Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

500 000 euron rahoitus miesten kuukautisista luennoivalle lehtorille

Vierailija
28.05.2021 |

Tuula Juvonen sai 500 000 euron rahoituksen hankkeeseensa: queer ja transmaailmojen luomisen paikat.
Kyseinen lehtori heitti kurssiltaan ulos miesten kuukautisista eri mieltä olevan opiskelijan.
Ei tällaista voi järjellä ymmärtää mitenkään. Rahaa syydetään aivan järjettömiin asioihin, mutta Suomalaiseen rokotenenäsuihkeeseen ei liikene latin latia.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla joku koulutus että tuota rahaa voi vaatia vai voiko esim työtön pyytää tuota rahaa ja pistää pienen seminaarin pystyyn transuilusta?

Vierailija
2/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietää, että valtiolla on niin ylettömän paljon rahaa, että sitä riittää näihinkin juttuihin! Minulla olisi muutamia muitakin kivoja asioita, joille tarvitaan sponsoriavustusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luciferin kannattajat ovat tuhonneet perhearvot, normit ja tehneet maailmasta vitsin.

Vierailija
4/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luennolta ulos heittämiseen tulee, täytyy muistaa, ettei mikään vapaus kuulu yliopistolle, ei varsinkaan ajatuksen vapaus.

Vierailija
5/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa ihmeessä tekin Akatemia-rahaa omille tutkimushankkeillenne! Ensin tohtorintutkinto ja proffan pätevyys sekä oma palkkarahoitus yliopistolta, ja sitten voi hakea rahaa tutkimusryhmälleen. Myönnöt noin 10% per ohjelma.

Vierailija
6/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija ei noudattanut yhteisiä sääntöjä ja häiritsi muiden opiskelua niin totta kai hänet oli asiallista poistaa kurssilta. Kovin heppoisin perustein ei kurssilta pois laiteta.

Vierailija
7/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmasti häiritsi :D

Vierailija
8/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakekaa ihmeessä tekin Akatemia-rahaa omille tutkimushankkeillenne! Ensin tohtorintutkinto ja proffan pätevyys sekä oma palkkarahoitus yliopistolta, ja sitten voi hakea rahaa tutkimusryhmälleen. Myönnöt noin 10% per ohjelma.

Joo, ja tohtorintutkinnon jälkeen meritoitumisen voi aloittaa esimerkiksi saamalla Akatemialta tutkijatohtorirahoituksen, jossa myöntöprosentti pyörii toimikunnasta ja vuodesta riippuen viiden molemmin puolin.

Vierailija
9/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmasti häiritsi :D

Pitihän se tietää, että tapauksen asiantuntijat löytyvät vauvalta...

Vierailija
10/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli miljoonaa mediaseksikkäälle trans-gender-sukupuolikorjaus-pohdinnalle? Jonka johtopäätös on "mieskin voi vuotaa". Helvata.

Miksi on niin vaikeaa puhua entisistä naisista, nykyisistä miehistä? Mikä siinä olisi väärin?

Vierailija
11/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelija ei noudattanut yhteisiä sääntöjä ja häiritsi muiden opiskelua niin totta kai hänet oli asiallista poistaa kurssilta. Kovin heppoisin perustein ei kurssilta pois laiteta.

Mitä yhteisiä sääntöjä? Ei saa kyseenalaistaa täyttä sontaa, mitä joku kekkuli selostaa, kuten että mieskin voi synnyttää

Vierailija
12/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä vasta tulevaisuuden toivo, tämä persujen trollaava räkänokka Joakim. Mahtaako itse päästä yhdestäkään tentistä läpi kun aika menee netissä mouhottamiseen?

Vierailija
13/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä yhteisiä sääntöjä? Ei saa kyseenalaistaa täyttä sontaa, mitä joku kekkuli selostaa, kuten että mieskin voi synnyttää

Voihan mies synnyttää, esim. tää temppareissa ollut transmies Mitte voisi varmaan tulla raskaaksi luonnollisesti. Samoin bb-Ella voisi siittää lapsen. 

Vierailija
14/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä vasta tulevaisuuden toivo, tämä persujen trollaava räkänokka Joakim. Mahtaako itse päästä yhdestäkään tentistä läpi kun aika menee netissä mouhottamiseen?

Se, että tuo esille yhteiskunnan epäkohtia on mielestäsi trollaamista. Ja todellakin toivon ja olen iloinen nähdessäni, että hänenlaisiaan löytyy nuorista paljon. Suomella on siis vielä toivoa

Vierailija
15/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joakimille lähtee kyllä mun ääni. Mahtava tyyppi muutenkin - sen lisäksi, että muistuttaa hyväveli -kerhoista

Vierailija
16/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun katsoo tuon lehtorin kuvia niin eipä hän taida itsekään tietää onko mies vai nainen

Vierailija
17/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joakimille lähtee kyllä mun ääni. Mahtava tyyppi muutenkin - sen lisäksi, että muistuttaa hyväveli -kerhoista

Onks sulla Jokke jo kesätyö hankittuna? Ei oo hyväksi nuoren mielenterveydelle tää netissä roikkuminen ja riidanhaastaminen.

Vierailija
18/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että tuo esille yhteiskunnan epäkohtia on mielestäsi trollaamista. Ja todellakin toivon ja olen iloinen nähdessäni, että hänenlaisiaan löytyy nuorista paljon. Suomella on siis vielä toivoa

Ja mikähän epäkohta siinä on että erilaiset tutkimukset saavat rahoitusta? 

Vierailija
19/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks sulla Jokke jo kesätyö hankittuna? Ei oo hyväksi nuoren mielenterveydelle tää netissä roikkuminen ja riidanhaastaminen.

Älä suututa sitä tai se alkaa taas spämmään viestejä palstalle.

Vierailija
20/25 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä persujen ajatuspaja voisi palkata Joakimin? Hänhän voi vaikka tehdä oman paremman tutkimuksen. Katsellaan sitten missä kansainvälisillä foorumeilla se julkaistaan :)