Joudun lopettamaan yritykseni
Ei turisteja
Ei tapahtumia
Kaiken saa netistä
yli 20 vuotta yrittäjänä
Nyt yli 50 vuotiaana loppu
Vuokrasopimus vuoden loppuun
Koska olen kiva vakiasiakkaat tulee pitämään seuraa.
Minulla ei ole henkisiä voimavaroja
Palvelen tunnin: sä oot niin kiva meen terdelle nähdään!!!
Oisin tarvinnut rahaa..
Oksettaa
Kommentit (12)
meitä ei kiinnosta
jos sinulla on pieni penis..voisimme haukkua sinua parin sivun verran
Voit mennä nyt vapaaehtois töihin
Olet hyvä kuuntelija
Jeesus tykkää:)
Vierailija kirjoitti:
Mee töihin!!
Paljonx maksat?
Vierailija kirjoitti:
Mee töihin!!
Onko sulla pieni penis?
Pissaatko istualtaan?
Kauhea tilanne ! Tämä digiloikka osin vie monelta työt ja toimeentulon ja elämisen arvoisen elämän . Koronasta puhumattakaan .
Aika harvalla alalla pärjää samalla konseptilla vuosikymmeniä. Maailma muuttuu, on kyettävä uudistumaan mukana. Kerro tarkemmin yrityksestäsi, niin ideoidaan!
Tein tuon päätöksen vuosi sitten ja se oli elämäni paras sellainen. Olin vajaan vuoden ansiosidonnaisella, sain levähdettyä ja nyt vasta sain 2 vuoden määräaikaisen palkkatyön. Vaikka ainakaan vielä ei tullut vakkarisopimusta, niin kyllä tämä yrittäjän arjen voittaa: ei tarvitse tehdä 12-14 h työpäiviä myös viikonloppuisin, ja siitä jää käteen reilu tonni nettona kuussa. Palkkatyöläisenä käteen jää nyt kulujen jälkeen 2500 ja työpäivät vain 8 h.
Sellaista se on, yrittäjyys - välillä julmaakin. Maailma muuttuu ja jos ei pysy muutoksessa mukana, jossain vaiheessa putoaa kelkasta. Nyt ei auta muu kuin alkaa hakea muita töitä tai kehittää yritysidea, joka toimii tämän päivän muuttuneessa ympäristössä.
Mitä jos ponnistelut heinäkuun loppuun jollain tavalla, tulossa on kuitenkin kotimaan matkailun huippukesä?
Pakko jaksaa=velkaantua vuoden loppuun
määräaikainen vuokrasopimus, tehty kalliilla ennen koronaa
olen väsy..itkettää
ulkona jengi ei katsele ikkunoita