Fedexin huolintaan ei pääse läpi puhelimitse. Sähköposteihin ei vastata.
Olen pienyrittäjä
Fedexin huolintaan ei pääse läpi puhelimitse.
Sähköposteihin ei vastata.
Yritän pitää kauppaa pystyssä..mutta aina tulli pitää kamat viikon ylimääräistä
kun fedexillä liian vähän henkilökuntaa.
Kerran maksoin tavarantoimittajalle viikon myöhässä
Laiittoivat tavaran kostona 10 päivää maksun saannin jälkeen.
Viivästys johtui nykyisestä korona tilanteesta (kostivat silti)
Lista jatkuisi
Olen maailman paskapytty...
ja mua kohdellaan niin, koska minulla ei ole vaihtoehtoa
täytyy yrittää elättää itsensä
Yksi firma sanoi ..minun tulee seuraavassa laskussa maksaa 25% lisää
kysyin miksi
Olivat myyneet suomeen omasta nettikaupastaan yksityisaiakkaille yli 34 000 eurolla
Silloin ALV maksetaan suomeen
MINUN OLISI PITÄNYT MAKSAA TÄMÄ ALV joka ei liittynyt minuun mitenkään
Kun en suostunut..lopettivat yhteistyön
Muilta jälleen myyjiltä ei tätä pyydetty...
Mikä minussa on vikana?
Kommentit (2)
Oli kyllä itselläkin ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun käytin Fedexiä.
Pienyrittäjillä on vaikeaa. Tsemppiä kumminkin.