Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Helsingin Asematunnelissa saa olla Lushin kaltainen kauppa, joka hajustaa koko tunnelin niin ettei voi hengittää?

Vierailija
27.05.2021 |

Onneksi ei tarvitse usein kulkea ohi, mutta joka kerta se ällistyttää yhtä paljon.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siihen ulkopuolelle niin paljon haise, mutta sisällemeno ottaa jo henkeen.

Vierailija
2/28 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko siitä aivan nurkalta on kulkea. En kyllä ole huomannut mitään hajua, vaikka siitä vierestä kuljen usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne tuoksut ovat aika muhevat ja leijuvat kauas kaupan ovesta. Itsekin olen miettinyt, että ne tuoksut tuntuvat kyllä vähän tungettelevilta siinä tilassa. Erittäin tuoksuherkille varmasti harmillista. Onneksi kaupan saa sentään kierrettyä jos pakottava tarve on, mutta vähän hankalaa se voi olla

Vierailija
4/28 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se edes auki enää siinä?

Vierailija
5/28 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuljen aina metrolta tullessa vinosti ko. tasanteen kautta junien suuntaan, ja kyllä vaan haisee niin että suun kautta joutuu hengittämään. Miten siellä voi olla kukaan töissä?

Vierailija
6/28 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se siihen ulkopuolelle niin paljon haise, mutta sisällemeno ottaa jo henkeen.

Oletko sairastanut koronan, vai miten on mahdollista ettet haista sitä?

Vierailija
7/28 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä haisee sissimarkkinoinnilta.

Vierailija
8/28 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä myydään?

Vierailija
9/28 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin Lushin tuoksu kuin se tavanomainen eritteiden löyhkä.

Vierailija
10/28 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis lopettaa koko kauppa.

Aivan järkyttävä haju leijailee sieltä

YÖK 😭😭

Vierailija
11/28 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä myydään?

Ainakin saippuoita 👺

Vierailija
12/28 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne hajut kyllä sieltä liikkeestä ulos tule. Eivätkös ne pidä oven aina suljettuna?

Vierailija
13/28 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin Lushin tuoksu kuin se tavanomainen eritteiden löyhkä.

Joo, kyllä minä ainakin mieluummin haistelen Lushin tuoksua kuin yrjöä ja kusta.

Vierailija
14/28 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarin puolivälissä aseman puoleisessa Elannossa oli oven lähellä tarjouskori, jossa oli mm. maustepusseja tarjouksessa. Sen lähistöllä alkoi pikku hiljaa haisemaan vanhentunut, eltaantunut curry ja se haju levisi yhä laajemmalle. Lopulta se haisi jo tunnelissa kaupan ulkopuolella. Mulla meni about 20 vuotta, ennen kuin pystyin käyttämään valmiscurrya, niin vahvana jäi mieleen tuo hajumuisto. En tuota käytä vieläkään paljoa, purkit ja pussit menevät yleensä puolikkaina roskiin, kun parasta ennen pvm on lähistöllä. Teen mieluummin maustamisen yksittäisillä mausteilla.

Vierailija
15/28 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YÖK 😭😭

Suomalaiset ovat naurettavia tuoksupelkoineen. Pitäis varmaan paska haista ja kusi lemuta, kuten ennen, niin kaakatus tuostakin mitättömästä seikasta loppuisi.

Omasta mielestäni ne saippuoiden tuoksut ovat aivan ihania, sillä itse pidän hyvistä tuoksuista.

Vierailija
16/28 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut syy miksi tekee ees mieli kulkea sieltä läpi. Mieluummin toi haju ku likaisten ja syrjäytyneiden ihmiset haju.

Vierailija
17/28 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YÖK 😭😭

Suomalaiset ovat naurettavia tuoksupelkoineen. Pitäis varmaan paska haista ja kusi lemuta, kuten ennen, niin kaakatus tuostakin mitättömästä seikasta loppuisi.

Omasta mielestäni ne saippuoiden tuoksut ovat aivan ihania, sillä itse pidän hyvistä tuoksuista.

Mäki piristyn niistä. Tuovat iloa ja ihanaa raikasta luonnollista hajua ankeeseen arkeen.

Suomalaisten mielestä kaiken pitää vaa pissalta ja märältä koiralta haista.

Vierailija
18/28 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lushin hajusteet ovat niin voimakkaita että laukaisevat minulla migreenin, kerran erehdyin kauppaan kun kaveri halusi käydä ostamassa jotain, enkä voinut olla paria minuuttia pidempään. Asematunnelissa pyrin kiertämään liikkeen mahdollisimman kaukaa, haisee ulos asti.

Vierailija
19/28 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on paljon astmaatikkoja jotka saattavat reagoida voimakkaasti tuoksuihin. Voi tulla samat oireet kuin kaljavarkaalle taannoin Espoossa vartijan alla.

Vierailija
20/28 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YÖK 😭😭

Tämä. En usein ymmärrä hajuhysteerikkoja, joita minullakin on tutuissa. Toki ymmärrän, että joillakin tulee voimakkaista tuoksuista pää kipeäksi ja huono olo, jolloin niitä on välteltävä. Ja kyllä, on ärsyttävää jos pitkän matkan bussissa tai junassa lähelle tulee istumaan joku voimakkaasti hieltä, hajuvedeltä tai viinalta lemuava.

Mutta että edes voimakkaasti tuoksuvien paikkojen ohi ei voi kulkea, vaan sellaiset on kokonaan kiellettävä? Sori vaan, mutta muu maailma ei elä teidän neuroosienne mukaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi