Nainen: Millainen mies alkaa panettaan
Nainen kerro minulle...
Millainen mies alkaa pakottamaan
Puhun oikeasti tunteesta jolle on pakko tehdä JOTAIN
Ei oo provo, haluan keskustella aiheesta.
Kommentit (24)
Ei missään nimessä treenattua kroppaa..sen sijaan äijä/iskä kroppa tosi haluttava, jossa siis myös vatsaa voi olla. Ja se hymy on tärkeä!
Pitkä (siis tosi pitkä, eli 190cm vähintään), sopusuhtainen (ei tarvi olla lihaskimppu, mutta ei mikään riisitikku tai reilusti ylipainoinen) mies, jolla on ystävällinen hymy.
Mulle toi fyysinen koko etenkin on sellainen, mikä saa jalat veteliksi. Tykkään kai siitä ajatuksesta, että tuo vois ottaa minut miten vain, enkä voisi muuta kuin antautua. Ah...
Tommosen takana viimeksi seisoin kassajonossa. Siinä se oli tyttärensä kanssa. Ja minä ajattelin pelkkää panemista polvet vetelinä.
N40
Vierailija kirjoitti:
Pitkä (siis tosi pitkä, eli 190cm vähintään), sopusuhtainen (ei tarvi olla lihaskimppu, mutta ei mikään riisitikku tai reilusti ylipainoinen) mies, jolla on ystävällinen hymy.
Mulle toi fyysinen koko etenkin on sellainen, mikä saa jalat veteliksi. Tykkään kai siitä ajatuksesta, että tuo vois ottaa minut miten vain, enkä voisi muuta kuin antautua. Ah...
Tommosen takana viimeksi seisoin kassajonossa. Siinä se oli tyttärensä kanssa. Ja minä ajattelin pelkkää panemista polvet vetelinä.
N40
Olisitko lähtenyt miehen matkaan, jos hän olisi kääntynyt ja kysynyt kävisikö kunnon vaakamambo?
Missään nimessä ei saa olla liian hoikka- sori hoikat. Sellainen miehekäs palomiestyyppinen vartalo, lihaksikas, mutta ei mikään bodari. 180 cm pitkä ja karvainen rinta ja lihaksikas takapuoli ja reidet. Täyteläiset kauniit huulet. Vähän poikamainen siilitukka ja ruskeat silmät. Taisin kuvailla mun rakkaani.
Sellainen mies sytyttää, jota kohtaan on tunteita.
Useimmin omalla kohdallani hän on ollut sellainen itseäni pidempi ja harteikas. Ihan perushygienia kunnossa, siisti yleisilme. ei kuitenkaan mikään rintakarvojensa vahailija metro-sex. Ei ole itselläni painanut vaakakupissa koskaan se, onko treenattu vai ei. Tai onko vaalea, tumma, kalju tai hevi-letti. Jos kolahtaa, ni kolahtaa. Ulkoiset asiat jäävät sivummalle silloin.
Tietty itsevarma olemus, olematta kuitenkaan lipevä, itsekeskeinen naistenkaataja. Jämpti mies, osaa tuoda oman mielipiteen esille, eli ei ole”tossukka”.
Aloitteellinen ja kiva pilke silmäkulmassa.😉
Italian viisuvoittaja vokalisti Damiano David alkaa panettamaan. Muuuten ei ole missään nimessä sellainen mies jonka kanssa haluaisin mitään muuta kuin seksiä, mutta jostain syystä hänestä vain tihkuu jotain eroottisia viboja jotka saavat minutkin tihkumaan, jos yhtään annan ajatusten lentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Olisitko lähtenyt miehen matkaan, jos hän olisi kääntynyt ja kysynyt kävisikö kunnon vaakamambo?
Olen varattu, joten en olisi pettänyt. Sinkkuna olisin ollut heti valmis.
N40
Huomaavainen, ystävällinen, katsoo silmiin, ja tietysti täytyy myös miellyttää silmää. Itse viehätyn hoikista, jäntevän lihaksikkaista miehistä, sopivan pitkä muttei mikään liki 2m ja lyhyt siisti tukka. Sellainen poikamainen olemus vetoaa minuun, eli ei mikään macho äijän köriläs saa kyllä minua matkaansa.
Kiva kysymys =)
Mulla on sama kuin jollakin muulla täällä, että hoikka ei välttämättä sytyttäisi. Kyllä ne lihakset ehdottomasti sytyttää, mutta ei niitä tarvi olla mitenkään älyttömästi
Riippuu aina toki miehestä että se on todella yksilöllistä mutta pääasiassa voin sanoa että mua on aina viehättänyt tai oon pitäny kuumana raksamiehiä😂 yleensä heillä on kans jonku verran lihasta ja niinku et kroppa on semmone ”roteva”
Semmonen miehekäs mies on kuuma. Mies miehen hommissa sytyttää. Siis meinaan niinku just esim raksa mies sähkömies palomies..joku tämmönen
Yleisesti oon aina käyny kuumana vaaleahiuksisiin miehiin. Vaaleat hiukset, siniset silmät, sellanen oikeen suomalainen ja just vielä jos on lihaksia. Niin ja pitkäkin saa olla. Pitkät miehet kyl sytyttää♥️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Olen varattu, joten en olisi pettänyt. Sinkkuna olisin ollut heti valmis.
N40
No miehesi taisi sitten kotona saada kyytiä kauppareissun jälkeen 😉
Sellainen, jonka tunnen, jonka kanssa on joku kontakti tai joka herättää tunteita.
Ei mua paneta kukaan, jota vain katselen kaukaa. Voin todeta, että onpa komea tms. mutta ei sen enempää.
Ja sitten kun panettaa, niin se tunne syntyy jostain vuorovaikutuksesta ja keskinäisestä kemiasta, katseesta, keskustelusta, kosketuksesta, käyttäytymisestä jne. Hyvin vähän sillä on tekemistä jonkun ulkoisen ominaisuuden kanssa, saatikka jonkun yksittäisen ominaisuuden kanssa tyyliin iso muna ja isot hauikset. Joku ns. komea ei välttämättä paneta yhtään ja joku ”tavis” saa pöksyt pyörimään jalassa.
Monenlaiset miehet ovat ”panettaneet”.
N44
Vierailija kirjoitti:
Hymyilevä, pilkettä silmäkulmissa oleva mies.
Siis väkisin vaan hymyilee?
Itellä tuo hymy jotenkin tiukassa, jollei joku kerro vitsiä tms. Hymyileekö joku vaan jatkuvasti? Ap
Siis panettaan