Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teille kaikille, jotka asutte kerrostalossa.

Vierailija
28.05.2021 |

Pitäisikö muuttaa maalle jos normaali eläminen häiritsee niin paljon? Esim, tulen töistä klo 23 niin todellakin menen suihkuun ennen nukkumaan menoa. Jos keskellä yötä pitää käydä vessassa niin todellakin vedän vessan. Jos janottaa niin otan keittiön kraanasta vettä. Teen tämän kaiken koska ihmisten pitää saada elää täysin normaalisti. Te ette voi asialle yhtään mitään, ettekä voi edes tehdä.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmissa kerrostaloissa äänet kuuluvat naapuriin. Uudet ovat niin hiljaisia että kaveri ahdistui sellaisessa kodissa. Oli kuulemma "pelottavan äänetöntä". 

Eipä ole uudetkaan niin hiljaisia. Puheet, lorinat ja muut ei kuulu, mutta kolinat ja töminät kyllä kuuluu. Niille ei taida mitään voida. Jos on täysin hiljaista, niin on sattunut saamaan unelmien naapurit. Minulla on unelmanaapurit seinien takana, mutta alakerrassa on kauhunaapurina lapsiperhe. Toivottavasti muuttavat joskus pois, sormet on ristissä.

Vierailija
122/123 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ongelma on heissä jotka EIVÄT kunnioita muita naapureita. Rapussa ei kikatella eikä huudeta. Se ei ole normaali elämisen ääni. Ovia EI paiskota jatkuvasti.

Mä en ymmärrä miksi muiden terrorisoiminen varsinkin yöllä on normaalia elämistä. Täällä tuhotaan ihmisten terveys. Eikö kukaan koskaan ikinä nuku?

Sitä paitsi MIKSI SIIS MIKSI ei osata hiljaa tehdä asioita? Minulla on seinänaapuri joka kokoajan touhuilee, käy aina yöllä suihkussa, siivoo joka päivä. Hänestä ei KUULU YHTÄÄN MITÄÄN!

Hän tekee asioita pehmeällä otteella eikä paiskoo asioita.

normaaliin elämään kuuluu myös kyky sietää toisten aiheuttamia ääniä, joita kerrostalossa on kaappien ja laatikoiden avaaminen ja sulkeminen, suihku, vessassa käynti, kolahdukset (Esimerkiksi tavaroiden tipahtamiset lattioille jne.). Jos ei kykene kestämään, niin täytyy itse ymmärtää hakeutua vaikka kognitiiviseen terapiaan, jossa totutetaan mieli uudeleen sietämään normaaleja ääniä. Kognitiivisella terapialla voidaan hoitaa vaikka unetomuutta, jolle ei ole löytynyt elimellisestä syytä.

Kaappien laatu myös vaikuttaa ääniin, joita kaapeista lähtee. Minulla on varsin kolisevat keittiön laatikot, mutta se ei haittaa itseäni, eikä taatusti naapureitanikaan, koska en juuri laatikoita availe: kaikki käyttötavarat on tasoilla - laatikoissa on vain sellaisia tavaroita, joita tarvitsen ruoanlaittoon ja ruokaa en yöllä laita.

Teen itse vaihtuvia työvuoroja, hyvin epäsäännöllisesti vaihtuvia ja hyvin saan unta, vaikka alakerrasa asuu wt-eukko, joka kännää joka halvatun viikonloppu ja örisee sitten parvekkeella. Todella ärsyttävää, mutta silti kykenen nukkumaan. Pahimpoina aikoina sitten laitan korvatulpat ja puhelimen herätyksen värinälle, joten jos en puhelimen soittoon herää, niin siihen kyllä, että sänky värisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa pitää kestää, että laitan trampoliinin olohuoneeseen ja kutsun 50 lasta sinne pomppimaan aamukuudesta iltakymmenee. Se on elämisen ääntä se.

onneksi ei tartte alentua asumaan kerrostalo luukussa kusipää naapurien kanssa se on elämää se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä