Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fedexin huolintaan ei pääse läpi puhelimitse. Sähköposteihin ei vastata.

Vierailija
27.05.2021 |

Olen pienyrittäjä

Fedexin huolintaan ei pääse läpi puhelimitse.

Sähköposteihin ei vastata.

Yritän pitää kauppaa pystyssä..mutta aina tulli pitää kamat viikon ylimääräistä

kun fedexillä liian vähän henkilökuntaa.

Kerran maksoin tavarantoimittajalle viikon myöhässä

Laiittoivat tavaran kostona 10 päivää maksun saannin jälkeen.

Viivästys johtui nykyisestä korona tilanteesta (kostivat silti)

Lista jatkuisi

Olen maailman paskapytty...

ja mua kohdellaan niin, koska minulla ei ole vaihtoehtoa

täytyy yrittää elättää itsensä

Yksi firma sanoi ..minun tulee seuraavassa laskussa maksaa 25% lisää

kysyin miksi

Olivat myyneet suomeen omasta nettikaupastaan yksityisaiakkaille yli 34 000 eurolla

Silloin ALV maksetaan suomeen

MINUN OLISI PITÄNYT MAKSAA TÄMÄ ALV joka ei liittynyt minuun mitenkään

Kun en suostunut..lopettivat yhteistyön

Muilta jälleen myyjiltä ei tätä pyydetty...

Mikä minussa on vikana?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienyrittäjillä on vaikeaa. Tsemppiä kumminkin.

Vierailija
2/2 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä itselläkin ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun käytin Fedexiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi