Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivi Lipponen avoimena IL:ssä: Kävin itse kaupassa omalla rahalla.

Vierailija
27.05.2021 |

Että näin

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pesikö itse vessat kuten Sanna

Vierailija
2/13 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä maan pääministeri päivi on ollut. 

naurettavaa pelleilyä koko tämä juttu alusta alkaen. minä en pääministerinä olisi kommentoinut iltalehden jutulle mitenkään, selvää trollausta ja ajojahtia.

kannattaisi vain olla kommentoimatta. ja toivottavasti ei tätä päiviäkään noteeraa mitenkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käytti sestoa ja alepaa. Pitäis kelvata myös nykyisen pääministerin puolisolle aamiaisten hakupaikoiksi samat.

Vierailija
4/13 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Lipposkan sopeutumisrahat samaan aikaan nosti kahta eri palkkaa nyt märisee kotitöistä.

Vierailija
5/13 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee. Kommunistilla ei ole koskaan ollut omaa rahaa vaan se raha mitä hänellä on ollut on niiden taskuista varastettua jotka ovat sen työllään ansainneet.

Vierailija
6/13 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistodemarien perheissä on toivoa. Valitettavasti nyt vallassa ovat kaameat vihertävät kommarit.

Vierailija
7/13 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi, tuo aina luotettava ja maltillinen kanssaihminen. Mieleeni juolahtaa Tampereen tuhopoltto, jossa Päivi tiesi syylliset ennen muita ja kiihkoissaan värväsi ihmisiä marssille marssisaappaat lankattuina. Ainut vaan, että syylliset edustivatkin toista reunaa kuin Päivin mielikuvissa olevat.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Pizzeria_Julietin_tuhopoltto

Vierailija
8/13 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs Lipposkan sopeutumisrahat samaan aikaan nosti kahta eri palkkaa nyt märisee kotitöistä.

Saattoi olla jonkun verran enemmän kuin 300 euroa kuukaudessa. 

Mitä miettii ihminen, joka lähtee keulimaan tuollaisella asialla, tehtyään itsekin kyseenalaisia toimia. 

Vierailija
9/13 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa olisi tietää, että kävikö Paavokin työkiireiltään?

Vierailija
10/13 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäsataa euroa ei ole paljon 14 tonnin palkan päälle.

Vierailija
11/13 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mähän olen näemmä uutisainesta. Ihan itse kävin omalla rahalla kaupassa monta vuotta. Toisinaan tein jopa sellaisen sankariteon, että kävi kaupassa muidenkin puolesta, ihan ilmaiseksi ja vapaaehtoisesti.

Vierailija
12/13 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kaikki on teatteria. Ideana on johtaa äänestäjien huomio pois hallituksen aikaansaannoksista.  Nyt taivastellaan kymmenen euron aamiaisesta. Se on tarkoituskin, jottei puhuttaisi miljardien menoista ja tuista EU-maille.

Vierailija
13/13 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, miksi te teette tästä henkilöön liittyvän jutun. Kun eikö kuitenkin ole niin, että työnantaja eli valtio on ne aamupalatarpeet toimittanut. 

Työnantaja.

Näin juuri asiaa käsiteltiin tänä aamuna HS:sta lukemastani jutusta, jossa asiaa pohti verotusasiantuntija. 

Työnantaja on antanut ne aamupalatarpeet. Työnantaja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän