500 000 euron rahoitus miesten kuukautisista luennoivalle lehtorille
Tuula Juvonen sai 500 000 euron rahoituksen hankkeeseensa: queer ja transmaailmojen luomisen paikat.
Kyseinen lehtori heitti kurssiltaan ulos miesten kuukautisista eri mieltä olevan opiskelijan.
Ei tällaista voi järjellä ymmärtää mitenkään. Rahaa syydetään aivan järjettömiin asioihin, mutta Suomalaiseen rokotenenäsuihkeeseen ei liikene latin latia.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä vasta tulevaisuuden toivo, tämä persujen trollaava räkänokka Joakim. Mahtaako itse päästä yhdestäkään tentistä läpi kun aika menee netissä mouhottamiseen?
Joakimille lähtee kyllä mun ääni. Mahtava tyyppi muutenkin - sen lisäksi, että muistuttaa hyväveli -kerhoista
Onks sulla Jokke jo kesätyö hankittuna? Ei oo hyväksi nuoren mielenterveydelle tää netissä roikkuminen ja riidanhaastaminen.
Älä suututa sitä tai se alkaa taas spämmään viestejä palstalle.
Se on mouhottanut tätä twitterissä ja facessa jo monta päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelija ei noudattanut yhteisiä sääntöjä ja häiritsi muiden opiskelua niin totta kai hänet oli asiallista poistaa kurssilta. Kovin heppoisin perustein ei kurssilta pois laiteta.
Mitä yhteisiä sääntöjä? Ei saa kyseenalaistaa täyttä sontaa, mitä joku kekkuli selostaa, kuten että mieskin voi synnyttää
Vielä vuosia sitten yliopistoissa piti kyseenalaistaa asioita. Se on tieteen tekemissä välttämättömyys. Nyt pitää heiluttaa lippua biologisia faktoja vastaan ja olla samaa mieltä tai opiskelut loppuvat siihen 🤪🤣
Käykö Sanna Marin itse noutamassa Kultaisen peniksen? Hänet on palkittu
juuri niistä ansioista, joita on edistänyt. Proudly presents.
Mistä h... miesten kuukautisista? Miespuolisilla ei ole corpus luteumia eli ei ole kuukautisvuotoa. Kukin tuntekoot itsensä miksikä haluaa, mutta ei minulle kasva sarvea otsaan vaikka kuinka tuntisin itseni yksisarviseksi. Edes 50000000 miljoonan rahasto ei muuta tällaista fysiologista faktaa.