naiset on itsekeskeisiä persereikiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika eri asia kuin tietoisesti pitää yllä kaksoiselämää ja hypätä entisestä uuteen.Aloittajallahan oli kaikki hyvin, ei liity tähän ketjuun mitenkään.
Jokainen nainen on myös itse valinnut sen miehensä. Montako "narsistikusipäätä" olet itse valinnut itsellesi?
Niin aloittajalla oli siksi kaikki hyvin, kun mies ei todennäköisesti tuonut esille tyytymättömyyttään, vaan esitti, että kaikki on hyvin eikä ole mitään ongelmia.
No se oli etsinyt jo toisen naisen ennenkuin erosi sinusta. Miksi ikävöisit pettäjää?