Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurjaa kun tällaiset idiootit minäminä-pyöräilijät pilaavat meidän mukavienkin pyöräilijöiden maineen.

Vierailija
27.05.2021 |

Itsetuhoisesti kaahaa täysillä muista piittaamatta pyörällään kohti risteystä ja rupeaa syyttelemään autoilijaa, vaikka vika tässä on yksinomaan pyöräilijän liian suuri tilannenopeus.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7708f126-8ae4-4ca7-88f5-4495873adcb8

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku mä ja mun pyörä.

Vierailija
2/14 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on kaikessa yleistämisessä!

On tyhmää väittää muutaman ongelmallisen yksilön takia koko ryhmää huonoksi tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo Spandex-pyöräilijät ajavat vielä niin kovaa! Ihmisen reaktionopeus ei edes riitä niitä havannoimaan.

Vierailija
4/14 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee tästä nyt mieleen eräs vähemmistöporukka joka menee kamerat käynnissä haastamaan riitaa ja sitten laitetaan videot nettiin ja syytellään rasistiksi.

Vastaavasti ihan tahallaanhan tuossa on kaahattu autoa päin ja sitten ruvettu haukkumaan kuskia.

Vierailija
5/14 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei kyllä me täällä vasemmistossa myös lapsistakin tykätään ja todella paljon!

Vierailija
6/14 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo fillarikäyttäytyminen ole sen kummempaa kuin kaikki muukaan MINÄ MINÄ -meininki.

Koronan keskellä pitää päästä ulkomaille, kun MINÄ MINÄ.

Lasten pitää saada huutaa naapurit hulluksi, kun MINÄ MINÄ.

Fillaristia pitää autoilijoiden väistää, kun MINÄ MINÄ.

Vierailija
7/14 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadulla jolla asun noin 99% pyöräilijöistä rikkoo lakia ajamalla jalkakäytävällä. Onko tämä oire mukavuudesta?

Vierailija
8/14 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin spandex-pyöräilijöiden muistavan, että kaupungissa ol monenlaisia liikkujia ja että monin paikoin kulku bussipysäkeille tapahtuu pyöräkaistan poikki. Bussille kulkee pieniä lapsia ja hitaita vanhuksia.

Et vain voi ajaa Mannerheimintietä päästä päähän täysillä, silmät kehonmittausrannekkeessa! Velodromi ja maantiepyöräily ovat erikseen. Ei autoilijakaan aja keskustassa kuten moottoritiellä.

Vierailija
9/14 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadulla jolla asun noin 99% pyöräilijöistä rikkoo lakia ajamalla jalkakäytävällä. Onko tämä oire mukavuudesta?

Jep keski-ikäiset miehet ajaa stadissa jalkakäytävillä. Välillä lujaa

Vierailija
10/14 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun ois Arhinmäki fillaroimassa. Puolue on ainakin sama.

Vierailija
11/14 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep keski-ikäiset miehet ajaa stadissa jalkakäytävillä. Välillä lujaa

Kyllä niitä naisiakin löytyy.

Vierailija
12/14 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisilla nopeuksilla pitäisi ajaa autotiellä, eikä pyörätiellä. Ei auton voi olettaa huomioivan tuollaista ohjusta. Auto on selvästikin ensin pysähtynyt stop-merkille ja tarkistanut, että ei ole kävelijöitä eikä pyöräilijöitä, sitten lähtenyt etenemään risteyksessä tarkkaillen autoja. Tuossa vaiheessa on oikeasti hankala havaita ohjuksen nopeudella lähestyvä spandexia. 

Vierailija
13/14 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihmetyttää usein pyörällä liikkuvana nämä pyöräilijät, jotka ajavat tuhatta ja sataa ja ajattelevat vain omia oikeuksiaan piittaamatta muista tienkäyttäjistä. Itse hidastan aina risteyksessä vaikka minulla olisi etuajo-oikeus. Ei voi tuudittautua siihen ajatukseen, että saa tulla risteykseen niin suurella nopeudella, että autoilijalla ei välttämättä ole aikaa reagoida, vain koska "minulla on oikeus". Ja muutenkin mieluummin tarkistan ensin sekä kävellessä että pyöräillessä, että autoilija on varmasti huomannut minut ennen kuin alan ylittämään risteystä.

Pyöräillessä rasittaa myös yhdistetyllä kevyenliikenteen väylällä kun ruuhka-aikaan jotkut pyöräilijät yrittävät tunkea pienen pienistä rakosista ihmisten välistä, koska ilmeisesti ei voi odottaa, että tulee ensin sopiva väli ohittaa ihmiset. Itse odottelen ja ajelen kiltisti hitaammin, että porukka vähän hajoaa, tai tarvittaessa talutan. Sitten joku toinen suhahtaa selän takaa ja tunkee väkisin sinne ihmisten väliin. Onhan se vähän rasittavaa toki, että jotkut saattavat olla porukalla koko tien leveydeltä ja ihmiset pokkoilevat sinne tänne, mutta sitä suuremalla syyllä tulisi olla varovainen, ettei poukkoile ihmisten välissä.

Vierailija
14/14 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin spandex-pyöräilijöiden muistavan, että kaupungissa ol monenlaisia liikkujia ja että monin paikoin kulku bussipysäkeille tapahtuu pyöräkaistan poikki. Bussille kulkee pieniä lapsia ja hitaita vanhuksia.

Et vain voi ajaa Mannerheimintietä päästä päähän täysillä, silmät kehonmittausrannekkeessa! Velodromi ja maantiepyöräily ovat erikseen. Ei autoilijakaan aja keskustassa kuten moottoritiellä.

Tämä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän