Hyvä rintojen koko
Tykkään tyttöystävästäni ja hän on ihan hyvännäköinen. Kuitenkin hänen rintojen koko mietityttää. Ne sillain nätit ja tuntuu ihan hyville, mutta koko on b kuppi. Oon alkanut katsella aina kun jollain on isommat tai näyttävämmät. Mietin kannattaisko vaihtaa johonkin jolla ois isommat ja seksikkäämmät. Miehille kysymys siis, minkä kokosista ootte eniten tykänneet pitkän päälle?
Kommentit (18)
Tyttöystäväsi varmaan myös katselee muita miehiä salaa miettien että pitäisikö vaihtaa isomman meisselin omistavaan tapaukseen.
Vaihda vaan. Mulla pienet ja mies ihan innoissaa niistä, aina. Näin ollut 6 vuotta ollaan oltu yhdessä
Miä helv...ä. - Rintojen kanssa sinä oletkin Ap parisuhteessa, etkä naisen. - Itse toivosin, että kumppanini olisi itse rintojensa kanssa sinut. - Tällöin aivan yhden tekevää, minkä kokoiset hänen rintansa ovat (i ovat olematta), jos hänen kanssaan on muutoin hyvä ja levollinen olla. - En väitä, etteikö naisen rintojen koolla saattaisi olla myös joskus ollakin, jotain merkitysä, mutta minä en ole hän, joka niiden koosta päättää.
Sinkkumies
Kuullostaa asialliselta keskustelulta. C-kuppihan se.
Semmoinen C-D olisi kiva jos valitsisin naista ainoastaan rintojen koon perusteella. Nykyisellä naisyställäni on AA-kuppi ja hän on vallan hurmaava. Lisäksi tykkää kovasti rintojensa koskettelusta, kaikki naiset ei välttämättä pidä.
Mulla on jo hyvän kokoiset, kun on K-kuppi. No vähän vakavammin ottaisin mielelläni pienemmät, olen roteva pitkähkö nainen ja joku E-kuppi voisi olla hyvä. Ei mun mielestä voi sanoa mikä koko on paras, riippuu ruumiinrakenteestakin ja makuasioita nämä on.
Ota semmonen joka voi heittää tissit olkapäälle ja tekarit suusta.
Liian isoja ei ole olemassakaan 🤗
Tuommoinen pä ä min is ter in A75.
Pelkkä kirjain ei kerro kokoa. 65D on pienempi kuin 85B.
Ei mitään väliä. En ymmärrä tuota pakkomiellettä rintojen / takapuolen koosta vaikka olen mies. Kasvot enemmänkin mutta tärkeimpänä pääkopan sisältö.
Jos tuollaista tarvitsee miettiä, niin pidätkö tyttöystävästäsi ihan oikeasti? Kaikesta sitä pitää kehitellä ongelmaa. Ihminen ei ole koskaan tyytyväinen vaikka mitä sais.
Sen kokoiset, että ei ole syöpäkasvaimia. Ne on hyvät. Tarpeen vaatiessa voi pienentää kipujen takia.
Vierailija kirjoitti:
Nopeasti arvioituna on varmaan 65-70/DD-E.
Sanoisin että hoikka nainen ja B-C kuppi, mutta kuumottaa kovasti ja tulee vilkuiltua oikein isoja tissejä, tosin huonona puolena isorintaiset naiset ovat sitten muutenkin isoja lähes aina, lihavia ym.
Avokilla on tosi kauniit kiinteät B-kupit.
Vierailija kirjoitti:
Sen kokoiset, että ei ole syöpäkasvaimia. Ne on hyvät. Tarpeen vaatiessa voi pienentää kipujen takia.
Miten koko ja syöpäkasvaimet liittyvät toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Sannalla on rumat pienet riipparit.
On pakko sanoa että pahinta mitä naisella voi olla on A-kuppi litteät riipparit pienillä miesnänneillä.
Paska keskustelu.