Mikä kainaloitani vaivaa? Ovat ihan punaiset ja haisevat tunkkaiselle?
Omituinen haju. Olen koittanut pestä Sebamedillä 2 x päivässä, mutta kainalot jatkuvasti haisevat ja ovat ihan punaiset. Haju ei ole hiki vaan sellainen tunkkainen ja vähän ruisleipämainen. Sibicort-voidekaan ei auttanut.
Kommentit (14)
Joku sieni/mikrobitulehdus. Mee lääkäriin.
Hyi mistä se sieni on kumpaankin kainaloon tullut!? Millä hoidetaan? Täytyykö lääkäriin mennä vai saako itsehoitolääkkeitä apteekista?
Kyllä tuo sieneltä kuulostaa.
Apteekista saa jalkasilsan hoitoon tarkoitettua voidetta, voisit aloittaa sillä.
Jos sulla on pitkät karvat kainalossa, se voi haitata hygienian hoitoa, koska kaikki hiki imeytyy niihin. Kannattaa ajella kainalot säännöllisesti.
Sä oot varmaan mun työkaveri, naispuolinen
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo sieneltä kuulostaa.
Apteekista saa jalkasilsan hoitoon tarkoitettua voidetta, voisit aloittaa sillä.
Jos sulla on pitkät karvat kainalossa, se voi haitata hygienian hoitoa, koska kaikki hiki imeytyy niihin. Kannattaa ajella kainalot säännöllisesti.
Ajelen karvat säännöllisesti, mutta tämän vaivan tultua jätin sheivaamatta hetkeen kun luulin kainaloiden ärtyneen siitä sheivauksesta.
Eli kokeilen siis daktarin-pulveria kainaloihin!
Vierailija kirjoitti:
Sä oot varmaan mun työkaveri, naispuolinen
Tuskin. Teen 100 % etätyötä, ellet Teamsin kautta haista.
Minulla on seborroista ekseemaa eli tali-ihottumaa korvissa, voisikohan olla samaa? No, joka tapauksessa kokeilen sitä daktarinia. Toivotaan, että auttaa!
Voisiko olla hiivaa? Googlaa ihon hiivainfektiot. Se voi tulla taipeisiin.
olet muuttumassa kääväksi, sieni siis.