Etäkoulu vai lähiopetus? Entä korona?!
Moi, oon tämmönen perus 13v. Tyttö 6lk!😅😊 Kysyn teidän mielipidettä, etäkoulu vai lähiopetus. Kummassa olette itse tällä hetkellä? Itse olen ainakin lähiopetuksessa, mutta maskeja pitää käyttää silti...🙄 Mutta eipä se kauheasti haittaa, kunhan näkee kavereita ja on kivaa...Vaikka pitääkin pitää turvavälit ja pitää pestä kädet. Olen kerran ollut etäopetuksessa, se oli aika kurjaa ja vaikeaa opiskella ilman tukea. Nyt olot ovat paremmat kun oma ope on vieressä neuvomassa. Ja nyt koulunkäynti sujuu paljon paremmin.😃👍🏼 Kuulin huhuja että yläkoulussa on etäopiskelua🤕.. kohta onkin jo alakoulun päättärit minulla, ja sitten kohti 7lk😰🚀 Aika menee niiiiiiiiiiiiiiiiin nopeasti!? Oletteko tekin itse huomannut? Viime vuosi meni niin hitaasti mutta tämä vuosi (2021) menee niin hurjan nopeasti. Tuntuu kuin vasta eilen olisi ollut talvi ja nyt onkin yht' äkkiä kesä!!👀😱 Kesästä puheen ollen, onneksi korona on vähän hellinyt ja joitain rajoituksia puretaan pikkuhiljaa! Vaikka korona pilaakin kaiken niin onhan tämä jo hyvä juttu sinäänsä että pääsee viettämään EDES tämän kesän kunnolla...😤 viime vuosi oli täyttä pas***! Ei päässyt mihinkään suuntaan! Ja vaikka pääsikin niin korona levisi enemmän!? Ugh!😠 ....
Ohhoh..😅 no mutta kirjoitan lisää matskua kun olen sitten 7lk!!👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
Kommentit (2)
Höpö höpö taas näitä provoja.
Tylsää kun melkein neljäsosa aloituksista on provoja.
Mun ysiluokkalainen on lomalla. Suurimman osan korona-ajasta on ollut etänä.