Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä nikseillä ja kikoilla 35+ nainen voisi saada miesystävän?

Vierailija
28.05.2021 |

Haluaisin saada tarkat speksit ja ohjeet, joita seurata, jotta saisin tämän ongelmani ratkaistua. Mieluusti en haluaisi mennä Tinderiin, deittipalstoille tai baariin kuitenkaan, kun en jaksaisi sellaista säätämistä. Haluaisin vähällä vaivalla ja helposti kumppanin tositarkoituksella, ja jonkinlainen kulissisuhdekin kelpaisi.

Miehen pitäisi olla kivaa juttu- ja matkaseuraa, huomioiva (edes keskivertotasolla), ainakin keskivertoempaattinen ja vähintään keskivertofiksu, normaalipainoinen ja omillaan toimeentuleva. Itse olen vähintään vastaavanlainen. Olisiko ideoita ja vinkkejä, millaiseksi minun tulisi muuttua ja mitä tehdä käytännössä?

T. N35+

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas vammainen aloitus

Vierailija
22/55 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

korona vaikeuttaa saaliiksi joutumista mutta ei muutakuin antaudut

jollekki mikä silmää miellyttää.

Ihmisiä on miljoonia kummiski niin luulis sullekki

yks löytyvän.

Onko millaset kriteerit sulla miesten kaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi24 chat. Nappaat sieltä

Kävin siellä joskus tyyliin max yhden kerran yön hiljaisina tunteina aamuvainaan aikoihin vuosia sitten. Mielestäni siellä oli jotenkin levottoman oloista porukkaa. Mutta jotkut olivat aika innokkaita. Itse lähinnä säikähdin. En uskaltaisi mennä sinne uudelleen todennäköisesti.

T. Ap

Vierailija
24/55 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hyvät on jo varattu.

Vierailija
25/55 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M48 kirjoitti:

Käytä minihameita, peppushortseja jne sekä ole ihanan pervo, niin saat urheilullisen ja komean lääkärimiehen itsellesi eli minut! 😊

En ole pervo, vaan hissukka, mutta tiedän, että sellainen hieman puolipervo olemus viehättää (...ja itseänikin muissa, vaikken itse uskalla/osaa olla sellainen).

T. Ap

Silloin sinulla on ongelma, etkä saa ainakaan laatumiestä!

Vierailija
26/55 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin siellä joskus tyyliin max yhden kerran yön hiljaisina tunteina aamuvainaan aikoihin vuosia sitten. Mielestäni siellä oli jotenkin levottoman oloista porukkaa. Mutta jotkut olivat aika innokkaita. Itse lähinnä säikähdin. En uskaltaisi mennä sinne uudelleen todennäköisesti.

T. Ap

Kävit yöllä. Siinä syy.

Jatka vaan tekosyiden keksimistä.

Vierailija
27/55 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä saa ystäväksi yhtä helposti kuin naisiakin, eli jos sinulla on naisystäviä, niin mieti miten toimit heidän kanssaan. Ystävä kuin ystävä, ei se sukupuolta katso, vaan hyvää mukavaa luonnetta.

Onko sinulla ap naispuolisia ystäviä?

Yksi naispuolinen ystävä on ja muutama kaveri. Miespuolisia kavereitakin on, mutta en ole heistä kiinnostunut tositarkoituksella. Exäni (jääneet kavereiksi hekin) eivät ole puolestaan enää kiinnostuneita minusta muuten kuin kaverina.

T. Ap

Saan sinusta jotenkin hyvin epätoivoisen ja surkean kuvan. Miehetkin saavat varmasti sellaisen kuvan ja sellaisia naisia he kammoavat.

Olen epätoivoinen. Myönnän sen. Olen ollut jo vuosia epätoivoinen, ennen kahta viimeisintä exäänikin ja ennen ensimmäistä miesystäväänikin. Olisin toivonut vakituista parisuhdetta jo joskus 18-vuotiaasta alkaen, mutta ihastuin aina vääriin ihmisiin.

T. Ap

Vierailija
28/55 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo. Ulkonäkö kuntoon, eli hoikka nainen on herättää näinä useimpien miesten huomion. Salilta kannattaa hakea vielä hieman "ryhtiä", eli sen verran lihasta ettei näytä ihan vaatehenkarilta.

Kun ulkonäkö on kunnossa, niin sitten voi etsiä sopivaa Mattia luonteen osalta, joka luonnollisesti seurustelussa on tärkeintä.

Vierailija
29/55 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä, etteivät miehet enää tarvitse naisia mihinkään.

Nykyaikainen mies osaa laittaa ruokaa, pestä pyykkinsä ja netti on täynnä lihallisia nautintoja laidasta laitaan.

Suurin osa miehistä ei oikeastaan halua lapsiakaan viemään aikaa harrastuksilta.

Omilla aivoillaan ajattelevat miehet ovat tämän huomanneet ja eivätkä lähesty naisia pariutumistarkoituksessa.

Vierailija
30/55 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Kävit yöllä. Siinä syy.

Jatka vaan tekosyiden keksimistä.

Onko siellä päivällä erilainen meininki? Kävin joskus klo 3 viikonloppuyönä yli 10 vuotta sitten. Jäi kyllä mieleen se käynti ja ajattelin, että sinne en palaa.

T. Ap

Vierailija
31/55 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut Discoverylta taas Nettideittaaja -sarjaa ja siinä tulee mielestäni erittäin hyviä vinkkejä ja ohjeita. Ota vaikka ilmaisversio käyttöön ja tuijota ohjelma läpi.

Vierailija
32/55 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo. Ulkonäkö kuntoon, eli hoikka nainen on herättää näinä useimpien miesten huomion. Salilta kannattaa hakea vielä hieman "ryhtiä", eli sen verran lihasta ettei näytä ihan vaatehenkarilta.

Kun ulkonäkö on kunnossa, niin sitten voi etsiä sopivaa Mattia luonteen osalta, joka luonnollisesti seurustelussa on tärkeintä.

Ok. Miltä kasvojen pitäisi näyttää? Entä pukeutumisen? Miten olla oma itsensä eli klassisen tyylikäs ja vähän "vaatimaton" ja silti houkutella mies itselleen?

T. Ap

Vierailija
33/55 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta normipainoon ja niele mällit.

Olen normaalipainoinen tai jopa hoikka, joten se ei ainakaan yksinään riitä mihinkään.

T. Ap

Tuossa ohjeessa oli se toinenkin osa.

Vierailija
34/55 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on siinä, etteivät miehet enää tarvitse naisia mihinkään.

Nykyaikainen mies osaa laittaa ruokaa, pestä pyykkinsä ja netti on täynnä lihallisia nautintoja laidasta laitaan.

Suurin osa miehistä ei oikeastaan halua lapsiakaan viemään aikaa harrastuksilta.

Omilla aivoillaan ajattelevat miehet ovat tämän huomanneet ja eivätkä lähesty naisia pariutumistarkoituksessa.

Höpsistä, tämä oli nyt vain ihan sinun ikioma versio siitä miksi sinä olet ypöyksin! :D

Normaali mies haluaa vierelleen hyvän ystävän. Niin on aina mennyt ja niin tulee ihan aina menemään. Sitten tulee se jutun "mutta", eli yksikään fiksu mies ei halua vierelleen mitään vänisevää, hankalaa ja typerää naista.

Vierailija
35/55 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pysy/laihduta hoikaksi

2. Katso edes vähän miten pukeudut, laitat hiuksiasi, meikkaat jne

3. Hankkiudu eroon siitä koirasta

M33

Vierailija
36/55 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöh kuntosaleille, normaali arkiliikunta ja positiivinen elämänasenne riittää hyvin. Pitää vain osata tykätä itsestään sopivasti, itsesääli on rumaa.

Vierailija
37/55 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesystävän? Ja sekö on ongelma?

Ei helvetti, miten surkeita naisia on olemassa! Pysyisit vaan erossa ukoista.

Olen pysynytkin, mutta haluaisin sen verran tavata, että löytäisin elämänkumppanin ja voisin saada perheen.

T. Ap

Ymmärrän jollain tavalla. On myös olemassa spermapankkeja ja säästyy siltä riesalta, minkä ukko aiheuttaa.

Vierailija
38/55 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33

Ei tarvitse laihduttaa, ei todellakaan ellei itse halua. Sittenkään ei kannata vauhkota asiaa liikaa, koska yksikään ei jaksa sitä mölyä kuunnella ja katsoa. Kannattaa tehdä se kuuluisa Prismatesti ja nähdä, että kaiken näköisille ja kokoisille naisille ja miehille on ystävä vierellään.

Vierailija
39/55 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33

Miksi puhut aloittajalle potentiaalisen myyntimorsiamen tavoin? Hänhän etsii rakkautta eikä järkeen perustuvaa rahaliittoa.

Vierailija
40/55 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesystävän? Ja sekö on ongelma?

Ei helvetti, miten surkeita naisia on olemassa! Pysyisit vaan erossa ukoista.

Olen pysynytkin, mutta haluaisin sen verran tavata, että löytäisin elämänkumppanin ja voisin saada perheen.

T. Ap

Ymmärrän jollain tavalla. On myös olemassa spermapankkeja ja säästyy siltä riesalta, minkä ukko aiheuttaa.

Tätä suosittelen minäkin ap:lle. Ap on liian laiska tekemään mitään ja olemaan kenellekään miehelle mielenkiintoinen loppuelämän ystävä ja kumppani, joten pankkiin vain. Tosin mahdollinen lapsiparka saa aika kurjan äidin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi